Nee, er staat ook dat je zuipt met matenquote:Op maandag 4 juli 2016 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Staat ergens dat ik alleen zuip?
Maar goed, ik zuip sowieso niet meer, ik drink er alleen af en toe eentje, of twee...
Ben tegenwoordig zeer rustig, vroeger was dat anders, als ik ging had ik totaal geen plan, centrum in, tochtje langs de vaste stekjes en verder zien waar het schip strandde.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, er staat ook dat je zuipt met maten
T is voor mij ook al een jaar of 10 geleden dat ik voor het laatste echt zat was.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben tegenwoordig zeer rustig, vroeger was dat anders, als ik ging had ik totaal geen plan, centrum in, tochtje langs de vaste stekjes en verder zien waar het schip strandde.
Mooi was die tijd.
Bloed/troep/vocht...quote:
zo veelquote:Op maandag 4 juli 2016 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Laatst nog een glaasje rosé gehad. Ik drink 1x in de maand ofzo.
na afgelopen 2 weekenden denk ik dat ik eens een rust weekend inplanquote:
Geen pus gelukkig, dan had ik pas een echt probleem gehad.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is dichtgegroeid? Of komt er gewoon geen pus meer uit?
nja, hier nu ook weer.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Regen?
Hier nog zon en warm. Jij zit echt verkeerde kant van land.
en je zit nog geen 20km verderopquote:Op maandag 4 juli 2016 14:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Droog hier, er is vandaag nog nauwelijks regen gevallen.
20 maar?quote:Op maandag 4 juli 2016 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, hier nu ook weer.
was een kort buitje, maar wel genoeg water..
[..]
en je zit nog geen 20km verderop
zuid-oost schat ik zoquote:
Had je er ook nog 3 larven in?quote:Op maandag 4 juli 2016 14:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen pus gelukkig, dan had ik pas een echt probleem gehad.
Nu lijkt het redelijk dicht ja, na 1,5 week.
heet dat tegenwoordig Fraiche?quote:
Ook al nietquote:
Ik heb geen idee, kan best, er was jarenlang gedoe over de bestemming, ik kwam daar gedurende de 80's veel voor de (met name New Wave) concerten.quote:
in de jaren 80 kwam ik daar nog nietquote:Op maandag 4 juli 2016 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, kan best, er was jarenlang gedoe over de bestemming, ik kwam daar gedurende de 80's veel naar (met name New Wave) concerten.
Hele leuke herinneringen aan.
Stomme is dat in die tijd in Heerlen niks was, we hadden alleen Inpoet, dus gingen we of naar Vaals, Spuugh, of Sittard, Fenix, of Roermond, Don Kiesjot of, Hulsberg, La Baraque.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de jaren 80 kwam ik daar nog niet
daarna ook niet vaak, want: vaals..
De wut voor ding waren new wave concerten?quote:Op maandag 4 juli 2016 14:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, kan best, er was jarenlang gedoe over de bestemming, ik kwam daar gedurende de 80's veel voor de (met name New Wave) concerten.
Hele leuke herinneringen aan.
Vooral irritant, zeker omdat het 2 mini wondjes waren die maar bleven lekken.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... dat klinkt niet fijn.....
sorry was even weg, telefoon
Hoe kan dat dan? Is er een infectie bij gekomen?quote:Op maandag 4 juli 2016 14:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vooral irritant, zeker omdat het 2 mini wondjes waren die maar bleven lekken.
Bands die in die categorie ingedeeld werden.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:48 schreef drakin het volgende:
[..]
De wut voor ding waren newe wave concerten?
Heb wat blijvende problemen met mijn been. Dus mag me niet stoten etc. Wondjes doen er heel lang over om dicht te gaan. Grote wonden kunnen echt problemen geven.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan? Is er een infectie bij gekomen?
Hier al jaren niet meer(Leeuwarden), er was 1 disco waar af en toe een verdwaalde hommo kwam(want dat was oorspronkelijk een gay-cafe) waar veel new wave werd gedraaid, en er was een studentenvereniging met maandelijks een avond en later kwam er een andere kleine disco mee aanzetten.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bands die in die categorie ingedeeld werden.
Tegenwoordig zijn er ook nog maandelijks New Wave avonden, al dan niet met band optreden, op verschillende plekken.
Komt dat door een ziekte of medicijnen?quote:Op maandag 4 juli 2016 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb wat blijvende problemen met mijn been. Dus mag me niet stoten etc. Wondjes doen er heel lang over om dicht te gaan. Grote wonden kunnen echt problemen geven.
Wat vraag je danquote:Op maandag 4 juli 2016 14:57 schreef FANN het volgende:
oké ik vraag misschien te veelkomt omdat ik jullie nog niet ''ken''...
sorry...
Geen idee waar dat aan ligt, als ik naar zo'n avond ga zie ik altijd veel dezelfde mensen die 30 jaar geleden, in 'ons' New Wave café kwamen, dezelfde vrouwelijke DJ, die avonden heet het dan ook Reünie New Wave café.quote:Op maandag 4 juli 2016 14:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier al jaren niet meer(Leeuwarden), er was 1 disco waar af en toe een verdwaalde hommo kwam(want dat was oorspronkelijk een gay-cafe) waar veel new wave werd gedraaid, en er was een studentenvereniging met maandelijks een avond en later kwam er een andere kleine disco mee aanzetten.
Maar die laatste is al jaren van een ander en nu is er dus niks meer.
In groningen waren nog wel concertjes. Voor het betere werk moest je ver weg.
wtfquote:
Misschien speelt stress ook mee, geen idee, hopelijk knapt het snel weer op.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wtf
Op de een of andere manier stond die post niet in het topicNa verversen weer wel.
Uh ja, door 1 van beide, welke precies weet ik niet.
Neh, stress heeft hier niets mee te makenquote:Op maandag 4 juli 2016 15:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Misschien speelt stress ook mee, geen idee, hopelijk knapt het snel weer op.
Ok, beterschap.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Neh, stress heeft hier niets mee te maken
Dank tochquote:
Verdorie Fann, ik heb de laatste dagen zoveel gezeten dat ik er nu pijn van aan mijn reet heb.quote:
Mooi dat dat nog steeds kan, ik denk dat hier teveel verdwijnt, mensen vertrekken en komen veel sneller. Of er zijn teveel mogelijkheden geweest waardoor er nooit iets ontstaan is van "dezelfde" mensen.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee waar dat aan ligt, als ik naar zo'n avond ga zie ik altijd veel dezelfde mensen die 30 jaar geleden, in 'ons' New Wave café kwamen, dezelfde vrouwelijke DJ, die avonden heet het dan ook Reünie New Wave café.
Is heel leuk, een concertje, soms met voorprogramma en daarna de afterparty tot diep in de nacht.
Er is best voor elk wat wils, zo zijn er ook 'dance' avonden of met D'n'B of Jungle, maar ook mainstream gebeuren.quote:Op maandag 4 juli 2016 15:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi dat dat nog steeds kan, ik denk dat hier teveel verdwijnt, mensen vertrekken en komen veel sneller. Of er zijn teveel mogelijkheden geweest waardoor er nooit iets ontstaan is van "dezelfde" mensen.
En het gebrek aan live optredens dan.
Ik heb een CDquote:Op maandag 4 juli 2016 15:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is best voor elk wat wils, zo zijn er ook 'dance' avonden of met D'n'B of Jungle, maar ook mainstream gebeuren.
Laatste dat ik zag was Anne Clark feat. Herr B in maart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |