Oh ja, steamsale is afgelopenquote:Op maandag 4 juli 2016 20:09 schreef 2Happy4U het volgende:
Leugens, is 20 euro op steam.
Ziet er wel leuk uit
Ook gekocht. Maar nog niet gespeeld.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 21:55 schreef MaxMark het volgende:
Nu in de Humblebundle, de moeite waard om mee te pikken. Heb het een paar keer gespeeld, midgame nog te moeilijk
Door no mans sky Elite dangerous horizons nu aan het spelen, ook erg tof eigenlijk. Beetje rondvliegen, dingen doen en zoquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:14 schreef BarryOSeven het volgende:
Speel zelf graag de game: Regel games zo cheap mogelijk maar wel legaal want updates.
Op g2a.com is deze 6,50 euro. Straks maar eens even starten, banished was awesome.
Sidenote: Door No Man's Sky ben ik ineens overvallen met het space virus. Vond die spellen altijd dikke ruk maar nu vind ik het awesome.
Laatst ook RimWorld op de kop getikt, ook een uiterst interessante titel zonder direct te oordelen.
Ah die ken ik nog niet, heb hem wel voorbij zien komen. Binnenkort maar eens kijken.quote:Op woensdag 31 augustus 2016 10:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Door no mans sky Elite dangerous horizons nu aan het spelen, ook erg tof eigenlijk. Beetje rondvliegen, dingen doen en zo.
Goed gevoel is dat ja, als je zonder al te veel angst even weg kan lopen van je basis en het gewoon door blijft draaienquote:Op woensdag 31 augustus 2016 08:37 schreef MaxMark het volgende:
Het loopt eindelijk een beetje stabiel
[ afbeelding ]
Dus welquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ook in de Humble bundle gescoord, nu hopen dat het niet in de lange, lange lijst van nooit gespeelde games terecht komt
quote:Op maandag 2 januari 2017 18:03 schreef Divje het volgende:
GloeiendeOok al vanaf 23 oktober 2015 in m'n bezit. Toch eens opstarten
hij staat gewoon in de store:quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:27 schreef DjUntzUntz het volgende:
ik zie 'm nergens meer te koop op humble bundle? klopt?
Als men nou dit topic op gezette tijden blijft kicken komt het er misschien nog een keer van als ik ooit weer eens tijd heb om hele dagen te verspillen aan gamen.quote:Op maandag 2 januari 2017 18:03 schreef Divje het volgende:
GloeiendeOok al vanaf 23 oktober 2015 in m'n bezit. Toch eens opstarten
heb je het al gedaan?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 12:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als men nou dit topic op gezette tijden blijft kicken komt het er misschien nog een keer van als ik ooit weer eens tijd heb om hele dagen te verspillen aan gamen.
Hoe zou je dat willen hebben?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 12:02 schreef Moeraskat het volgende:
Banisheddus misschien is dit ook wel iets voor mij, ik ga wel even let's play kijken
![]()
zou het alleen wel tof vinden mochten games zoals dit multiplayer zijn
nou ja dat je in elk geval bij elkaar in het dorp kunt komen. of samen aan iets bouwen.quote:Op woensdag 25 januari 2017 18:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hoe zou je dat willen hebben?
Zou wel een gespiegelde map moeten zijn wat betreft resource allocatie me dunkt
Het idee op zich spreekt mij ook erg aan, ik hou van co-op.quote:Op woensdag 25 januari 2017 18:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nou ja dat je in elk geval bij elkaar in het dorp kunt komen. of samen aan iets bouwen.
Maar dat heb je in andere multiplayers toch ook, zoals bijvoorbeeld in rust of ark. ? al spawnen daar wel resources terug natuurlijk. HM...quote:Op donderdag 26 januari 2017 14:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het idee op zich spreekt mij ook erg aan, ik hou van co-op.
Ik vrees echter dat je in de praktijk problemen gaat hebben qua verdeling van resources. Wie krijgt wat, wie mag wat bouwen, etc. Het lijkt dan meer op tegen elkaar spelen als met elkaar.
Lig voor pampus met 39+ koortsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |