Garage uit jaren 60.quote:Op maandag 4 juli 2016 02:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dubieuze titel wel. Is dit trouwens jaren 60 of 70 wat je draait?
Met paddo's uit Wales is dit helemaal te gek.quote:Op maandag 4 juli 2016 02:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat genre toen al bestond. Maar het is weer een leerzaam muzikaal tripje.
LOL... als jij het zegt, dan is dat zoquote:Op maandag 4 juli 2016 02:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met paddo's uit Wales is dit helemaal te gek.
Nu word ik verlegen, vind het gewoon leuk om wat onbekendere muziek te laten horen.quote:Op maandag 4 juli 2016 02:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
LOL... als jij het zegt, dan is dat zo
Wat dat betreft zijn we hetzelfde, alleen ligt de nadruk bij mij juist veel meer op muziek van nu. Ook uit onwetendheid over het soort muziek dat jij draait hoor. Ik ben me eigenlijk pas de laatste jaren veel meer gaan verdiepen in muziek die je niet op de radio hoort.quote:Op maandag 4 juli 2016 02:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nu word ik verlegen, vind het gewoon leuk om wat onbekendere muziek te laten horen.
Ben al opa.quote:Op maandag 4 juli 2016 02:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn we hetzelfde, alleen ligt de nadruk bij mij juist veel meer op muziek van nu. Ook uit onwetendheid over het soort muziek dat jij draait hoor. Ik ben me eigenlijk pas de laatste jaren veel meer gaan verdiepen in muziek die je niet op de radio hoort.
draai je nu dan?quote:Op maandag 4 juli 2016 02:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik hecht daar wel wat waarde aan om muziek te draaien die niet zomaar te vinden is.
Of het vindbaar is, vind ik minder relevant. Ik draai alleen maar muziek die vindbaar is. Anders had ik het immers niet kunnen draaien.quote:Op maandag 4 juli 2016 02:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik hecht daar wel wat waarde aan om muziek te draaien die niet zomaar te vinden is.
Dat kan keer gebeuren.quote:Op maandag 4 juli 2016 03:26 schreef Elfletterig het volgende:
Piet, je draait er nu toch eentje die op Spotify is te vinden
Relaxte muziek, maar ik ga zo wel slapen. Het is 04:00 uur inmiddels.quote:
Ow jee zo laat alweer.quote:Op maandag 4 juli 2016 04:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Relaxte muziek, maar ik ga zo wel slapen. Het is 04:00 uur inmiddels.
Bedankt en veel plezier nog
quote:Op maandag 4 juli 2016 06:33 schreef just me het volgende:
Bericht gekregen dat Muis gisteren in het zkh is opgenomen, het leek de goede kant op te gaan.... Als er nieuws is krijgen jullie het weer te horen.
Ja, ik schrok er ook behoorlijk van! Ik stuur haar straks wel een appjequote:Op maandag 4 juli 2016 06:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is vervelend nieuws zeg.
Wens haar beterschap als je haar mocht spreken.
Graag.quote:Op maandag 4 juli 2016 06:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ja, ik schrok er ook behoorlijk van! Ik stuur haar straks wel een appje
Getverdemme...quote:Op maandag 4 juli 2016 06:33 schreef just me het volgende:
Bericht gekregen dat Muis gisteren in het zkh is opgenomen, het leek de goede kant op te gaan.... Als er nieuws is krijgen jullie het weer te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |