hm maar dan heeft iemand die toch doorgestuurd? dat is te verwachten, maar wel sad. ze plaatst het niet voor niks in een afgeschermd deel van fokquote:
boeie, net wel ff op afgetrokkenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:42 schreef Drug het volgende:
[..]
hm maar dan heeft iemand die toch doorgestuurd? dat is te verwachten, maar wel sad. ze plaatst het niet voor niks in een afgeschermd deel van fok
kan, hoeft niet doorgestuurd te zijn geweestquote:Op zondag 3 juli 2016 21:42 schreef Drug het volgende:
[..]
hm maar dan heeft iemand die toch doorgestuurd? dat is te verwachten, maar wel sad. ze plaatst het niet voor niks in een afgeschermd deel van fok
truequote:Op zondag 3 juli 2016 21:43 schreef supersof het volgende:
[..]
kan, hoeft niet doorgestuurd te zijn geweest
Stop het in je holquote:Op zondag 3 juli 2016 21:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb vet pittige saus voor op de tosti gekocht en het blijkt te pittig te zijn
Idd.. Hoopte op Wales - IJslandquote:
Heb wel last van lintwormquote:Op zondag 3 juli 2016 21:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij al een jeukend hol doordat je al die sletjes bij de blauwe engel hebt afgeneukt?
heb je die filmpjes van tim hoffman gezien op zijn kanaal?quote:
Wel een paar ja, hoezoquote:Op zondag 3 juli 2016 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je die filmpjes van tim hoffman gezien op zijn kanaal?![]()
hij lurkt standaard kpd en zag nu noodzaak melding te maken van zijn opwindingquote:Op zondag 3 juli 2016 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat brengt jou weer tot fok btw.
[..]
Helaas, volgens mij velen.
echt grappigquote:
Hey sofjequote:Op zondag 3 juli 2016 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
echt grappig
die met die telefoondat einde
Hey opsoquote:Op zondag 3 juli 2016 21:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat brengt jou weer tot fok btw.
[..]
Helaas, volgens mij velen.
hey schatquote:
zag er laatst 1 dat meisjes boos waren omdat ze doorschijnende shirts moesten dragen van school bij de gymquote:Op zondag 3 juli 2016 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
echt grappig
die met die telefoondat einde
ja die was ook wel leukquote:Op zondag 3 juli 2016 21:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
zag er laatst 1 dat meisjes boos waren omdat ze doorschijnende shirts moesten dragen van school bij de gym
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
ik kan zn kanaal niet meer vinden, heb je een link
Zo slecht ditquote:
Welke? BTS?quote:
Nicequote:
goed hoor, met jou ook?quote:
quote:
Het filmpje of de reactie van walibi?quote:
Beidequote:Op zondag 3 juli 2016 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Het filmpje of de reactie van walibi?
Ik vind het filmpje wel leukquote:
Wat voor taart hadden ze?quote:Op zondag 3 juli 2016 22:38 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja net feest van oom en tante gehad
Was wel gezellig
flauwquote:
soms wel een beetje jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |