kan ik idd ook wel doen heb nog een potje staanquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:53 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben een potje in de auto voor de ik moet nu naar de wc.
Sac is nog lang niet zindelijk helaas.
Was ideaal met Ean. Vooral onderweg ik moet nu en dan geen parkeerplaats met wc in de buurt. Of met heel vieze wc'squote:Op woensdag 13 juli 2016 15:28 schreef Goitske het volgende:
[..]
kan ik idd ook wel doen heb nog een potje staan
Zou het in de lucht gehangen hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2016 16:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik zit al de hele dag met twee peuters waarbij niets goed is. De kleur van de schaar niet, uit welke beker ze moeten drinken niet, samen spelen lukt ook al niet en zodra ze één nee te horen krijgen staan ze te stampvoeten en zo hard te krijsen dat het gewoon pijn aan mijn oren doet. Vandaag is zo'n dag dat ik blij ben als het half 7 is en ze naar bed gaan.
quote:Op woensdag 13 juli 2016 19:28 schreef BlueEyes het volgende:
Tralalala ik hoor mijn kind niet op de deur slaan en mama roepen en dramatisch 'huilen' met snik zeggen...
ik ben hier zo slecht in
sterkte😘 je kunt hetquote:Op woensdag 13 juli 2016 19:28 schreef BlueEyes het volgende:
Tralalala ik hoor mijn kind niet op de deur slaan en mama roepen en dramatisch 'huilen' met snik zeggen...
ik ben hier zo slecht in
https://www.google.nl/sea(...)rc=8Y0BUBD3bl-PdM%3Aquote:Op woensdag 13 juli 2016 20:20 schreef BlueEyes het volgende:
Goed de deurklink weer naar beneden gedaan want hij was zo danig in paniek dat hij de deur niet openkreeg![]()
Even met hem op het bed gezeten en toen mocht ik weer op de stoel in de gang zitten. Hij zei zelf mama stoel zitten.
Nog even samen gecheckt dat de deur zelf open kan en hij ligt me nu rustig al friemelend aan popje aan te kijken en in slaap te vallen.
Het moment dat ik de deurklink eraf haalde en weer goed erop zette zei hij met diepe zucht jah nu kannie weer.
Moet er even over nadenken wat we hiermee doen gaan voor nu.
Franny ik dacht juist dat met slaaptraining je juist niet mag praten en oogcontact moet vermijden?
Ik leg vooraf wel duidelijk uit wat er gebeuren gaat en heb net ook wel laten weten dat ik op de gang was en hem hoorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |