Lekker!quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:52 schreef sararaats het volgende:
whoohoo. ik ben mijn allereerste brood aan het bakken sinds jaren.
foto volgt zo snel mogelijk
grof brood. ik heb nog mix voor wit.quote:
Oh dat gaat vast heel lekker worden.quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
grof brood. ik heb nog mix voor wit.
en dan met goede boter (niet uit een kuipje dus) oh njam
brood gaat nu in de ovenquote:
Ik las ergens dat je een hypo had van 1.6? Dat is echt schrikbarend laag. Op welk punt kun je in coma raken?quote:Op donderdag 14 juli 2016 06:51 schreef Sylvana het volgende:
Hier ook een dramanacht
Veel wakker geweest, bloedsuiker rond de 9.5 ondanks bolussen, misselijk, blegh.
Zelf houden, eigenaar opzoeken en contacten. Eventueel NS bellen en zeggen dat je een portemonnee gevonden hebt voor het geval de eigenaar naar de NS belt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 14:13 schreef superkimmi het volgende:
Kennen jullie de grote portemonneetest van rambam? Ik heb zojuist in de trein een portemonnee gevonden en twijfel nu waar ik m moet afgeven zodat ik zeker weet dat hij bij de rechtmatige eigenaar terechtkomt. Hoop eigenlijk dat het lukt via facebook, aangezien bij de test van rambam zelfs portemonnees bij de politie wel eens verdwenen of leeggeroofd werden
Ja dat was dinsdag. En dat is echt per persoon en per situatie verschillend. Is niet echt bij 1 cijfer ofzo. Ik heb ook wel eens 0.9 gehad (quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:46 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik las ergens dat je een hypo had van 1.6? Dat is echt schrikbarend laag. Op welk punt kun je in coma raken?
Vind hem wel bleekjesquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:59 schreef sararaats het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
ik kan het brood niet zien ronddraaien want het lichtje van de microwave met grill is kapot.
quote:
quote:
Ja dat hoort ;pquote:Op donderdag 14 juli 2016 18:16 schreef sararaats het volgende:
[..]ik vond het kneden vooral heel leuk. plakte verdorie hard.
dat is de keuken van de mama. ik heb geen combi-oven.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:41 schreef MarieAlice het volgende:
[..]![]()
(En wauw, wat is jouw keuken opgeruimd!)
Wauw, wat ziet hij er geweldig uit! Dat wordt een heerlijk ontbijt morgenquote:
Heel lekker.quote:Op donderdag 14 juli 2016 18:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Hopelijk smaakt hij ook zo goed
Aah wat tof!quote:Op donderdag 14 juli 2016 22:53 schreef superkimmi het volgende:
Vandaag bij de introductiedag superlief en groot compliment gehad:
De eerste waarmee ik sollicitatiegesprek had, zei dat toen ze hoorde dat ik een vd trainees was, dat ze gelijk haar collega die ook bij dat gesprek was gemaild had.. En dat ze beide heel blij waren dat ik het was omdat ik een vd 3 was die ze het het allerhardst hadden gegund..door mn hele voorgeschiedenis. Komt er eindelijk wat goeds van alle shit van vroeger.. Everything that doesn't kill you makes you stronger!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |