A) Volgens mij wel, even kijken of hij ook bij Karwei oid te koop is, want anders is het een bouwmarkt machine. Dat is een andere bouwkwaliteitquote:Op zondag 21 augustus 2016 08:53 schreef Funkel het volgende:
Ik heb een boorhamer nodig. Zo een die in knetterharde betonnen muren en plafonds kan boren. Ik heb geen grote verbouwing voor de boeg, het gaat om wat schilderijen en lampen. Graag wil ik een combiboor omdat we over een aantal jaar onze badkamer gaan verbouwen en ik er dan ook badkamertegeltjes mee wil afbikken.
Omdat ik er dus geen grote plannen mee heb wil ik er ook geen 400,- aan uitgeven. Ben een beetje gaan googlen en op deze uitgekomen:
http://www.redcoon.nl/B63(...)EpBZMc83caArDf8P8HAQ
A) Is dit wat?
B) Waar moet ik op letten bij het kopen van een boorhamer
Weet je zeker dat je geen invalzaag wilt? Ik heb zowel een "gewone" cirkelzaag als een invalzaag. Die laatste gebruik ik véél vaker... Gebruik die cirkelzaag eigenlijk alleen om zeer lomp werk mee te doen zoals pallets slopen ofzo. Voor al het andere --> invalzaagquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:12 schreef xzaz het volgende:
Na mijn accuboor en decoupeerzaag ben ik op zoek naar een cirkelzaag meestal voor mdf. Ben wel fan van makita geworden maar eventueel mag het ook anders. Parijs maakt niet uit als hij maar goed is.
Bedankt voor de tip; heb er eigenlijk nu een nodig voor in de schuur een kast te maken met lades. Normaal laat ik alles op maat zagen bij de bouwmarkt maar nu ontkom ik er niet aan om iets netjes recht te moeten zagen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:18 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen invalzaag wilt? Ik heb zowel een "gewone" cirkelzaag als een invalzaag. Die laatste gebruik ik véél vaker... Gebruik die cirkelzaag eigenlijk alleen om zeer lomp werk mee te doen zoals pallets slopen ofzo. Voor al het andere --> invalzaag
Als je al vanalles van Makita hebt zou je die zeker kunnen nemenquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:23 schreef xzaz het volgende:
Bedankt voor de tip; heb er eigenlijk nu een nodig voor in de schuur een kast te maken met lades. Normaal laat ik alles op maat zagen bij de bouwmarkt maar nu ontkom ik er niet aan om iets netjes recht te moeten zagen.
Een invalzaag ziet er goed uit; geen idee hoe je dit gebruikt overigens. Even inlezen.
Heb je suggesties? Deze ziet er wel goed uit?
http://www.toolnation.nl/(...)dealer-garantie.html
Heb zelf een Festool maar Makita en Bosch Blauw zijn ook prima. Mafell is de Rolls Royce onder de invalzagen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:23 schreef xzaz het volgende:
Heb je suggesties? Deze ziet er wel goed uit?
http://www.toolnation.nl/(...)dealer-garantie.html
quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:28 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Als je al vanalles van Makita hebt zou je die zeker kunnen nemen![]()
Zelf ben ik fan van Bosch Blauw, en ben ontzettend tevreden met hun invalzaag![]()
Maar die Makita zal ook goed zijn! Een leuke, complete set ook.
Bedankt, als het maar goed is wil geen zooi meer en moet er gewoon 20 jaar mee kunnen werken. Ik ga er wel even over nadenken is toch wel wat geldquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:34 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Heb zelf een Festool maar Makita en Bosch Blauw zijn ook prima. Mafell is de Rolls Royce onder de invalzagen.
Heb je wel de Bosch profi zaagjes? En welke zaagjes gebruik je? Wel het juiste zaagje voor het materiaal dat je zaagt?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:29 schreef Andromache het volgende:
Mijn Bosch-decoupeerzaagjes zijn in no time bot. Ik wil andere. Van welk merk kan ik ze het beste nemen? Kan misschien ook liggen aan mijn Bosch groen decoupeerzaagmachine.
Bosch wordt bij Mafell gemaakt. In de basis zijn ze gelijk, alleen de Bosch mist wat featuresquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
[..]
Bedankt, als het maar goed is wil geen zooi meer en moet er gewoon 20 jaar mee kunnen werken. Ik ga er wel even over nadenken is toch wel wat geld
Als je niet merkgebonden bent, en je hebt er het geld voor over, dan zou ik inderdaad de Mafell halen. Dat is zoals hierboven al gezegd echt de állerbestequote:Op zondag 21 augustus 2016 12:48 schreef xzaz het volgende:
Bedankt, als het maar goed is wil geen zooi meer en moet er gewoon 20 jaar mee kunnen werken. Ik ga er wel even over nadenken is toch wel wat geld
Zijn het de zaagjes die bij die Bosch groen zaten? Als dat zo is, zou ik andere halen. De robuustline-serie van Bosch zijn echt wel (meer dan) prima zaagjesquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:29 schreef Andromache het volgende:
Mijn Bosch-decoupeerzaagjes zijn in no time bot. Ik wil andere. Van welk merk kan ik ze het beste nemen? Kan misschien ook liggen aan mijn Bosch groen decoupeerzaagmachine.
Klopt, vandaar ook dat ik die Bosch invalzaag echt super goed/fijn/nauwkeurig vind. Heerlijk stuk gereedschap! En met die extra features op die Mafell kan het alleen nog maar beter zijn. Dus in dat geval zou ik voor de Mafell gaan. Maarja, ik ben merkgebonden, dus ik kan dat nietquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:38 schreef derLudolf het volgende:
Bosch wordt bij Mafell gemaakt. In de basis zijn ze gelijk, alleen de Bosch mist wat features
Dat je goed recht kan zagen zonder dat je hoeft te sturen... dacht ik.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:56 schreef juiced01 het volgende:
Wat zijn eigenlijk de grote voordelen van een invalzaag in vergelijking met een cirkelzaag?
Zagen met de geleiderail is makkelijker en sneller. Liniaal op de maat lijn en gaan.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:56 schreef juiced01 het volgende:
Wat zijn eigenlijk de grote voordelen van een invalzaag in vergelijking met een cirkelzaag?
er zijn ook pittig dure oplossing met L-boxen van sortimo.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:11 schreef Makrolon het volgende:
Heeft iemand van jullie een systainer in gebruik voor los gereedschap? Ik heb m'n losse gereedschap nu nog in een gammel gamma koffertje maar denk er aan om de ena grootste lboxx te kopen en daar iets van hout oid in te maken zodat ik m'n handgereedschap daar mooi in op kan bergen.
Das wel flink wat geld ja..quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:22 schreef bartos het volgende:
[..]
er zijn ook pittig dure oplossing met L-boxen van sortimo.
http://www.whiteboxuk.co.uk/ls-boxx-wk2---1000002547-110885-p.asp
blz 58: of blz 30 in pdf vieuw
http://www.sortimo.nl/fil(...)s/Mobile_Sort_NL.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |