Jaja, grinnik maar, maar dit is iets waar de Belgen een behoorlijke homp kaas meer van hebben gegeten.quote:
De Morgen is een zuurdere kant van de Volkskrant.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Geef ze maar dEUS, goose, absinth minded, netsky, Milow, black box revelation etc etc
Humo heeft gewoon gelijk
Leg eens uit. Daar doen de Paranoiacs mee aan het songfestival.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Jaja, grinnik maar, maar dit is iets waar de Belgen een behoorlijke homp kaas meer van hebben gegeten.
*Burp* Daar gaat het niet over.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind het echt een overrated band. Niet iets om op de grote festivals te spelen, gewoon leuk voor in de kleine zaaltjes. Want ja, verder dan een paar redelijke nummers komen ze niet. Bovendien is het een one-trick pony, ik hoor maar weinig variatie in de nummers.
Kensington wordt de nieuwe Kane. Geen internationale appeal en over een paar jaar zijn we ze in Nederland ook helemaal zat omdat ze zich muzikaal niet ontwikkelen.
Waar gaat het dan over? Dat België verzuurd is dat ze er uit liggen op het EK? Good riddance. Had er niet aan moeten denken dat België her EK had gewonnen. Dan waren ze even succesvol geweest als het Nederlands elftal terwijl ze maar 2½ keer mee hebben gedaan aan een eindtoernooi. Met die schaamte zou ik niet kunnen leven.quote:
Zoiets. Belgen zeiken altijd op Nederland. Het is een fabeltje dat ze zeggen dat het niet zo is. Vaak in België geweest, met The Nozems hijvoorbeeld. Geen contact mee te krijgen. Tijdens grote toernooie altijd blij als Nederland, de diknekken, er uit liggen. Kutvolk. Calimeros.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waar gaat het dan over? Dat België verzuurd is dat ze er uit liggen op het EK? Good riddance. Had er niet aan moeten denken dat België her EK had gewonnen. Dan waren ze even succesvol geweest als het Nederlands elftal terwijl ze maar 2½ keer mee hebben gedaan aan een eindtoernooi. Met die schaamte zou ik niet kunnen leven.
Gaat het niet om.quote:
Belgen hebben een enorm minderwaardigheidscomplex.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zoiets. Belgen zeiken altijd op Nederland. Het is een fabeltje dat ze zeggen dat het niet zo is. Vaak in België geweest, met The Nozems hijvoorbeeld. Geen contact mee te krijgen. Tijdens grote toernooie altijd blij als Nederland, de diknekken, er uit liggen. Kutvolk. Calimeros.
Hebben een mooie generatie voetballers momenteel. Zeggen ze dat ze het doel hebben de halve finale te bereiken. Het is ze net niet gelukt. Ze zijn een klein voetballand gebleven. Met de doelmannen Pfaff. Pr'heudomme en Courtois als grootste helden. In Nederland hebben we Cruijff, van Basten en Bergkamp als helden. Vergeet ik de europees voetballer van het jaar Gullit nog. En Ronald Koeman die scoorde in de Champions league finale. De zoveelste Nederlander. In België hebben ze de beste speler gehad in Rob Rensenbrink. De favoriete speler van de voorzitter was Jan Mulder. Tevens hun beste analist.
dEuS is een geweldige band. Dat is UDS ook. België had Eddy Wally. Wij hebben Vader Abraham, De Vogeltjesdans en Johnnie Hoes. Die geweldig geëerd werd een paar jaar geleden op Lowlands. Zie ik ze niet snel doen in België. Dat ze Henk van Montfoort in het zonnetje zetten.
ArnoBrood
quote:Op maandag 4 juli 2016 15:22 schreef ranja het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen een concert van Kensington en Kings of Leon zou ik zeker voor de eerste gaan.
Milow in dit rijtje noemen.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Geef ze maar dEUS, goose, absinth minded, netsky, Milow, black box revelation etc etc
Humo heeft gewoon gelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |