Dat is nog altijd beter dan onder het huis.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:30 schreef xcachet het volgende:
En nu heb ik geen huissleutel en zit ik voot het huis.
Ja zoietsquote:Op zondag 3 juli 2016 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is toch met ontstekingen overal?
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:30 schreef xcachet het volgende:
Truequote:Op zondag 3 juli 2016 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Rare definitie van saai heb je trouwens. Die selecties zijn toch tofof je het nou haalt of niet.
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:30 schreef xcachet het volgende:
ga experimenteren met drugsquote:Op zondag 3 juli 2016 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
True
Maar, buiten de selecties om. Ik heb niks te doen zo overdag na mijn krantenwijk. Wil dagje weg of zo. Iets leuks doen.
Selecties voor wat?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
True
Maar, buiten de selecties om. Ik heb niks te doen zo overdag na mijn krantenwijk. Wil dagje weg of zo. Iets leuks doen.
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga als een echte inbreker via regenpijp omhoog
Arme krekquote:Op zondag 3 juli 2016 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kom hier echt nu pas achter he
Omg omg ben zo blij voor verklaring
omg omg omg heb eckte drugs mee gemaakt met shit en WOWOWOW nou was echt kut. Ik werd trouwens paranoide omdat die twee stiekem met elkaar weg zouden gaan en ik zag ze mij in de gaten houden en me uitdagen door te zoenen enzo want ik was verliefd op hem![]()
ik draaide écht doorze kwamen overigen gewoon later terug hoor, want ja je laat me toch niet zitten
![]()
toen was ik alsnog fucking boos en zij begrepen geen drol waarom want ja weten zij veel dat ik denk dat ze net mij hebben uitgedaagd
![]()
![]()
Wilde een grap maken, doe het niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga als een echte inbreker via regenpijp omhoog
quote:
quote:
Krijg dikke aidsquote:
ow noesquote:Op zondag 3 juli 2016 19:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wow vind dit echt niet kunnen nu ga ik je baas mailen
gr gr die ene mongool
wat moet ik me voorstellen bij raar?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn buren hebben hun muziek echt aso hard aan. Ik wil niet aanbellen want ik ben heel raar als ik boos ben.
Wat nu?
echt?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn buren hebben hun muziek echt aso hard aan. Ik wil niet aanbellen want ik ben heel raar als ik boos ben.
Wat nu?
neeeee, maar als ik dit had geweten had ik het ook écht niet gedaanquote:Op zondag 3 juli 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Arme krekdaarna ooit nog gebruikt of nah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |