Zou wel leuk zijn als Sas ernaast ging liggen en de oefeningen mee ging doen.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Sas snapt er niks meer van.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juli 2016 20:17 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als Sas ernaast ging liggen en de oefeningen mee ging doen.![]()
Gewoon stomquote:Op zondag 3 juli 2016 20:17 schreef Gooddeal het volgende:
Zo jammer dit. Een keer in de week jezelf afbeulen en de rest van de tijd eten en op bed liggen.
Vertel dan meteen wat hij doet dat niet best is.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:18 schreef Birthmark het volgende:
wat jessie nu de hele tijd al doet? niet best...
maar wel een lekker nummerke daar
het gaat om het idee he, ze zou ook niks kunnen doen en dan is ze straks inderdaad weer terug naar hoe ze binnen is gekomenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:17 schreef Gooddeal het volgende:
Zo jammer dit. Een keer in de week jezelf afbeulen en de rest van de tijd eten en op bed liggen.
wow! jij gaat mij vertellen wat ik wel en niet mag zeggen?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Vertel dan meteen wat hij doet dat niet best is.
Doe nou gewoon niet zo lastigquote:Op zondag 3 juli 2016 20:19 schreef Birthmark het volgende:
[..]
wow! jij gaat mij vertellen wat ik wel en niet mag zeggen?
Ja het is heel simpel....je moet gewoon meer verbruiken dan je binnenkrijgtquote:Op zondag 3 juli 2016 20:20 schreef Straatverlichting het volgende:
Ramona kan sporten wat ze wil... zolang ze meer koolhydraten, vet en suiker aan calorieën blijft vreten dan ze verbruikt met bewegen....
met een plusje voor de inspanning en 30 kg overigens...![]()
Het is ook nooit goed. Als ze niet sport is het een luie walrus, sport ze wel, dan is het niet genoeg, te veel, te weinig.quote:Op zondag 3 juli 2016 20:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
het gaat om het idee he, ze zou ook niks kunnen doen en dan is ze straks inderdaad weer terug naar hoe ze binnen is gekomen
dus datquote:Op zondag 3 juli 2016 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. Als ze niet sport is het een luie walrus, sport ze wel, dan is het niet genoeg, te veel, te weinig.
Dat is ook weer heel simpel....op bed liggen is geen ruk aan om te kijken en sporten ook nietquote:Op zondag 3 juli 2016 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed. Als ze niet sport is het een luie walrus, sport ze wel, dan is het niet genoeg, te veel, te weinig.
gezeur gewoon negerenquote:Op zondag 3 juli 2016 20:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
He gadver zijn we gewoon ontopic aan het posten, is er weer gezeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |