Vast wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:02 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nog mensen aanwezig bij Nas volgende week woensdag?
Als je het dan echt fout wilt hebben:quote:
wat is ditquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je het dan echt fout wilt hebben:
zonder phife en werk van dilla, verwacht ik er niet echt veel van eilk.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:11 schreef Jungle_Jim het volgende:
http://www.factmag.com/2016/08/19/a-tribe-called-quest-new-album/
!!!!
ugk is niet zo fout hoor,zeker niet als je het met andere sout/west acts vergelijkt.quote:
ik luister nu dat nrquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[..]
ugk is niet zo fout hoor,zeker niet als je het met andere sout/west acts vergelijkt.
True, daarom juistquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:24 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik luister nu dat nrik heb een hond maar zo'n associatie maken met dat nr is een beetje vreemd
![]()
![]()
![]()
![]()
wel met phife hoor, alles was al opgenomen voor zijn dood. Aangezien hun slechtste werk nog steeds wel ok is heb ik wel een beetje hoop.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zonder phife en werk van dilla, verwacht ik er niet echt veel van eilk.
[..]
ugk is niet zo fout hoor,zeker niet als je het met andere sout/west acts vergelijkt.
Mwa, ik kan nog steeds niet naar de the love movement luisteren. Ik verwacht maar niks van dan kan het nog meevallen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:07 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
wel met phife hoor, alles was al opgenomen voor zijn dood. Aangezien hun slechtste werk nog steeds wel ok is heb ik wel een beetje hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |