hm maar dan heeft iemand die toch doorgestuurd? dat is te verwachten, maar wel sad. ze plaatst het niet voor niks in een afgeschermd deel van fokquote:
boeie, net wel ff op afgetrokkenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:42 schreef Drug het volgende:
[..]
hm maar dan heeft iemand die toch doorgestuurd? dat is te verwachten, maar wel sad. ze plaatst het niet voor niks in een afgeschermd deel van fok
kan, hoeft niet doorgestuurd te zijn geweestquote:Op zondag 3 juli 2016 21:42 schreef Drug het volgende:
[..]
hm maar dan heeft iemand die toch doorgestuurd? dat is te verwachten, maar wel sad. ze plaatst het niet voor niks in een afgeschermd deel van fok
truequote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
kan, hoeft niet doorgestuurd te zijn geweest
Stop het in je holquote:Op zondag 3 juli 2016 21:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb vet pittige saus voor op de tosti gekocht en het blijkt te pittig te zijn
Idd.. Hoopte op Wales - IJslandquote:
Heb wel last van lintwormquote:Op zondag 3 juli 2016 21:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij al een jeukend hol doordat je al die sletjes bij de blauwe engel hebt afgeneukt?
heb je die filmpjes van tim hoffman gezien op zijn kanaal?quote:
Wel een paar ja, hoezoquote:Op zondag 3 juli 2016 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je die filmpjes van tim hoffman gezien op zijn kanaal?![]()
hij lurkt standaard kpd en zag nu noodzaak melding te maken van zijn opwindingquote:Op zondag 3 juli 2016 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat brengt jou weer tot fok btw.
[..]
Helaas, volgens mij velen.
echt grappigquote:
Hey sofjequote:Op zondag 3 juli 2016 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
echt grappig
die met die telefoondat einde
Hey opsoquote:Op zondag 3 juli 2016 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat brengt jou weer tot fok btw.
[..]
Helaas, volgens mij velen.
hey schatquote:
zag er laatst 1 dat meisjes boos waren omdat ze doorschijnende shirts moesten dragen van school bij de gymquote:Op zondag 3 juli 2016 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
echt grappig
die met die telefoondat einde
ja die was ook wel leukquote:Op zondag 3 juli 2016 21:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
zag er laatst 1 dat meisjes boos waren omdat ze doorschijnende shirts moesten dragen van school bij de gym
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ik kan zn kanaal niet meer vinden, heb je een link
Zo slecht ditquote:
Welke? BTS?quote:
Nicequote:
goed hoor, met jou ook?quote:
quote:
Het filmpje of de reactie van walibi?quote:
Beidequote:Op zondag 3 juli 2016 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Het filmpje of de reactie van walibi?
Ik vind het filmpje wel leukquote:
Wat voor taart hadden ze?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja net feest van oom en tante gehad
Was wel gezellig
flauwquote:
soms wel een beetje jaquote:
vind je jezelf raar?quote:
kantoorbaan maar andere stad dus reistijdquote:
ik ga in najaar paar weekjes inshallahquote:
Poeh poehquote:Op zondag 3 juli 2016 22:55 schreef Drug het volgende:
[..]
kantoorbaan maar andere stad dus reistijd
[..]
ik ga in najaar paar weekjes inshallah
Morgen werken he, nu nog even huis helemaal schoon maken want was home alone. Valt wel mee wat voor een bende maar beetje stofzuigen en doekje over heen,quote:
heb je de afwas al gedaanquote:Op zondag 3 juli 2016 23:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Morgen werken he, nu nog even huis helemaal schoon maken want was home alone. Valt wel mee wat voor een bende maar beetje stofzuigen en doekje over heen,
Ja kloptquote:Op zondag 3 juli 2016 23:36 schreef JimmyDean het volgende:
Trudeau is ook een homo, of jaagt in elk geval op hun stemmen.
http://nos.nl/artikel/211(...)dentiteitskaart.html
wat je zegt ben je zelfquote:
De man is een domlinkse mongool die denkt dat nieuwe dingen helemaal de bom zijn en wil laten zien dat hij heel erg modern en progressief is zodat jongeren hem herkiezen.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Ik snap dat genderneutraalgedoe niet
Voor wie is dat nou
Transgenders voelen zich toch man of vrouw?
Voor mensen die zich beide niet voelen en voor mensen die tegen de maatschappij in willen gaan en niet in hokjes geplaatst willen wordenquote:Op zondag 3 juli 2016 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Voor wie is dat nou
Transgenders hoeven niks met genderfluids te maken te hebbenquote:Op zondag 3 juli 2016 23:39 schreef Paxcon het volgende:
Voor wie is dat nou
vind jij dat lekker?quote:Op zondag 3 juli 2016 23:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Lekker toch, dikke negerlul in je anus
Hee fokkie net voetbal gekeken?quote:Op zondag 3 juli 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Transgenders hoeven niks met genderfluids te maken te hebben
Schuin oogquote:
hmmmquote:Op zondag 3 juli 2016 23:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nooit gehad dus kan niet zeggen of ik het lekker vind of niet.
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 23:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nooit gehad dus kan niet zeggen of ik het lekker vind of niet.
Frankly my dear, I dont give a damnquote:Op zondag 3 juli 2016 23:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wie gaat het EK winnen? Mijn mening is Deutchsland.
Hoe kleden genderneutrale mensen zichquote:Op zondag 3 juli 2016 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Transgenders hoeven niks met genderfluids te maken te hebben
Denk het ookquote:Op zondag 3 juli 2016 23:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wie gaat het EK winnen? Mijn mening is Deutchsland.
Geen bh en een boxer zou voor mij het meest logisch zijn gezien dat het meest uniseks isquote:
waarom vind jij dat jammer?quote:
Ik hoef er niet elke seconde van mijn dag over te lullen zoals een aantal fokkers welquote:
En als je dikke tieten hebt maar je een kerel voelt?quote:Op zondag 3 juli 2016 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen bh en een boxer zou voor mij het meest logisch zijn gezien dat het meest uniseks is
Heb nu mooie boxer aanquote:Op zondag 3 juli 2016 23:50 schreef supersof het volgende:
boxer is echt het meest irritante kledingstuk ooit omg![]()
Hoezoquote:Op zondag 3 juli 2016 23:50 schreef supersof het volgende:
Vroeger ooit, maar kan me er bar weinig van herinnerenquote:
Goeie film is het.quote:Op zondag 3 juli 2016 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroeger ooit, maar kan me er bar weinig van herinneren
ik vind het juist lekker zittenquote:Op zondag 3 juli 2016 23:50 schreef supersof het volgende:
Had er vroeger een maar zat echt afschuwelijk, weet niet meer goed wat het nou was, maar vond het gewoon irritant en zooooo lelijk bij een vrouwquote:
Dan kan je alsnog bh-loos door het leven gaan? Ik neem aan dat die mensen hun borsten echt verachten als ze erg groot zijnquote:Op zondag 3 juli 2016 23:50 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En als je dikke tieten hebt maar je een kerel voelt?
hoi vrouwquote:
praat niet meer met jou nadat je me hebt ingeruildquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog bh-loos door het leven gaan? Ik neem aan dat die mensen hun borsten echt verachten als ze erg groot zijn
hoezoquote:
huh?quote:Op zondag 3 juli 2016 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
praat niet meer met jou nadat je me hebt ingeruild
Kom liever niet in Belgiëquote:Op zondag 3 juli 2016 23:53 schreef Tjacka het volgende:
Breda is echt zo'n fijne stad om uit te gaan
pic in dm graagquote:
hoezoquote:Op zondag 3 juli 2016 23:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Meest irritante kledingstuk ever is toch echt wel de beha :s
ja alleen eerste 8 secondequote:
Omdat je makkelijk kan scoren in een provincie waar een IQ van 60 het gemiddelde is ?quote:Op zondag 3 juli 2016 23:53 schreef Tjacka het volgende:
Ik hou er tbh echt niet van, hoe lekker het ook zit ...quote:Op zondag 3 juli 2016 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo
goede bh zit heerlijk
heb liever een bh aan dan niet
Mensen die daar mee naar school gaanquote:Op zondag 3 juli 2016 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
ik hou van joggingbroek
maar dat doe ik wel alleen thuis aan, anders is het vies pauper
ik weet wie er morgen betaaltquote:
Kom 8 juli uitgaan in Amsterdamquote:Op zondag 3 juli 2016 23:53 schreef Tjacka het volgende:
hahaah nee joh is een grapjequote:
ja is goed hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 23:57 schreef supersof het volgende:
wp
mortax durft niet naar een eventuele zomerfeesten reunie
jij wel?
lekker hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
3,6
Heb ook nog 10 op Duitsland Europameister staan @5
we gaan op dinsdag want mortax is woensdag vrijquote:Op zondag 3 juli 2016 23:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja is goed hoor
wou eigenlijk met mn broertje gaan dit jaar
Hoezo nietquote:Op maandag 4 juli 2016 00:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet met FOK!kers maar in KLB zijn ook alleen sukkeltjes en levenloze lui
Met wie meet jij dan?quote:Op maandag 4 juli 2016 00:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niet met FOK!kers maar in KLB zijn ook alleen sukkeltjes en levenloze lui
mijn broertje had 60 euro gezet op asian handicap +2 bij Frankrijkquote:
Teleurstellend hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 00:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bij niemand nog gedacht van "die wil ik wel eens meeten"
welke dinsdag is dat? (exacte datum) want dan moet ik even vrijvragen denk ikquote:Op maandag 4 juli 2016 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
we gaan op dinsdag want mortax is woensdag vrij
aardige betquote:Op maandag 4 juli 2016 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn broertje had 60 euro gezet op asian handicap +2 bij Frankrijk
oioi
oh ja dat is niet echt meetenquote:
het was meer een grapje omdat mortax niet durft en we hem hierdoor kunnen dwingen mee te gaanquote:Op maandag 4 juli 2016 00:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
welke dinsdag is dat? (exacte datum) want dan moet ik even vrijvragen denk ik
ja, nooit dingen uitsluiten hequote:Op maandag 4 juli 2016 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, niet met mensen van FOK! Niet dat ik dat nooit zou doen hoor.
zit er wel srs over te denken om met mn broertje te gaan iddquote:Op maandag 4 juli 2016 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
het was meer een grapje omdat mortax niet durft en we hem hierdoor kunnen dwingen mee te gaan
maar hij reageert er niet op
wil je wel echt gaan dan? moeten we wel wat anderen fixen
durfde eerst ook niet hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, niet met mensen van FOK! Niet dat ik dat nooit zou doen hoor.
va kan wel meequote:Op maandag 4 juli 2016 00:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zit er wel srs over te denken om met mn broertje te gaan idd
maar weet niet hoe veel zin hij heeft in gare fokkers als mortaxx enzo
oioioiquote:Op maandag 4 juli 2016 00:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke laten we het doen want ik red de trein naar groningen niet en wil niet bij iemand slapen
HAHAHquote:Op maandag 4 juli 2016 00:04 schreef Opsonisatie het volgende:
HAHAH ik zei dat ik ook niemand zou meeten.
Teller staat inmiddels op 3 meets.
kom meetenquote:Op maandag 4 juli 2016 00:04 schreef Opsonisatie het volgende:
HAHAH ik zei dat ik ook niemand zou meeten.
Teller staat inmiddels op 3 meets.
Dat is het niet maar ik zou niet weten met wie ik moet meeten. Van FOK! ken ik vooral KLB-ers en dat lijken me niet echt gezellige lui in rl, meest autisten ook.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
durfde eerst ook niet hoor
maar het is best tof
heheheh va en mn broertje hebben elkaar wel eens gezienquote:Op maandag 4 juli 2016 00:05 schreef supersof het volgende:
[..]
va kan wel mee
fokkie
nog even een meisje ofzo erbij
ik weet alleen dat jij 40-45kg weegt en een lekkere zus hebtquote:Op maandag 4 juli 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wilde eerst ook ooit mijn identiteit geheim houden.
Hahahaha.
meestal als je langer in een SC met mensen zit leer je elkaar wel kennen.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is het niet maar ik zou niet weten met wie ik moet meeten. Van FOK! ken ik vooral KLB-ers en dat lijken me niet echt gezellige lui in rl, meest autisten ook.
Oké jonnequote:Op maandag 4 juli 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hahahaha.
HAHAHAquote:Op maandag 4 juli 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hahahaha.
hahahaquote:Op maandag 4 juli 2016 00:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heheheh va en mn broertje hebben elkaar wel eens gezien![]()
hadden we laatst nog takkie over "he jesper wist je nog dat we met je tweelingbroer gingen chillen"
Eerst was wel chill, dit jaar had ik vooral ruzie. Nu al maanden ban.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
meestal als je langer in een SC met mensen zit leer je elkaar wel kennen.
KLB is pure aids
Die foto's gingen zeker rondquote:Op maandag 4 juli 2016 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet alleen dat jij 40-45kg weegt en een lekkere zus hebt
Gewoon LAN-party organiseren met ze. Hoeven ze niet al te veel te pratenquote:Op maandag 4 juli 2016 00:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is het niet maar ik zou niet weten met wie ik moet meeten. Van FOK! ken ik vooral KLB-ers en dat lijken me niet echt gezellige lui in rl, meest autisten ook.
ga je mee naar zomerfeesten?quote:Op maandag 4 juli 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon LAN-party organiseren met ze. Hoeven ze niet al te veel te praten
Ik had daar al binnen vijf seconden ruzie.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eerst was wel chill, dit jaar had ik vooral ruzie. Nu al maanden ban.
Maybe. Deze dinsdag?quote:
Ik game niet.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon LAN-party organiseren met ze. Hoeven ze niet al te veel te praten
Sorry dilaraquote:Op maandag 4 juli 2016 00:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Lmao ey doe normaal niet elkaars namen gebruiken :s
maar denk dat ik wel ga voor een nachtje en dan gewoon 's ochtends weer treintje pakquote:
neejjjquote:
Denk het wel hoorquote:
ja samequote:Op maandag 4 juli 2016 00:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar denk dat ik wel ga voor een nachtje en dan gewoon 's ochtends weer treintje pak
misschien wel idee om daar dan weer ergens af te spreken
moet ook met bram erover hebben
Dan moet je inderdaad iemand wel heel tof vinden jaquote:Op maandag 4 juli 2016 00:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik game niet.
Maar ik hoef niet per se meets oid, ik heb zelf genoeg contacten. Keertje kan wel leuk zijn natuurlijk.
is over 2 weken toch pas?quote:
tot morgen xquote:Op maandag 4 juli 2016 00:10 schreef Tjacka het volgende:
ik ga even een slinger aan mijn lul geven en dan slapen
morgen zware dag
tot morgen sof
ja vanaf 16 juliquote:Op maandag 4 juli 2016 00:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is over 2 weken toch pas?
sta deze week bijna hele week ingeroosterd dus dat gaat m sowieso niet worden
paar keer gedaan en is best leukquote:Op maandag 4 juli 2016 00:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik game niet.
Maar ik hoef niet per se meets oid, ik heb zelf genoeg contacten. Keertje kan wel leuk zijn natuurlijk.
pics in dmquote:Op maandag 4 juli 2016 00:10 schreef Tjacka het volgende:
ik ga even een slinger aan mijn lul geven en dan slapen
morgen zware dag
tot morgen sof
ben ook beetje skeer nu hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ja same
heb alleen zeer weinig geldmaar komt wel goed
huehue mensen die in je tuin rollenquote:Op maandag 4 juli 2016 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
paar keer gedaan en is best leuk
daarna was ik er wel weer klaar mee
Moet dat ja?quote:Op maandag 4 juli 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je inderdaad iemand wel heel tof vinden ja
Nou ja. Kan me voorstellen dat als je een druk sociaal leven hebt dat je dan eerder zoiets hebt van nee, bij iemand waar je niet zeker van weet of je het met hem/haar kan vinden in het echtquote:
ik kan toch nietquote:Op maandag 4 juli 2016 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
het was meer een grapje omdat mortax niet durft en we hem hierdoor kunnen dwingen mee te gaan
maar hij reageert er niet op
wil je wel echt gaan dan? moeten we wel wat anderen fixen
wat moeten mensen met een druk sociaal leven op FOK! ?quote:Op maandag 4 juli 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Kan me voorstellen dat als je een druk sociaal leven hebt dat je dan eerder zoiets hebt van nee, bij iemand waar je niet zeker van weet of je het met hem/haar kan vinden in het echt
en bedanktquote:Op maandag 4 juli 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Kan me voorstellen dat als je een druk sociaal leven hebt dat je dan eerder zoiets hebt van nee, bij iemand waar je niet zeker van weet of je het met hem/haar kan vinden in het echt
ik ben best druk hoorquote:Op maandag 4 juli 2016 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat moeten mensen met een druk sociaal leven op FOK! ?
uh? Hoe kan je die operking negatief opvatten?quote:
ja was foutjequote:Op maandag 4 juli 2016 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
uh? Hoe kan je die operking negatief opvatten?
waarom wil je mij niet meetenquote:Op maandag 4 juli 2016 00:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Zou alleen nog dimmak willen meeten en verder niemand heuehueh
ik heb vanavond niks te doen.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ben klaar met werken dus dacht ff kijken of ik nog iemand kan pesten op fokquote:Op maandag 4 juli 2016 00:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
op stage is het wel chillquote:Op maandag 4 juli 2016 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
heb je toch geen zin meer in deze gekkigheid
bijvoorbeeldquote:Op maandag 4 juli 2016 00:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
huehue mensen die in je tuin rollen
op stage moet je aan het werk johquote:Op maandag 4 juli 2016 00:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
op stage is het wel chill
en als iedereen op bed ligt op whatsapp
jij zou meeten met mij sowieso ongemakkelijk vindenquote:Op maandag 4 juli 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
Met jr uit eten lijkt me p de een of andere manier erg ongemakkelijk
Waaromquote:Op maandag 4 juli 2016 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij zou meeten met mij sowieso ongemakkelijk vinden
lust ie helemaal nietsquote:Op maandag 4 juli 2016 00:23 schreef Fok-it het volgende:
Met jr uit eten lijkt me p de een of andere manier erg ongemakkelijk
Ohne groentequote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb zo mijn sociaal onhandige momenten
ging laatst nog ruziemaken met zo'n religekkie bij Amsterdam CS die liep te schreeuwen over Jezus in je hart toelaten.quote:
quote:Op maandag 4 juli 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ging laatst nog ruziemaken met zo'n religekkie bij Amsterdam CS die liep te schreeuwen over Jezus in je hart toelaten.
Zei dat ze die onzin niet moest verspreiden waarop zij antwoordde dat Jezus mij gemaakt heeft blabla en al die onzin.
Dus daar moet je tegen kunnen
Ik vind het altijd wat triests hebben als iemand zijn zienswijze op die manier wil vertellen/verspreiden/opdringen aan mensen.quote:Op maandag 4 juli 2016 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ging laatst nog ruziemaken met zo'n religekkie bij Amsterdam CS die liep te schreeuwen over Jezus in je hart toelaten.
Zei dat ze die onzin niet moest verspreiden waarop zij antwoordde dat Jezus mij gemaakt heeft blabla en al die onzin.
Dus daar moet je tegen kunnen
Niks menselijks is mij vreemdquote:Op maandag 4 juli 2016 00:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wat triests hebben als iemand zijn zienswijze op die manier wil vertellen/verspreiden/opdringen aan mensen.
In dit verhaal geldt dat voor beide.
Veel plezier. Geniet van dat magnifieke moment.quote:Op maandag 4 juli 2016 10:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga douchen, dat wil iedereen vast weten.
Ik vind het zielig voor die vriendin dat ze zo onzeker is. Dan ga je echt rare dingen eisen van je vriend en maak je jezelf echt gek als hij daar geen gehoor aan geeftquote:Op maandag 4 juli 2016 13:11 schreef Paxcon het volgende:
deze OP is echt smullen http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/333297/0
Op de lange termijn zal het zieliger voor die meid zijn ja want de meeste mannen zullen toch wel zoiets hebben van ja: de mazzelquote:Op maandag 4 juli 2016 13:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor die vriendin dat ze zo onzeker is. Dan ga je echt rare dingen eisen van je vriend en maak je jezelf echt gek als hij daar geen gehoor aan geeft
Herken het onzekere gevoel en het is echt vreselijk als je vriend je je zo kan laten voelen. Al doe je dat ook wel zelf, maar als je partner er dan luchtig over doet en geen gehoor aan geeft...quote:Op maandag 4 juli 2016 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de lange termijn zal het zieliger voor die meid zijn ja want de meeste mannen zullen toch wel zoiets hebben van ja: de mazzel
Is bij jou ook stukje verlatingsangst volgens mij als ik zo je relatie met je ex ziequote:Op maandag 4 juli 2016 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Herken het onzekere gevoel en het is echt vreselijk als je vriend je je zo kan laten voelen. Al doe je dat ook wel zelf, maar als je partner er dan luchtig over doet en geen gehoor aan geeft...
Ja klopt, maar komt dan voort uit onzekerheid.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is bij jou ook stukje verlatingsangst volgens mij als ik zo je relatie met je ex zie
Denk je dat je daar nu wel beter mee omgaat mocht je nieuwe relatie krijgen?quote:Op maandag 4 juli 2016 13:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, maar komt dan voort uit onzekerheid.
Ligt eraan hoe mijn nieuwe partner is ook, dus kan het niet zeggenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat je daar nu wel beter mee omgaat mocht je nieuwe relatie krijgen?
waarom zit jij op vivaquote:Op maandag 4 juli 2016 13:11 schreef Paxcon het volgende:
deze OP is echt smullen http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/333297/0
Bertje30quote:
waarom ben je zo blij om naar nederland te gaan? Dacht dat je juist weg wilde van thuisquote:
ik mag wel een weekje op vakantie tochquote:Op maandag 4 juli 2016 13:47 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom ben je zo blij om naar nederland te gaan? Dacht dat je juist weg wilde van thuis
jaa, maar dat is niet mijn vraag lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |