Zou wel leuk zijn als Sas ernaast ging liggen en de oefeningen mee ging doen.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Sas snapt er niks meer van.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als Sas ernaast ging liggen en de oefeningen mee ging doen.![]()
Gewoon stomquote:Op zondag 3 juli 2016 20:17 schreef Gooddeal het volgende:
Zo jammer dit. Een keer in de week jezelf afbeulen en de rest van de tijd eten en op bed liggen.
Vertel dan meteen wat hij doet dat niet best is.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:18 schreef Birthmark het volgende:
wat jessie nu de hele tijd al doet? niet best...
maar wel een lekker nummerke daar
het gaat om het idee he, ze zou ook niks kunnen doen en dan is ze straks inderdaad weer terug naar hoe ze binnen is gekomenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:17 schreef Gooddeal het volgende:
Zo jammer dit. Een keer in de week jezelf afbeulen en de rest van de tijd eten en op bed liggen.
wow! jij gaat mij vertellen wat ik wel en niet mag zeggen?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Vertel dan meteen wat hij doet dat niet best is.
Doe nou gewoon niet zo lastigquote:Op zondag 3 juli 2016 20:19 schreef Birthmark het volgende:
[..]
wow! jij gaat mij vertellen wat ik wel en niet mag zeggen?
Ja het is heel simpel....je moet gewoon meer verbruiken dan je binnenkrijgtquote:Op zondag 3 juli 2016 20:20 schreef Straatverlichting het volgende:
Ramona kan sporten wat ze wil... zolang ze meer koolhydraten, vet en suiker aan calorieën blijft vreten dan ze verbruikt met bewegen....
met een plusje voor de inspanning en 30 kg overigens...![]()
Het is ook nooit goed. Als ze niet sport is het een luie walrus, sport ze wel, dan is het niet genoeg, te veel, te weinig.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
het gaat om het idee he, ze zou ook niks kunnen doen en dan is ze straks inderdaad weer terug naar hoe ze binnen is gekomen
dus datquote:Op zondag 3 juli 2016 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. Als ze niet sport is het een luie walrus, sport ze wel, dan is het niet genoeg, te veel, te weinig.
Dat is ook weer heel simpel....op bed liggen is geen ruk aan om te kijken en sporten ook nietquote:Op zondag 3 juli 2016 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. Als ze niet sport is het een luie walrus, sport ze wel, dan is het niet genoeg, te veel, te weinig.
gezeur gewoon negerenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
He gadver zijn we gewoon ontopic aan het posten, is er weer gezeur.
Ik vroeg alleen maar of hij iets duidelijker wilde zijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
He gadver zijn we gewoon ontopic aan het posten, is er weer gezeur.
Hoezo? Ze is toch totaal verkeerd bezig? De hele week niets doen en eten en dan een keer in de week haast over je grenzen gaan om dat weer goed te maken?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:24 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
gezeur gewoon negeren![]()
[ afbeelding ]
daar zit wat in, net als dat eeuwige geklus vind ik ook 10x niks...eigenlijk wil ik alleen roddel en achterklapquote:Op zondag 3 juli 2016 20:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is ook weer heel simpel....op bed liggen is geen ruk aan om te kijken en sporten ook niet
Prachtige bloem, maar giftig toch? Behoort tot de nachtschade.quote:
die gaat straks in bakjes incl. kruimeltjes en kloofjesquote:Op zondag 3 juli 2016 20:27 schreef markvanrinsum het volgende:
moet cees zijn cake niet opeten![]()
[ afbeelding ]
Ze vreet teveel negatieve meuk naar binnen, dan probeert ze dat er weer af te trainen door middel van keihard te trainen op de de haar gekozen tijdstippen. Ze moet een vast eetpatroon gaan vormen, een vast slaap patroon en daar naar gaan trainen en meer lichaamsbeweging en minder plat liggen. Wanneer ze dat zou doen, zou het veel meer vruchten afwerpen.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Prachtige bloem, maar giftig toch? Behoort tot de nachtschade.
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze vreet teveel negatieve meuk naar binnen, dan probeert ze dat er weer af te trainen door middel van keihard te trainen op de de haar gekozen tijdstippen. Ze moet een vast eetpatroon gaan vormen, een vast slaap patroon en daar naar gaan trainen en meer lichaamsbeweging en minder plat liggen. Wanneer ze dat zou doen, zou het veel meer vruchten afwerpen.
Vertel mij niets over eetpatronen na 12 jaar intensief getraind te hebben en om op gewicht te moeten blijven voor de sport die ik beoefen heb.
Wat Ramona doet is hetzelfde als je water naar de zee brengt......
En een flinke partij patat met een dikke klodder mayo vlak voor dat je met die oefeningen begint helpt ook niet echt.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze vreet teveel negatieve meuk naar binnen, dan probeert ze dat er weer af te trainen door middel van keihard te trainen op de de haar gekozen tijdstippen. Ze moet een vast eetpatroon gaan vormen, een vast slaap patroon en daar naar gaan trainen en meer lichaamsbeweging en minder plat liggen. Wanneer ze dat zou doen, zou het veel meer vruchten afwerpen.
Vertel mij niets over eetpatronen na 12 jaar intensief getraind te hebben en om op gewicht te moeten blijven voor de sport die ik beoefen heb.
Wat Ramona doet is hetzelfde als je water naar de zee brengt......
Yep, ik wil het nog wel eens verwarren met lupine.quote:
Kan ze beter zoute haring nemen.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
En een flinke partij patat met een dikke klodder mayo vlak voor dat je met die oefeningen begint helpt ook niet echt.
alweer?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:33 schreef kkka3 het volgende:
Gina gaat vanaf molrlruguhoggunt weelrlr spolrlrtah
Enorm giftig.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Prachtige bloem, maar giftig toch? Behoort tot de nachtschade.
Met een stukje zalm...quote:
Ik heb een knopje voor mijn scrollwiel om hem vast(1 regel) of los te zetten...ideaalquote:Op zondag 3 juli 2016 20:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik doe gewoon roetssssssssssssss met mijn scrollwiel dan
Ik heb knopjes op mijn muis waarvan ik niet weet waar ze voor dienen.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb een knopje voor mijn scrollwiel om hem vast(1 regel) of los te zetten...ideaal
veelal een truiquote:Op zondag 3 juli 2016 20:36 schreef Charmian het volgende:
had Ruud in 1.0 eigenlijk ook altijd een vest aan?
Nee, wel een haltertop. In de zomer that is.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:36 schreef Charmian het volgende:
Nee, opvallend, van die mouwloze hemdjes... en nu dikke jas. Hij was zo trots op zijn torsoquote:Op zondag 3 juli 2016 20:36 schreef Charmian het volgende:
Daar heeft ie vast veel over teruggelezenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, opvallend, van die mouwloze hemdjes... en nu dikke jas. Hij was zo trots op zijn torso
maaaarrrr...nog steeds verknipt hij al zijn kledingquote:Op zondag 3 juli 2016 20:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, opvallend, van die mouwloze hemdjes... en nu dikke jas. Hij was zo trots op zijn torso
Ik heb begrepen dat hij oversized damesshirts draagt.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:39 schreef kejo het volgende:
maaaarrrr...nog steeds verknipt hij al zijn kleding
Hij greep ook altijd naar zijn (ik dacht) rechterborst. Ik heb altijd gedacht dat er opvulling in zat en dat hij voelde of het nog goed zat.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:38 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Daar heeft ie vast veel over teruggelezen
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij greep ook altijd naar zijn (ik dacht) rechterborst. Ik heb altijd gedacht dat er opvulling in zat en dat hij voelde of het nog goed zat.
Ik zag vanmorgen of gisteren een cap van hem, en had het idee dat er weinig van dat lichaam over is.
Nog iets waar geen ruk aan is...theaterquote:Op zondag 3 juli 2016 20:42 schreef chufi het volgende:
Ramona gaat weer workshops geven over theater aan de groep? Dat hadden we toch al gehad..? En Vick gaat dan ook schrijven over kunst...
Idd weinig van overquote:
dat doet hij nog steeds die rechtertiet bevoelen, maar hij is overtraind of zo zegtie....bijzonderquote:Op zondag 3 juli 2016 20:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hij greep ook altijd naar zijn (ik dacht) rechterborst. Ik heb altijd gedacht dat er opvulling in zat en dat hij voelde of het nog goed zat.
Ik zag vanmorgen of gisteren een cap van hem, en had het idee dat er weinig van dat lichaam over is.
wilde ik vandaag doen, maar toch geen zin, heb wel een ramoontje gedaanquote:Op zondag 3 juli 2016 20:41 schreef Gooddeal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een inspirerende streams. Ik ga een cake bakken denk ik.
Zinloze bezigheidstherapie, het houd iig de verveling buiten de deur tussen Cash-Markten en Evenementen inquote:Op zondag 3 juli 2016 20:42 schreef chufi het volgende:
Ramona gaat weer workshops geven over theater aan de groep? Dat hadden we toch al gehad..? En Vick gaat dan ook schrijven over kunst...
ik heb geen 2quote:
Hij loopt wat rond in de Vogelvillagequote:
Heb je nou Cees ingeruild voor Riannequote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:48 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Heb je nou Cees ingeruild voor Rianne![]()
Why
Ze doet dit voor de show. De stal was brandschoon.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:51 schreef markvanrinsum het volgende:
isa deed dit altijd 2 uur eerder
[ afbeelding ]
Gaat ze straks vast mekkeren dat ze zo druk bij de koeien is geweestquote:Op zondag 3 juli 2016 20:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Doorgesnoven kut in de SL, ziet niet eens dat de stal schoon is.
Ja, die moet zo weer liggen.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:53 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Gaat ze straks vast mekkeren dat ze zo druk bij de koeien is geweest
ramona heeft patat en kip voor cees zijn kinderen gemaaktquote:Op zondag 3 juli 2016 20:54 schreef chufi het volgende:
Zou Ram weten dat Cees zn dochters en zo op bezoek heeft gehad?
Tuulkquote:Op zondag 3 juli 2016 20:54 schreef chufi het volgende:
Ja, want ze hadden cake mee.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:54 schreef chufi het volgende:
Ze heeft al aangegeven dat ze post gaat schrijven en vroeg naar bed.quote:
Wat zou er achter zitten dat Ruud nu op de vide gaat slapen?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft al aangegeven dat ze post gaat schrijven en vroeg naar bed.
De vraag is waar. In de studio samen met Ruud (ze gaf hem een open invitatie) of op de vide.
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Doorgesnoven kut in de SL, ziet niet eens dat de stal schoon is.
Geen idee. Hij gaf wel aan niet naast Mieke te willen slapen. Wel naast Gina of Row.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:58 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat zou er achter zitten dat Ruud nu op de vide gaat slapen?
de vide bestaat niet meerquote:Op zondag 3 juli 2016 20:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat boeit die ransbak niet, die lag ook te wippen terwijl het bezoek een meter verderop zat. Sterker nog, er kwamen wel eens mensen de slaapkamer in terwijl hij bezig was met steigerplank 1.0quote:Op zondag 3 juli 2016 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee. Hij gaf wel aan niet naast Mieke te willen slapen. Wel naast Gina of Row.
Rukken gaat ook niet makkelijker worden.
Oh, die werkt dan wel aardig.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neehoor, er is alleen een test vd nieuwe offtopicfilter
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat boeit die ransbak niet, die lag ook te wippen terwijl het bezoek een meter verderop zat. Sterker nog, er kwamen wel eens mensen de slaapkamer in terwijl hij bezig was met steigerplank 1.0
Rowena slaapt toch op de Vide....quote:Op zondag 3 juli 2016 20:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
uitverkocht huisquote:Op zondag 3 juli 2016 21:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zijn daar al veel kaarten voor verkocht ?
Er is niets te melden. Ramona en Cees over dat stuk dat totaal oninteressant is, we hebben het al zo vaak gezien.quote:
Musical toch?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:09 schreef Cir het volgende:
[..]
uitverkocht huis
er zijn plannen voor een 2e voorstelling
die gaat gewoon liggen rukken naast Jannquote:Op zondag 3 juli 2016 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee. Hij gaf wel aan niet naast Mieke te willen slapen. Wel naast Gina of Row.
Rukken gaat ook niet makkelijker worden.
Ja, dan kijk ik ookquote:
Hoe dan?quote:
Nee, die slaapt al een tijdje in de studio.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:09 schreef Tengano het volgende:
[..]
Rowena slaapt toch op de Vide....
Need I say more
die al weken buiten ligtquote:Op zondag 3 juli 2016 21:17 schreef kkka3 het volgende:
Ramoon klaagt over de kreukels in haar theaterdoek
Ja zeker, ze heeft getennist vandaag.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:18 schreef Inca het volgende:
[..]
Is dat ouwe wijf er vandaag wel uit geweest?
Het verbaast mij dat Slomy uit bed isquote:Op zondag 3 juli 2016 21:18 schreef Inca het volgende:
[..]
Is dat ouwe wijf er vandaag wel uit geweest?
Ik vind het wel een leuk idee,quote:Op zondag 3 juli 2016 21:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, die slaapt al een tijdje in de studio.
Ik zet mijn speculaasje in dat Cees het heeft bedongen bij vriendje Febo.
kabouters en kaboutersquote:Op zondag 3 juli 2016 21:19 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie dat de schoenen voor Lesbos in allemaal vrolijke dozen zitten, wie heeft dat gedaan en hoe komen ze aan die dozen?
Jaquote:Op zondag 3 juli 2016 21:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wie bedoel je eigenlijk ?
Karin toch, of ...
Het verbaast mij, dat commentaar. Meisje is geopereerd. De bijna 24 uur per dag streamers maken haar afquote:
Die lopen niet weg en eten geen brood.quote:
Ah, maakt niet uit....quote:
Ja! En Jessie helpt haar en zij vatte alles weer denigrerend opquote:Op zondag 3 juli 2016 21:23 schreef Gooddeal het volgende:
Zo doorzichtig die Ramona. Wekenlang heeft dat theater doek van haar buiten gelegen en nu Cees er over begint moet het acuut opgelost worden. Ze heeft Jessie weer voor haar karretje gespannen, die gaf al aan dat ze altijd hem moet hebben als er iets gedaan moet worden.
ik bedoelquote:Op zondag 3 juli 2016 21:25 schreef Birthmark het volgende:
[..]
dat is wat het nu heet: een tandenborstel
dat accentje van haarquote:Op zondag 3 juli 2016 21:26 schreef kkka3 het volgende:
Gina loopt te drammen over de gym. Zo'n bende
Gina gaat het molrlrugguh in dah cenulrlraal gggoowjen
Daar heeft ze wel een punt, het is ook een grote puinzooi daar.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:26 schreef kkka3 het volgende:
Gina loopt te drammen over de gym. Zo'n bende
Gina gaat het molrlrugguh in dah cenulrlraal gggoowjen
Utopia is toch om dromen te verwezenlijkenquote:
Ruud trekt graag de aandacht met debiele dingenquote:
Jessie: okay, zal ik ff meelopenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:26 schreef Punkman het volgende:
[..]
Daar heeft ze wel een punt, het is ook een grote puinzooi daar.
ruud moet gewoon niet zulke debielen dingen doenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:30 schreef Tengano het volgende:
Als ze een dranger op die gym deur monteren is het probleem opgelost![]()
Maar niemand van die leeghoofden komt daar op natuurlijk
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:30 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ruud moet gewoon niet zulke debielen dingen doen
Die drangert sloopt Ruud er wel weer van af, de koeien moeten toch kunnen sportenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:30 schreef Tengano het volgende:
Als ze een dranger op die gym deur monteren is het probleem opgelost![]()
Maar niemand van die leeghoofden komt daar op natuurlijk
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die drangert sloopt Ruud er wel weer van af, de koeien moeten toch kunnen sporten
Dan gaat ze thuis maar zielig lopen doenquote:Op zondag 3 juli 2016 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Het verbaast mij, dat commentaar. Meisje is geopereerd. De bijna 24 uur per dag streamers maken haar af
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Nu een kip stalken en je straks weer lekker afrukken, Ruud?
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan gaat ze thuis maar zielig lopen doen
+1quote:
Ruud moet eerst de brommert nog mollen.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:37 schreef Tengano het volgende:
Ze moeten Ruud eens slopen daar....
In zijn slaap zijn haar er af knippen, voor stichting haarwens![]()
Weg image![]()
[ afbeelding ]
Die gaat ie van de week begraven misschienquote:Op zondag 3 juli 2016 21:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ruud moet eerst de brommert nog mollen.
Worden weer spannende beelden 's nachts.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:39 schreef Tengano het volgende:
[..]
Die gaat ie van de week begraven misschien
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:38 schreef HiDiHo het volgende:
Net als dat ik Vic niet meer opneem is nu ook Ruud aan de beurt
ze zetten thee voor elkaarquote:Op zondag 3 juli 2016 21:39 schreef LLgetikt het volgende:
die bromance tussen jessie en gj is wel aandoenlijk
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:38 schreef HiDiHo het volgende:
Net als dat ik Vic niet meer opneem is nu ook Ruud aan de beurt
Ja...die voegt echt niets toe.....en dat dierenmisbruik ben ik ook wel zatquote:
kan dat in dm met piet ?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Piet....Piet....Piet.....Piet....Piet....Piet.....kom.....Piet....Piet....Piet.....Piet....Piet....Piet.....
Wat is het toch dat WE zelfs Jessie qua uiterlijk aantrekkelijker vinden dan GJ?quote:
Wat heb ik me vergist in die Mongool....quote:Op zondag 3 juli 2016 21:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
Piet....Piet....Piet.....Piet....Piet....Piet.....kom.....Piet....Piet....Piet.....Piet....Piet....Piet.....
Wauw!!! Prachtig dit.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 21:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat is het toch dat WE zelfs Jessie qua uiterlijk aantrekkelijker vinden dan GJ?
2 1/2 jaar utopia kijken doet rare dingen met de mens.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat is het toch dat WE zelfs Jessie qua uiterlijk aantrekkelijker vinden dan GJ?
Ik blijf die GJ wel een slijmerd vinden met dat neplachje van hem en dat gemaakte sfeertje wat hij met iedereen probeert te creëren.quote:
Dan gaat ze dat thuis maar doen.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:44 schreef Ranah het volgende:
vic is onrustig en dan moet ze gaan schrijven
Vorig jaar Twee jaar geleden (ondertussen) wilde Ruud ook rapper worden, maar hij wilde het niet daar gaan doen want hij dacht er buiten mee te kunnen gaan cashen.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat heb ik me vergist in die Mongool....![]()
Ik ben Ruud Swaan, en ik ben Utopiaan van het eerste uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |