jaa, je bedoelt dat VES toch geen kans had om nog te stijgen?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:45 schreef franklop het volgende:
[..]
eigenlijk niet, top 5 was helemaal los van de rest en had een mooi gat op RIC
nee precies, realistisch gezien niet.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:47 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
jaa, je bedoelt dat VES toch geen kans had om nog te stijgen?
top 5 loopt idd al weer behoorlijk uit geloof ikquote:Op zondag 3 juli 2016 14:48 schreef Fir3fly het volgende:
Ze gaan nu gewoon allemaal tot het eind. Top 5 gaat niet meer veranderen tenzij Raikkonen Ricciardo nog voorbij gaat.
Er gaat nog wel wat kapot of een crash.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:48 schreef Fir3fly het volgende:
Ze gaan nu gewoon allemaal tot het eind. Top 5 gaat niet meer veranderen tenzij Raikkonen Ricciardo nog voorbij gaat.
Beetje saai dusquote:Op zondag 3 juli 2016 14:48 schreef Fir3fly het volgende:
Echt niet... gaan die banden nooit volhouden.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:48 schreef Fir3fly het volgende:
Ben t wel redelijk met je eens deze keer. Misschien dat HAM ROS nog voorbij gaat.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:50 schreef Fir3fly het volgende:
Zo makkelijk is het dus om de expert uit te hangen.
Kijk maar naar de mensen die bij Ziggo in de studio zitten...quote:Op zondag 3 juli 2016 14:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ga huilen.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:50 schreef Fir3fly het volgende:
Hamilton heeft betere banden dus wellicht.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben t wel redelijk met je eens deze keer. Misschien dat HAM ROS nog voorbij gaat.
nuh laat max maar gewoon 3e worden, ook mooiquote:
Like Max caresquote:Op zondag 3 juli 2016 14:53 schreef franklop het volgende:
de Nasr train was op zich wel gunstig voor de mannen vooraan
wat wil je in een sauberquote:
RIC en RAI ook wel normaal gesproken.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
Al moet hij nog wel pitten natuurlijk.
SC door pitlane.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef De-Hamster het volgende:
Hoezo staat op LiveSportStreaming24 dat iedereen 3 of 4 pits heeft, dat is toch niet zo?
nee maar die tellen ook de SC rondjes door de pits mee..quote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef De-Hamster het volgende:
Hoezo staat op LiveSportStreaming24 dat iedereen 3 of 4 pits heeft, dat is toch niet zo?
Omdat ze met de SC er doorheen zijn geredenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef De-Hamster het volgende:
De crew moet ook nog een stop verneuken van Ves of Ricquote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
Al moet hij nog wel pitten natuurlijk.
Italiaansquote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef Falco het volgende:
Ik ben een mongool. Ik realiseer me nu pas dat Toro Rosso Spaans is voor Red Bull
Italiaansquote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef Falco het volgende:
Ik ben een mongool. Ik realiseer me nu pas dat Toro Rosso Spaans is voor Red Bull
Okeequote:
Van_Poppel vindt dit leuk.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef Falco het volgende:
ja en dit na 10 jaar pasquote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef Falco het volgende:
En ik nu pasquote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef Falco het volgende:
en dat na 9 jaarquote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef Falco het volgende:
Na 10 jaarquote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef Falco het volgende:
Ik ben zo'n nepfan die pas sinds vorig seizoen kijktquote:
Mja legt nu ook aan het weer. Veel kouder dan de rest van het weekend.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:56 schreef Fir3fly het volgende:
Elke race dit jaar en volgend jaar gaan de banden weer langer mee dan iedereen denkt. Dus gaat iedereen vooraan deze race ook weer gewoon uitrijden als die trend doorzet.
Gooi ze uit het raam.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:57 schreef F1gamer het volgende:
kut huisgenoten. vergeten ze de sleutels![]()
kan ik naar onder om de deur open te doen
Italiaans. En join the club, ik kwam daar vorig jaar ook achter🙈quote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef Falco het volgende:
Ze wachten maar lekker tot de race is afgelopen.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:57 schreef F1gamer het volgende:
kan ik naar onder om de deur open te doen
alleen als hij de pits niet meer inhoeft.quote:
Britten zijn retards.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:57 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
SKy weer met die pro Ham praat, Zouden HAM expres zo lang buiten hebben gelaten zodat ROS de betere strat had. omg zeg. Zet die HAM bril eens af.
Ik dacht ook altijd dat het Italiaans was.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:54 schreef Falco het volgende:
Ze is al naar beneden.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Gooi ze uit het raam.
De sleutels. Niet je huisgenoten.
stomme scouting kinderen, of ik een lot wil kopen !quote:Op zondag 3 juli 2016 14:57 schreef F1gamer het volgende:
kan ik naar onderen om de deur open te doen
een nep pokemon kaart wat leukquote:
Gras is groen?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:58 schreef Klummie het volgende:
RBR op weg naar hun beste resultaat op hun thuisbaan in jaren.
hoor je de bel de hele huis door rinkelenquote:Op zondag 3 juli 2016 14:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze wachten maar lekker tot de race is afgelopen.
Of dat verschil uitmaakt. Ik vind zijn bijdragen maar weinig toevoegen.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:58 schreef tralalala het volgende:
Geef die Jack Plooij eens wat goede communicatieapparatuur mee
En de Merc is beter op de bandjes, al was daar een foutje van ROSquote:
Nu kan hij niemand de schuld geven.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:59 schreef buzz1291 het volgende:
RIC wordt er nu toch wel aardig opgelegd door VES.
batterij uit de bel halen?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:58 schreef F1gamer het volgende:
[..]
hoor je de bel de hele huis door rinkelen
ouderwetse bel van zo'n 100 jaar oud.quote:
Nooit gedacht ook. Enige kans was de bandjes, maar die gingen weer veel langer mee dan normaal.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:00 schreef Fir3fly het volgende:
Iemand die nu nog denkt dat iemand anders dan de Mercedes deze race zou kunnen winnen op snelheid?
Ik denk niet dat er iemand was die dat dacht.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:00 schreef Fir3fly het volgende:
Iemand die nu nog denkt dat iemand anders dan de Mercedes deze race zou kunnen winnen op snelheid?
zijn er mensen die dat uberhaupt hebben gedacht hier?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:00 schreef Fir3fly het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:00 schreef F1gamer het volgende:
[..]
ouderwetse bel van zo'n 100 jaar oud.
of moet ik het draadje door knippen
dattum.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nooit gedacht ook. Enige kans was de bandjes, maar die gingen weer veel langer mee dan normaal.
de huisquote:Op zondag 3 juli 2016 14:58 schreef F1gamer het volgende:
[..]
hoor je de bel de hele huis door rinkelen
Stukje schuimrubber ertussen.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:00 schreef F1gamer het volgende:
[..]
ouderwetse bel van zo'n 100 jaar oud.
of moet ik het draadje door knippen
al sinds de SC, rubber van Vettelquote:
Wat gebeurt er met Hamilton?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:01 schreef De-Hamster het volgende:
Ik hoop op Rosberg nummer 1 en Max op 2, denk dat 3 het maximale is.
Dat zou feest zijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:03 schreef Sylv3se het volgende:
Ham en Ros rijden elkaar weer van de baan af
straatfeestquote:Op zondag 3 juli 2016 15:03 schreef SnowOokami het volgende:
Beide Mercedes'en eruit zometeen, let maar op
zit een heel stuk van zijn eigen bak los hoorquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:03 schreef Sylv3se het volgende:
Ham en Ros rijden elkaar weer van de baan af
Race pace van Max is altijd goed. Kan niet wachten als hij dadelijk meer ervaring bij het team heeft en de auto meer voor hem gemaakt isquote:
VES heeft volgens mij geen softs meer. Alleen nog nieuwe ultra'squote:Op zondag 3 juli 2016 15:04 schreef franklop het volgende:
denk dat als ze nog een keer moeten stoppen en ze willen door op softs dat ze nu moeten gaan.
Een foutloze race van Mol hebben we nog nooit gehad.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:01 schreef franklop het volgende:
ROS een foutloze race Mol? Hij ging echt net nog buiten de baan
hoeveel stops heeft max al?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:05 schreef franklop het volgende:
Max kan bijna veilig stoppen en nog voor Bottas terugkomen.
quote:Op zondag 3 juli 2016 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
VES heeft volgens mij geen softs meer. Alleen nog nieuwe ultra's
Bottas heeft deze softs ook al 43 rondjes. Gaan best lang mee.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:04 schreef franklop het volgende:
denk dat als ze nog een keer moeten stoppen en ze willen door op softs dat ze nu moeten gaan.
mja, ze gaan waarschijnlijk wel naar de finish rijden op deze bandenquote:Op zondag 3 juli 2016 15:05 schreef franklop het volgende:
Max kan bijna veilig stoppen en nog voor Bottas terugkomen.
Hmz, dat opent perspectievenquote:Op zondag 3 juli 2016 15:05 schreef franklop het volgende:
[..]Max had voor de race nog 2 verse setjes softs. RIC had 1 gebruikte en 1 vers
Is niet zo ongunstig voor het eind van de race (meer rubber op de baan, minder brandstof).quote:Op zondag 3 juli 2016 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij moet ook nog een stint op ultra's doen. En ik zou daar zo lang mogelijk mee wachten als ik hem was.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hoezo moet? Supersoft was de gekozen band van Pirelli voor zover ik weet.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij moet ook nog een stint op ultra's doen. En ik zou daar zo lang mogelijk mee wachten als ik hem was.
hij heeft al twee compounds gebruikt. hij mag nog een stop doen, maar hoeft nietquote:Op zondag 3 juli 2016 15:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hij moet ook nog een stint op ultra's doen. En ik zou daar zo lang mogelijk mee wachten als ik hem was.
Huh, hij heeft toch al 2 compounds gehad?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:06 schreef F1gamer het volgende:
[..]
hij heeft al twee compounds gebruikt. hij mag nog een stop doen, maar hoeft niet
Dan heb ik iets gemist. Ik dacht dat ie beide stints op dezelfde soort band had gedaan.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Huh, hij heeft toch al 2 compounds gehad?
dat was wel afhankelijk van de compound, dacht eerst ook dat je twee willekeurige sets moest gebruiken, maar is ook niet zo.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:06 schreef F1gamer het volgende:
[..]
hij heeft al twee compounds gebruikt. hij mag nog een stop doen, maar hoeft niet
Begon op ss toch?quote:Op zondag 3 juli 2016 15:07 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dan heb ik iets gemist. Ik dacht dat ie beide stints op dezelfde soort band had gedaan.
Neuh daarvoor is het gat al te groot.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:08 schreef Achterhoker het volgende:
Zul je zien dat Max zijn P3 verliest aan iemand die maar 1 pitstop maakt.
Je hebt gelijk.quote:
Lijkt me wel. Anders snap ik de Mercedes tactiek niet.quote:
quote:
Daar lijkt het op.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:11 schreef Peterselieman het volgende:
Hamilton pits. Rosberg een ronde later en Hamilton de zege?
Behalve Hamilton.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:10 schreef Fir3fly het volgende:
Iedereen dus nog een stopje voor de ultrasofts.
misschien.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:12 schreef De-Hamster het volgende:
Zou Max met dit setje door kunnen rijden tot het einde?
Neequote:Op zondag 3 juli 2016 15:12 schreef De-Hamster het volgende:
Zou Max met dit setje door kunnen rijden tot het einde?
niks meer overquote:Op zondag 3 juli 2016 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom ging Ham niet naar de supersofts?
er is er maar een die dat zou kunnenquote:Op zondag 3 juli 2016 15:13 schreef YokiKater het volgende:
15 rondjes de deur dichthouden op banden die 40 ronden oud zijn... als het lukt dan is het epic.
had ie nietquote:Op zondag 3 juli 2016 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom ging Ham niet naar de supersofts?
ne, want dan moet RIC ook pittenquote:Op zondag 3 juli 2016 15:14 schreef Snowsquall het volgende:
als ves moet pitten dAN WORDT IE HOOGUIT 4E NOG
Beide Red Bulls en Ferrari waarschijnlijk ook nog wel.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:14 schreef whosvegas het volgende:
Zou Max nog naar binnen moeten?
Denkt het wel, maar dat dacht ik de vorige keer ook
Kimi heeft 8 ronden versere bandjes dacht ik. Die zal hem net wel uit kunnen rijden.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beide Red Bulls en Ferrari waarschijnlijk ook nog wel.
neen. Want leedvermaak.quote:Op zondag 3 juli 2016 15:15 schreef Toekito het volgende:
Kan Hamilton geen radioverbod krijgen....jankmuil.
ja of hopen op p2 ofzoquote:Op zondag 3 juli 2016 15:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja denkt dat VES gewoon gaat uitrijden en gokken om ze achter hem te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |