Dat is nog altijd beter dan onder het huis.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:30 schreef xcachet het volgende:
En nu heb ik geen huissleutel en zit ik voot het huis.
Ja zoietsquote:Op zondag 3 juli 2016 19:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is toch met ontstekingen overal?
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:30 schreef xcachet het volgende:
Truequote:Op zondag 3 juli 2016 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Rare definitie van saai heb je trouwens. Die selecties zijn toch tofof je het nou haalt of niet.
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:30 schreef xcachet het volgende:
ga experimenteren met drugsquote:Op zondag 3 juli 2016 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
True
Maar, buiten de selecties om. Ik heb niks te doen zo overdag na mijn krantenwijk. Wil dagje weg of zo. Iets leuks doen.
Selecties voor wat?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
True
Maar, buiten de selecties om. Ik heb niks te doen zo overdag na mijn krantenwijk. Wil dagje weg of zo. Iets leuks doen.
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga als een echte inbreker via regenpijp omhoog
Arme krekquote:Op zondag 3 juli 2016 19:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kom hier echt nu pas achter he
Omg omg ben zo blij voor verklaring
omg omg omg heb eckte drugs mee gemaakt met shit en WOWOWOW nou was echt kut. Ik werd trouwens paranoide omdat die twee stiekem met elkaar weg zouden gaan en ik zag ze mij in de gaten houden en me uitdagen door te zoenen enzo want ik was verliefd op hem![]()
ik draaide écht doorze kwamen overigen gewoon later terug hoor, want ja je laat me toch niet zitten
![]()
toen was ik alsnog fucking boos en zij begrepen geen drol waarom want ja weten zij veel dat ik denk dat ze net mij hebben uitgedaagd
![]()
![]()
Wilde een grap maken, doe het niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ga als een echte inbreker via regenpijp omhoog
quote:
quote:
Krijg dikke aidsquote:
ow noesquote:Op zondag 3 juli 2016 19:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wow vind dit echt niet kunnen nu ga ik je baas mailen
gr gr die ene mongool
wat moet ik me voorstellen bij raar?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn buren hebben hun muziek echt aso hard aan. Ik wil niet aanbellen want ik ben heel raar als ik boos ben.
Wat nu?
echt?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:32 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn buren hebben hun muziek echt aso hard aan. Ik wil niet aanbellen want ik ben heel raar als ik boos ben.
Wat nu?
neeeee, maar als ik dit had geweten had ik het ook écht niet gedaanquote:Op zondag 3 juli 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Arme krekdaarna ooit nog gebruikt of nah
niceequote:
gewoon doenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wilde een grap maken, doe het niet.
moet kunnen lijkt mequote:Op zondag 3 juli 2016 19:33 schreef Stimorol- het volgende:
Ik kan vast niet hard schreeuwen doe die kk muziek uit vieze hoer?
Mental. Boos. Opgefokt. Afstandelijk ook, omdat ik vrees iemand ooit aan te vliegen.quote:
met ooguitstekende psycho'squote:
ik ook niet, ben cleanquote:Op zondag 3 juli 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godver, ben ik dan echt de enige hier die niet aan de teringzooi zit?
nootmuskaat?!quote:Op zondag 3 juli 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ghehe herkenbaar.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neeeee, maar als ik dit had geweten had ik het ook écht niet gedaan![]()
![]()
Ik heb nog nooit andere drugs gebruikt dan wiet en hasj, want ik durf dat echt niet..![]()
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bazen zijn wijquote:Op zondag 3 juli 2016 19:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik ook niet, ben clean
wij zuipen gewoon pils
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mental. Boos. Opgefokt. Afstandelijk ook, omdat ik vrees iemand ooit aan te vliegen.
Ik heb echt psycho buien als ik boos ben.
weenie wat dat is maar terechtquote:Al ga ik volgende keer wel wraak nemen door Arabische ilahi te draaien
ik doe ook bijna geen drugsquote:Op zondag 3 juli 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
nee, gewoon via mondquote:Op zondag 3 juli 2016 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Over het algemeen komt dat niet binnen via mijn neus.
bijna?quote:
"Gebedsliedjes"quote:Op zondag 3 juli 2016 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach, dan zullen ze het iig niet nog een keer flikken om de muziek zo hard te zetten
[..]
weenie wat dat is maar terecht
ohquote:
Mits je de autopilot weet te vinden, ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mag je onder invloed van paddo's vliegen?
Oh niks aan de hand dus.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mits je de autopilot weet te vinden, ja.
is dat gewoon één knop?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mits je de autopilot weet te vinden, ja.
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk je dat je vanachter kan worden genomen zonder verdovende middelen?
waarom niet?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij liever dan ik
[..]
Dat is geen drugs
ja ergens ben ik er ook wel van overtuigd dat het andere inzichten kan geven over het leven enzo waar je in het eckte leven ook wat aan hebt.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij liever dan ik
[..]
Dat is geen drugs
aighttquote:
ja, iddquote:Op zondag 3 juli 2016 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou oke dan doe ik dus blijkbaar aan harddrug he
Telt ook niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
En als ik het een paar heb gedaan in een ver verleden?
als ik hard ben bedoel je?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou oke dan doe ik dus blijkbaar aan harddrug he
Ja daarom dus, vind het eng om er geen controle over te hebben.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ergens ben ik er ook wel van overtuigd dat het andere inzichten kan geven over het leven enzo waar je in het eckte leven ook wat aan hebt.
Maarja, je kunt niet echt filteren of sturen natuurlijk![]()
.
xtc tegenwoordig ook wel redelijkquote:
goede zinquote:Op zondag 3 juli 2016 19:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
En als ik het een paar heb gedaan in een ver verleden?
ja, ik ook. Ken mezelf, gaat vaak gewoon niet goedquote:Op zondag 3 juli 2016 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja daarom dus, vind het eng om er geen controle over te hebben.![]()
teaserquote:Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
bijna
moet daarna douchen en daarna kom ik wss weer hier soggen tho
gwn keertje mdma doenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja ergens ben ik er ook wel van overtuigd dat het andere inzichten kan geven over het leven enzo waar je in het eckte leven ook wat aan hebt.
Maarja, je kunt niet echt filteren of sturen natuurlijk![]()
.
Soggen wat, heb je geen vakantie?quote:Op zondag 3 juli 2016 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
bijna
moet daarna douchen en daarna kom ik wss weer hier soggen tho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |