Toe maar, moeilijke woordjes hoor. Nog iets inhoudelijk toe te voegen aan mijn valide opmerking over de link die met ons deelde?quote:Op maandag 10 oktober 2016 19:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee nog hele sloot aan rtroep
hoe walgelijk crimineel is een vaccin-wetenschapper. Eigenlijk kun je het beter eugeneticus noemen.
Nee. door internet is inzichtelijk geworden wat voor criminele ultrafascistische organisaties onze gezondheid beheren. Hoe dom, achterlijk en ronduit crimineel wetenschappers zijn. Dat overheden absoluut tegen de bevolking is op alle mogelijke fronten. En dat zelfbeschikking not done is.quote:Op donderdag 6 oktober 2016 22:51 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Juist door internet is het bijzonder lastig om de zin van de onzin te onderscheiden. Dat is een heel lastig fenomeen, vooral voor jonge mensen. Voordat je het weet heb je als jongeling een bepaald "bias" te pakken en kom je daar nooit meer los van. We moeten ook begrijpen dat een hoop van de onzin vooral gedreven wordt door de commercie. En die hebben schier onbeperkte budgetten om de onzin aan de man te brengen. Wees daar maar eens ongevoelig en kritisch genoeg voor...
Beetje hypocriet aangezien jij een basisbegrip van de biologie mist.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee. door internet is inzichtelijk geworden wat voor criminele ultrafascistische organisaties onze gezondheid beheren. Hoe dom, achterlijk en ronduit crimineel wetenschappers zijn. Dat overheden absoluut tegen de bevolking is op alle mogelijke fronten. En dat zelfbeschikking not done is.
Dat het lastig is om zin van onzin te onderscheiden is omdat onze docenten, meesters en juffen indoctrinators zijn, die zelf amper grammatica of simpele wiskunde doorgronden. Op school wordt de grootst mogelijke onzin onderwezen.
Hoe mij en mijn beroep met zulke laster af te schilderen relevant is aan dit topic, geen idee. Maar man man man, wat ontbreekt het aan inhoud.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:19 schreef Lambiekje het volgende:
Dat het lastig is om zin van onzin te onderscheiden is omdat onze docenten, meesters en juffen indoctrinators zijn, die zelf amper grammatica of simpele wiskunde doorgronden. Op school wordt de grootst mogelijke onzin onderwezen.
Waar heb jij eigenlijk lezen en schrijven geleerd?quote:Op woensdag 12 oktober 2016 13:19 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee. door internet is inzichtelijk geworden wat voor criminele ultrafascistische organisaties onze gezondheid beheren. Hoe dom, achterlijk en ronduit crimineel wetenschappers zijn. Dat overheden absoluut tegen de bevolking is op alle mogelijke fronten. En dat zelfbeschikking not done is.
Jammer dat het zover is moeten komen, geldverspilling door leugenverpreidende internet papegaaien.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
Van FP:
Twee miljoen voor meer uitleg vaccinaties
Redactiegeplaatst door Redactie17-11-2016 10:47Gepubliceerd op donderdag 17 november 2016 om 10:47
Ouders krijgen meer uitleg over de vaccinaties die hun kinderen krijgen. Het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) heeft hier 2 miljoen euro voor uitgetrokken. De organisatie merkt dat ouders steeds meer vragen stellen over het vaccinatieprogramma van de overheid.
"Ze willen bijvoorbeeld weten waarom hun kinderen zo vroeg vaccinaties moeten krijgen. We hebben daarom besloten om geld te reserveren om jeugdartsen bij te scholen zodat er meer ruimte is voor uitleg", zegt Hans van Vliet, programmamanager van het Rijksvaccinatieprogramma, naar aanleiding van een bericht in de Volkskrant.
In 2015 kregen bijna 770.000 kinderen van 0 tot 19 jaar samen 1.547.000 vaccinaties binnen het Rijksvaccinatieprogramma (RVP). De deelname aan het RVP is met 92 tot 99 procent volgens het RIVM nog steeds hoog. Voor het tweede jaar op rij is er wel een lichte daling te zien bij vaccinaties voor zuigelingen.
Ja heel jammer. 2 miljoen over de balk. Deze lui laten zich niet overtuigen.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:52 schreef .SP. het volgende:
[..]
Jammer dat het zover is moeten komen, geldverspilling door leugenverpreidende internet papegaaien.
[gefeliciteerd met je blauwe kleurtje!]
Jij hebt natuurlijk het liefst zonder uitleg mensen platspuiten.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:52 schreef .SP. het volgende:
[..]
Jammer dat het zover is moeten komen, geldverspilling door leugenverpreidende internet papegaaien.
[gefeliciteerd met je blauwe kleurtje!]
Zie hier een perfect voorbeeld waarom die 2 miljoen grotendeels verspilde moeite is.quote:Op donderdag 17 november 2016 15:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk het liefst zonder uitleg mensen platspuiten.
Gehandicapte, astmatische en autistische kinderen.
En natuurlijk kanker overlord.
Hey vriend, ben je er weer!quote:Op donderdag 17 november 2016 15:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk het liefst zonder uitleg mensen platspuiten.
Gehandicapte, astmatische en autistische kinderen.
En natuurlijk kanker overlord.
Ik vond het tenenkrommend. Gevaarlijk domme mensen.quote:Op vrijdag 18 november 2016 10:38 schreef .SP. het volgende:
Mond snoeren en uit de ouderlijke machten zetten, stelletje domme monsters!
http://frontpage.fok.nl/w(...)-tafel-bij-pauw.html
Ff linkje bij gezocht:quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:43 schreef Re het volgende:
en wat denken we hier over proposition 61?
Nutteloos, beter om te investeren in staat(nuts)-pharmaceutische bedrijven, gelinkt aan Universiteiten.quote:Op vrijdag 18 november 2016 11:43 schreef Re het volgende:
en wat denken we hier over proposition 61?
Ik stoor mij vooral aan wat Pauw treffend zegt: die brengen het als "feiten" maar het is allemaal ongefundeerde rotzooi. Duits onderzoekquote:Op vrijdag 18 november 2016 10:38 schreef .SP. het volgende:
Mond snoeren en uit de ouderlijke machten zetten, stelletje domme monsters!
http://frontpage.fok.nl/w(...)-tafel-bij-pauw.html
Eng hoor, dat fanatieke. En ook die overtuiging dat zij en zij alleen precies weten dat vaccinatie slecht is.quote:Op vrijdag 18 november 2016 13:41 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik stoor mij vooral aan wat Pauw treffend zegt: die brengen het als "feiten" maar het is allemaal ongefundeerde rotzooi. Duits onderzoekja lekker makkelijk erbij halen in zo'n gesprek. Waarom heeft ze het niet bij zich?
Ik vond ze vooral eng fanatisme in de ogen hebben.
En dan zeggen "mijn kinderen zien nooit een dokter" en een minuut later hebben ze o.a. tetanus in de wond gehad enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |