quote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:50 schreef BlueEyes het volgende:
Dat je je kind bekijkt en steeds ziet struikelen en moeilijk loopt en ineens ziet dat je z'n schoentjes verkeerd aan hebt gedaan
Ik moest lachen sorryquote:Op dinsdag 12 juli 2016 09:50 schreef BlueEyes het volgende:
Dat je je kind bekijkt en steeds ziet struikelen en moeilijk loopt en ineens ziet dat je z'n schoentjes verkeerd aan hebt gedaan
of wel de verkleedkleren aan kunnen trekken en om half 7 naast mijn bed staan maar een gewoon tshirt of normale broekquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:01 schreef BlueEyes het volgende:
Zelf aankleden![]()
Wel een mening hebben in de zin van niet die broek of niet dat shirt, maar aankleden MAMA HELPUH
quote:Op woensdag 13 juli 2016 11:24 schreef Goitske het volgende:
[..]
of wel de verkleedkleren aan kunnen trekken en om half 7 naast mijn bed staan maar een gewoon tshirt of normale broek
Lol. I. kleedt zich nu pas zelf aan. Nu hij naar school gaat, is er opeens een register in zelfstandigheid opengezetquote:Op dinsdag 12 juli 2016 13:34 schreef AwayTL het volgende:
V kleed zich nog niet zelf aan hoor. Mannen
.
V vraagt bij het aandoen van zn laarzen ook altijd 'mama..? Zijn dit bananenvoeten?' Indien nee, trekt hij ze alsnog verkeerd om aan.
Ik heb ooit de tip gehoord een onderbroek onder het luierbroekje zodat ze het vies vinden dus onder broek aan, luier aanquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:13 schreef vencodark het volgende:
Hebben jullie ervaring met die zogenaamde oefenbroekjes?
Aiden is in huis prima zindelijk maar zodra hij de tuin in gaat, doet hij geen moeite binnen te komen plassen.![]()
Van de week weer in de tuin geplast en gepoept en ik was nog een 5 minuten bij mijn ouders en Aiden had ook daar geplast.
Best vervelend dus want naar de winkel, speeltuin etc. etc. trek ik hem gewoon weer zo'n luierbroekje aan.
Iemand nog gouden tips? Want ik ben het na ruim 3 jaar verschonen wel een beetje zat.![]()
hij wil wel maar past het brandweerman pak niet meerquote:Op woensdag 13 juli 2016 11:31 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ooh stond jij in de verkleedkleding naast bed..![]()
Had er nog wel zo'n lieflijk beeld bij
Goeie! Die ga ik onthouden al zal het nog wel even duren. Interesse dat hij eerder had voor naar de wc gaan is weer helemaal weg. Hij zegt wel als hij gepoept heeftquote:Op woensdag 13 juli 2016 12:25 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik heb ooit de tip gehoord een onderbroek onder het luierbroekje zodat ze het vies vinden dus onder broek aan, luier aan
Irritanter vind ik het "ik moet plassen terwijl we boodschappen doen" acuut een wc vinden. Tot nu toe goede ervaring met kapper, aldi, lidl, action en plus
Slechte ervaring met kleine hema en Bart smit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |