Ik vind het zielig voor die vriendin dat ze zo onzeker is. Dan ga je echt rare dingen eisen van je vriend en maak je jezelf echt gek als hij daar geen gehoor aan geeftquote:Op maandag 4 juli 2016 13:11 schreef Paxcon het volgende:
deze OP is echt smullen http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/333297/0
Op de lange termijn zal het zieliger voor die meid zijn ja want de meeste mannen zullen toch wel zoiets hebben van ja: de mazzelquote:Op maandag 4 juli 2016 13:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het zielig voor die vriendin dat ze zo onzeker is. Dan ga je echt rare dingen eisen van je vriend en maak je jezelf echt gek als hij daar geen gehoor aan geeft
Herken het onzekere gevoel en het is echt vreselijk als je vriend je je zo kan laten voelen. Al doe je dat ook wel zelf, maar als je partner er dan luchtig over doet en geen gehoor aan geeft...quote:Op maandag 4 juli 2016 13:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de lange termijn zal het zieliger voor die meid zijn ja want de meeste mannen zullen toch wel zoiets hebben van ja: de mazzel
Is bij jou ook stukje verlatingsangst volgens mij als ik zo je relatie met je ex ziequote:Op maandag 4 juli 2016 13:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Herken het onzekere gevoel en het is echt vreselijk als je vriend je je zo kan laten voelen. Al doe je dat ook wel zelf, maar als je partner er dan luchtig over doet en geen gehoor aan geeft...
Ja klopt, maar komt dan voort uit onzekerheid.quote:Op maandag 4 juli 2016 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is bij jou ook stukje verlatingsangst volgens mij als ik zo je relatie met je ex zie
Denk je dat je daar nu wel beter mee omgaat mocht je nieuwe relatie krijgen?quote:Op maandag 4 juli 2016 13:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja klopt, maar komt dan voort uit onzekerheid.
Ligt eraan hoe mijn nieuwe partner is ook, dus kan het niet zeggenquote:Op maandag 4 juli 2016 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk je dat je daar nu wel beter mee omgaat mocht je nieuwe relatie krijgen?
waarom zit jij op vivaquote:Op maandag 4 juli 2016 13:11 schreef Paxcon het volgende:
deze OP is echt smullen http://forum.viva.nl/foru(...)st_messages/333297/0
Bertje30quote:
waarom ben je zo blij om naar nederland te gaan? Dacht dat je juist weg wilde van thuisquote:
ik mag wel een weekje op vakantie tochquote:Op maandag 4 juli 2016 13:47 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom ben je zo blij om naar nederland te gaan? Dacht dat je juist weg wilde van thuis
jaa, maar dat is niet mijn vraag lolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |