abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163712751
Wij hebben een potje in de auto voor de ik moet nu naar de wc.

Sac is nog lang niet zindelijk helaas.
pi_163713577
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2016 14:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben een potje in de auto voor de ik moet nu naar de wc.

Sac is nog lang niet zindelijk helaas.
kan ik idd ook wel doen heb nog een potje staan
pi_163714108
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 15:28 schreef Goitske het volgende:

[..]

kan ik idd ook wel doen heb nog een potje staan
Was ideaal met Ean. Vooral onderweg ik moet nu en dan geen parkeerplaats met wc in de buurt. Of met heel vieze wc's
pi_163714269
Na een weekje slaaptraining kan ik concluderen dat we een ministapje gemaakt hebben :')
Meneer accepteert het dat ik op een stoel zit ipv naast hem lig.
Alleen het keten gaat nog onverminderd 3 kwartier door.
Ben al verschoven van de luie stoel naar een krukje bij de deur naar een krukje op de gang.
Alleen deur dicht staat garant voor nogmeer gekeet en deur opendoen en weer dichtmikken.
Of als ik hem in bed terugleg en de deur dichtdoe hoor ik hem alweer stuiteren door de kamer naar de deur.

Ik vind het niet erg dat hij nog wat speelt en met zijn beestjes bezig is.
Alleen het constante uitdagen van mij en me in de gaten houden breekt me na een week wel op (plus ik heb al een week kneiterende clusterhoofdpijn dankzij de HCG)
Vanavond de deurklink omhoog en de deur dus dicht.
Zal groots drama worden weet ik nu al met tranen aan beide kanten.
Maar ik moet dit toch even doorzetten.

Iemand nog tips?
(Ook de 'ongevraagde' via pm worden gewaardeerd hoor ;) )

En voor het geval gevraagd wordt waar mijn vriend is, die staat volledig achter me maar we kiezen even voor eenduidigheid naar het jongetje toe door nu alleen mij dit uit te laten voeren.
pi_163714363
Wij hebben verwijderbare traphekjes tussen de deurpost als het nodig is. Op het moment ook weer bij Jan omdat hij traphekjes bij de trappen open maakt wat weer gevaarlijk is voor Teun. Zo hoor ik hem wel omdat de deur open is.

Ik weet niet wat zijn slaapritme overdag is misschien daar aanpassing in? Teun slaapt al sinds voor zijn 2de verjaardag eigenlijk niet meer smiddags. Hij keet anders tot half 10 savonds. Jan heeft zijn middagslaapje gehouden tm zijn 3de die had het echt nodig sliep zonder problemen

Als ze nu smiddags omvallen van de slaap max 30 min slapen anders savonds keten -O-

Ipv zitten kun je misschien zachtjes wat rommelen boven dat hij weet dat je er bent
pi_163715189
-O- Ik zit al de hele dag met twee peuters waarbij niets goed is. De kleur van de schaar niet, uit welke beker ze moeten drinken niet, samen spelen lukt ook al niet en zodra ze één nee te horen krijgen staan ze te stampvoeten en zo hard te krijsen dat het gewoon pijn aan mijn oren doet. Vandaag is zo'n dag dat ik blij ben als het half 7 is en ze naar bed gaan. :@
pi_163715241
Succes nog nikki

Wij moesten vandaag heel lang in het ziekenhuis wachten. Sac werd wel wat baldadig. Andere kamers inlopen op de noodknopjes drukken.
pi_163715406
Nikki sterkte -O-
Ferrari_rood oh help, naderhand kun je er wel lachen maar dat moment -O-

Hier eentje die verassingen wil monkeytown en daarna patatjes dat is zo vorige week! :{w
pi_163717506
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 16:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
-O- Ik zit al de hele dag met twee peuters waarbij niets goed is. De kleur van de schaar niet, uit welke beker ze moeten drinken niet, samen spelen lukt ook al niet en zodra ze één nee te horen krijgen staan ze te stampvoeten en zo hard te krijsen dat het gewoon pijn aan mijn oren doet. Vandaag is zo'n dag dat ik blij ben als het half 7 is en ze naar bed gaan. :@
Zou het in de lucht gehangen hebben :X
Normaal zijn het echt schatjes hoor, maar vandaag was ik blij dat ik ze 's middags af mocht leveren op een feestje van de gastouder :@
  woensdag 13 juli 2016 @ 19:02:32 #235
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_163717696
Die van mij was lief vandaag *) had een baby met ontplofte luier en Lucas was beneden aan het spelen en een ijsje aan het eten. Toen ik beneden kwam was het ijsje opopop, had hij het stokje al in de prullenbak gedaan en wees hij me keurig aan waar hij had geknoeid en attendeerde me erop dat ik zijn handen moest poetsen O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_163718146
Knap van Lucas. Dat geeft moed alleen met 2 kinderen hè?

Hier heeft sac vandaag gemeld dat ze poep had. En dat klopte ook. Zo gaan de luiers en doekjes hard.
pi_163718154
Teun heeft 20 min in de auto geslapen en is nu aan het keten -O-
pi_163718186
Sac heeft een uur in de auto geslapen. Ik hoop niet dat ze dan vannacht denkt dat het al ochtend is.
pi_163718249
Tralalala ik hoor mijn kind niet op de deur slaan en mama roepen en dramatisch 'huilen' met snik zeggen...

:'( ik ben hier zo slecht in
pi_163718284
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:28 schreef BlueEyes het volgende:
Tralalala ik hoor mijn kind niet op de deur slaan en mama roepen en dramatisch 'huilen' met snik zeggen...

:* is ook lastig.
pi_163718307
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 19:28 schreef BlueEyes het volgende:

sterkte😘 je kunt het
pi_163718364
Blue, zet 'm op. Ik heb het ook een paar keer aan de hand gehad. Heb je voor jezelf afgesproken na hoeveel tijd je even naar hem toegaat (alleen om even gerust te stellen en te herhalen wat de bedoeling is dan weer weg)? Dat helpt bij mij altijd, dan focus ik me op de tijd en het idee dat als ze niet stil wordt ik zo en zo laat naar haar toe ga.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_163718390
BE :* :*
pi_163718441
Nikki, herkenbaar wel. :* . Enerzijds een topdag (we zijn heel gezellig vanochtend naar Meermanno museum geweest voor Fiep Westendorp tentoonstelling en dat was echt erg leuk) anderzijds heb ik twee keer en public een krijsend/gillend kind op de grond gehad, waarbij ze me ook nog even ging slaan. Ach ach, wat kan ze toch uit haar pan gaan als ze even haar zin niet krijgt. Het ging zo goed de laatste tijd, maar de evil witch is back. :') .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_163718519
Be :*

Chanty, wat lief van Lucas O+

Nikki, :*

Ik ben vandaag naar de Springvallei gegaan. 35 springkussens voor kinderen.
Het begon wat ongezellig met een verdrietige Riley. Combinatie van jaloers en honger zijn niet goed voor een peuter.
Gelukkig werd het daarna gezellig. En heeft ze zich vermaakt op een lang springkussen en een glijbaan kussen. O+
pi_163718676
En mijn draak is beneden, loopt zo te gillen dat Jan niet kan slapen dus Jan in slaap laten vallen dan Teun er weer in :(
pi_163719017
Nah het was de afgelopen dagen ook behoorlijk pretpakket hier inclusief veel later naar bed als normaal maar toch even vroeg wakker als normaal. Vooral Djenna trekt dat heel slecht, die heeft gewoon echt haar slaap nodig.

De komene dagen zijn we gewoon 'saai' thuis. Dus weer RRR dan komt het wel goed :)
pi_163719276
Goed de deurklink weer naar beneden gedaan want hij was zo danig in paniek dat hij de deur niet openkreeg :@
Even met hem op het bed gezeten en toen mocht ik weer op de stoel in de gang zitten. Hij zei zelf mama stoel zitten.
Nog even samen gecheckt dat de deur zelf open kan en hij ligt me nu rustig al friemelend aan popje aan te kijken en in slaap te vallen.

Het moment dat ik de deurklink eraf haalde en weer goed erop zette zei hij met diepe zucht jah nu kannie weer.
Moet er even over nadenken wat we hiermee doen gaan voor nu.

Franny ik dacht juist dat met slaaptraining je juist niet mag praten en oogcontact moet vermijden?
Ik leg vooraf wel duidelijk uit wat er gebeuren gaat en heb net ook wel laten weten dat ik op de gang was en hem hoorde.
pi_163719345
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2016 20:20 schreef BlueEyes het volgende:
Goed de deurklink weer naar beneden gedaan want hij was zo danig in paniek dat hij de deur niet openkreeg :@
Even met hem op het bed gezeten en toen mocht ik weer op de stoel in de gang zitten. Hij zei zelf mama stoel zitten.
Nog even samen gecheckt dat de deur zelf open kan en hij ligt me nu rustig al friemelend aan popje aan te kijken en in slaap te vallen.

Het moment dat ik de deurklink eraf haalde en weer goed erop zette zei hij met diepe zucht jah nu kannie weer.
Moet er even over nadenken wat we hiermee doen gaan voor nu.

Franny ik dacht juist dat met slaaptraining je juist niet mag praten en oogcontact moet vermijden?
Ik leg vooraf wel duidelijk uit wat er gebeuren gaat en heb net ook wel laten weten dat ik op de gang was en hem hoorde.
https://www.google.nl/sea(...)rc=8Y0BUBD3bl-PdM%3A
Ziets een idee? Staat er hier nu wel tussen ivm jan zijn capriolen
pi_163719468
Denk wel dat we iets moeten verzinnen in die richting ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')