abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 4 juli 2016 @ 10:09:32 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_163504720
De Belgische pers heeft het niet zo op Kensington. De Nederlandse band speelde dit weekend op het rockfestival Werchter, maar Humo en De Morgen vonden de show van de band maar niks.

De Morgen noemt Kensington in een recensie 'een Nederlands gitaarpopgroepje dat het niet zo heeft begrepen op de vooruitgang in de rock-'n-roll'. Volgens de krant stonden alleen de mensen vlak bij het podium te dansen. ,,Maar dat waren Hollanders met teveel profileringsdrang."

Volgens Humo doet Kensington denken aan een coverbandje van Kings of Leon. ,,U vergelijkt het gemiddelde nummer van Kensington het best met een voorverpakt plakje cheddarkaas: gehuld in plastic, onnatuurlijk glimmend, en een imitatie van het echte spul." Het concert had weinig om het lijf, vond het blad, ook al was er af en toe best wat amusement. ,,Maar dat is er ook tijdens Temptation Island."

Van Humo kreeg Kensington anderhalve ster van de beschikbare vijf. De Morgen geeft slechts een ster.

Geef ze maar K3, Clouseau, Eddy Wally.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_163504793
Geef ze maar dEUS, goose, absinth minded, netsky, Milow, black box revelation etc etc
Humo heeft gewoon gelijk :)
  maandag 4 juli 2016 @ 10:18:05 #3
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_163504822
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:09 schreef tong80 het volgende:
Geef ze maar K3, Clouseau, Eddy Wally.
Jaja, grinnik maar, maar dit is iets waar de Belgen een behoorlijke homp kaas meer van hebben gegeten.
Ik ga naar huis.
pi_163504869
Ik ben ook geen giga Kensington fan hoor. Heb ze te vaak gezien. Maar opzich vind ik de reactie iets wat overdreven. Want ze weten vaak toch altijd een leuk showtje neer te zetten en hebben toch een aantal redelijke nummers.

Mja die Belgen moesten hun EK-uitschakeling woede natuurlijk ergens op afreageren :P.
  Trouwste user 2022 maandag 4 juli 2016 @ 10:25:10 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_163504932
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Geef ze maar dEUS, goose, absinth minded, netsky, Milow, black box revelation etc etc
De Morgen is een zuurdere kant van de Volkskrant.

Even Nederland afzeiken. Ik heb ook niks met die band. Maar dit is zo doorzichtig. Wat ik begreep hadden ze het publiek mee, maar moest er eerst een hoosbui overheen. En waren niet alleen Hollanders die vooraan stonden.

De eindredacteur van de HUMO was jarenlang. Guy Mortier. Die met humor bands op Werchter van te voren al afkraakt op het podium. Dit is gewoon goedkoop scoren op het sentiment. De Belgen hadden er beter aan gedaan op het EK te scoren.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 4 juli 2016 @ 10:25:48 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_163504939
quote:
16s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:18 schreef nietzman het volgende:

[..]

Jaja, grinnik maar, maar dit is iets waar de Belgen een behoorlijke homp kaas meer van hebben gegeten.
Leg eens uit. Daar doen de Paranoiacs mee aan het songfestival. :D

pi_163504947
Ik vind het echt een overrated band. Niet iets om op de grote festivals te spelen, gewoon leuk voor in de kleine zaaltjes. Want ja, verder dan een paar redelijke nummers komen ze niet. Bovendien is het een one-trick pony, ik hoor maar weinig variatie in de nummers.

Kensington wordt de nieuwe Kane. Geen internationale appeal en over een paar jaar zijn we ze in Nederland ook helemaal zat omdat ze zich muzikaal niet ontwikkelen.
  Trouwste user 2022 maandag 4 juli 2016 @ 10:27:18 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_163504960
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:26 schreef Mystikvm het volgende:
Ik vind het echt een overrated band. Niet iets om op de grote festivals te spelen, gewoon leuk voor in de kleine zaaltjes. Want ja, verder dan een paar redelijke nummers komen ze niet. Bovendien is het een one-trick pony, ik hoor maar weinig variatie in de nummers.

Kensington wordt de nieuwe Kane. Geen internationale appeal en over een paar jaar zijn we ze in Nederland ook helemaal zat omdat ze zich muzikaal niet ontwikkelen.
*Burp* Daar gaat het niet over.

pi_163504992
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:27 schreef tong80 het volgende:

[..]

*Burp* Daar gaat het niet over.

Waar gaat het dan over? Dat België verzuurd is dat ze er uit liggen op het EK? Good riddance. Had er niet aan moeten denken dat België her EK had gewonnen. Dan waren ze even succesvol geweest als het Nederlands elftal terwijl ze maar 2½ keer mee hebben gedaan aan een eindtoernooi. Met die schaamte zou ik niet kunnen leven.
  Trouwste user 2022 maandag 4 juli 2016 @ 10:51:29 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_163505396
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:29 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Waar gaat het dan over? Dat België verzuurd is dat ze er uit liggen op het EK? Good riddance. Had er niet aan moeten denken dat België her EK had gewonnen. Dan waren ze even succesvol geweest als het Nederlands elftal terwijl ze maar 2½ keer mee hebben gedaan aan een eindtoernooi. Met die schaamte zou ik niet kunnen leven.
Zoiets. Belgen zeiken altijd op Nederland. Het is een fabeltje dat ze zeggen dat het niet zo is. Vaak in België geweest, met The Nozems hijvoorbeeld. Geen contact mee te krijgen. Tijdens grote toernooie altijd blij als Nederland, de diknekken, er uit liggen. Kutvolk. Calimeros.
Hebben een mooie generatie voetballers momenteel. Zeggen ze dat ze het doel hebben de halve finale te bereiken. Het is ze net niet gelukt. Ze zijn een klein voetballand gebleven. Met de doelmannen Pfaff. Pr'heudomme en Courtois als grootste helden. In Nederland hebben we Cruijff, van Basten en Bergkamp als helden. Vergeet ik de europees voetballer van het jaar Gullit nog. En Ronald Koeman die scoorde in de Champions league finale. De zoveelste Nederlander. In België hebben ze de beste speler gehad in Rob Rensenbrink. De favoriete speler van de voorzitter was Jan Mulder. Tevens hun beste analist.

dEuS is een geweldige band. Dat is UDS ook. België had Eddy Wally. Wij hebben Vader Abraham, De Vogeltjesdans en Johnnie Hoes. Die geweldig geëerd werd een paar jaar geleden op Lowlands. Zie ik ze niet snel doen in België. Dat ze Henk van Montfoort in het zonnetje zetten.

Arno _O_ Brood _O_

pi_163505967
Is toch ook een kutband.
  Trouwste user 2022 maandag 4 juli 2016 @ 11:27:43 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_163506068
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 11:22 schreef Casiotone het volgende:
Is toch ook een kutband.
Gaat het niet om.

Trouwste user 2022 maandag 4 juli 2016 @ 11:28:11 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_163506076
Verder geen kutband. Gewoon middelmaat.

maandag 4 juli 2016 @ 12:33:29 #14
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_163507621
Kensington is dan ook hele matige middelmaat :') 13 in het dozijn meuk met een paar leuke liedjes, de rest is inwisselbaar
pi_163508017
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zoiets. Belgen zeiken altijd op Nederland. Het is een fabeltje dat ze zeggen dat het niet zo is. Vaak in België geweest, met The Nozems hijvoorbeeld. Geen contact mee te krijgen. Tijdens grote toernooie altijd blij als Nederland, de diknekken, er uit liggen. Kutvolk. Calimeros.
Hebben een mooie generatie voetballers momenteel. Zeggen ze dat ze het doel hebben de halve finale te bereiken. Het is ze net niet gelukt. Ze zijn een klein voetballand gebleven. Met de doelmannen Pfaff. Pr'heudomme en Courtois als grootste helden. In Nederland hebben we Cruijff, van Basten en Bergkamp als helden. Vergeet ik de europees voetballer van het jaar Gullit nog. En Ronald Koeman die scoorde in de Champions league finale. De zoveelste Nederlander. In België hebben ze de beste speler gehad in Rob Rensenbrink. De favoriete speler van de voorzitter was Jan Mulder. Tevens hun beste analist.

dEuS is een geweldige band. Dat is UDS ook. België had Eddy Wally. Wij hebben Vader Abraham, De Vogeltjesdans en Johnnie Hoes. Die geweldig geëerd werd een paar jaar geleden op Lowlands. Zie ik ze niet snel doen in België. Dat ze Henk van Montfoort in het zonnetje zetten.

Arno _O_ Brood _O_

Belgen hebben een enorm minderwaardigheidscomplex.
  maandag 4 juli 2016 @ 14:37:47 #16
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_163511251
Ik vind het onderstaande ontzettend treffend. Helaas zijn ze ontzettend goed geplugd in Nederland.

Volgens Humo doet Kensington denken aan een coverbandje van Kings of Leon. ,,U vergelijkt het gemiddelde nummer van Kensington het best met een voorverpakt plakje cheddarkaas: gehuld in plastic, onnatuurlijk glimmend, en een imitatie van het echte spul."
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  maandag 4 juli 2016 @ 15:22:02 #17
13973 ranja
image means nothing
pi_163512459
Als ik zou moeten kiezen tussen een concert van Kensington en Kings of Leon zou ik zeker voor de eerste gaan.
Ik haal uit het stukje van de Humo nou niet echt of de schrijver KoL wel leuk vind of die ook niet. Want ja, als hij KoL niks vindt en Kensington doet hem (al dan niet terecht) aan KoL denken is het logisch dat hij dat ook niks vindt.
pi_163512647
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:22 schreef ranja het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen een concert van Kensington en Kings of Leon zou ik zeker voor de eerste gaan.

:')
  maandag 4 juli 2016 @ 15:34:29 #19
13973 ranja
image means nothing
pi_163512728
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 15:31 schreef Bronson het volgende:

:')
Tja Kings of Leon vind ik echt vreselijk :)
  maandag 4 juli 2016 @ 19:44:32 #20
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_163518548
Het was gewoon een flets optreden van een flets bandje. Er waren nog kutoptredens, die werden ook afgekraakt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 4 juli 2016 @ 19:48:17 #21
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_163518642
Waarom zou Kensington de vooruitgang in rock 'roll moeten betekenen?
pi_163525284
Kensington is dan ook niks bijzonders. De hype van 3FM kan dat niet verbloemen.
pi_163526195
Kensington :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  Moderator dinsdag 5 juli 2016 @ 09:06:56 #24
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_163528855
Ik vind de geschokte reacties in de nederlandse pers wel typerend, waarom zou een bandje geen slechte recensie kunnen krijgen. Er mogen wel meer van dit soort recensies geschreven worden.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_163529400
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 10:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Milow in dit rijtje noemen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')