Verwacht niet dat Palmer en Magnussen er iedereen af gaan rijden..quote:Op zondag 3 juli 2016 13:15 schreef Nober het volgende:
Wat doen ze eigenlijk als ze allemaal uitvallen door die 'gele slopers'?
Ik dacht dat er iets anders bedoelt werd met 'gele slopers' in de vorige TT.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:23 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Verwacht niet dat Palmer en Magnussen er iedereen af gaan rijden..
Hierbij de geruchten dat hij Belg is ontkracht.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:25 schreef Sinister-D- het volgende:
"I'm a Dutchman from the south"Bronsgroen eikenhout FTW
Want ze rijden op elk circuit even veel rondjes?quote:Op zondag 3 juli 2016 13:26 schreef heywoodu het volgende:
Hoezo zou een kort circuit ook voor een korte race zorgen?
En die vent van Sky: "What does that mean?!"quote:Op zondag 3 juli 2016 13:25 schreef Sinister-D- het volgende:
gaat om het aantal kilometers... 305+1rondje.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want ze rijden op elk circuit even veel rondjes?
Nou nee, vandaar mijn vraag ook. Ze doen alsof een kort circuit per definitie een korte race betekent, maar dan rijden ze toch gewoon meer ronden om de race min of meer even lang te maken?quote:Op zondag 3 juli 2016 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want ze rijden op elk circuit even veel rondjes?
Je maakt het alweer veel te makkelijk voor wooduquote:Op zondag 3 juli 2016 13:28 schreef franklop het volgende:
[..]
gaat om het aantal kilometers... 305+1rondje.
Gaat eerder om gemiddelde snelheid van een rondje
precies. Hij moet al blij zijn dat er een stream beschikbaar wordt gesteld.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:28 schreef Beach het volgende:
[..]
je hoeft niet te kijken hé als het je niet zint
Hij moet haast wel.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:29 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Max start dus op zijn used supersofts set, maar ben benieuwd wat hij daarna doet (afhankelijk van het weer). Ik zou bijna denken dat hij op de softs gaat.
Nouja... Max is in ieder geval PSV supporter.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:27 schreef Nober het volgende:
[..]
En die vent van Sky: "What does that mean?!"
Dat is de tendens hier. Coureurs worden pas leuk gevonden als ze niet meer zoveel winnen. Over een paar jaar wordt dit ook over HAM gezegd.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:17 schreef heywoodu het volgende:
Ik mag Alonso tegenwoordig wel
Vroeger vond ik hem maar een lul
Meest logische keuze ja, helemaal als je ziet dat die Redbull beter werkt hoe harder de band is lijkt wel.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:29 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Max start dus op zijn used supersofts set, maar ben benieuwd wat hij daarna doet (afhankelijk van het weer). Ik zou bijna denken dat hij op de softs gaat.
al zei Ted Kravitz bij zijn notebook dat Red Bull had gezegd dat ze de problemen hadden opgelost.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meest logische keuze ja, helemaal als je ziet dat die Redbull beter werkt hoe harder de band is lijkt wel.
Hamilton heb ik nooit gemogenquote:Op zondag 3 juli 2016 13:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat is de tendens hier. Coureurs worden pas leuk gevonden als ze niet meer zoveel winnen. Over een paar jaar wordt dit ook over HAM gezegd.
Ze zouden kaartjes moeten weggeven bij een 6pak Red Bull.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het zit niet eens vol daar in Oostenrijk.
Iemand al plaatjes van de Max tribune?quote:Op zondag 3 juli 2016 13:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Vorig jaar stonden ze tot middernacht nog vast in de files rond het circuit. Dat schrikt af.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Of andersom: coureurs worden pas leuk als ze niet meer zoveel winnen en niet meer van die arrogante lamzakken zijnquote:Op zondag 3 juli 2016 13:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat is de tendens hier. Coureurs worden pas leuk gevonden als ze niet meer zoveel winnen. Over een paar jaar wordt dit ook over HAM gezegd.
quote:Op zondag 3 juli 2016 13:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton heb ik nooit gemogen
Alonso heb ik nooit een hekel aan gehad, altijd al een toffe gozer geweest.
ik denk dat dit het meest gequote bericht van de dag wordt.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:38 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb zo'n godsgruwelijke hekel aan die Rob Kamphues.
Wiequote:Op zondag 3 juli 2016 13:38 schreef YokiKater het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2016 13:38 schreef YokiKater het volgende:
Wie nietquote:Op zondag 3 juli 2016 13:38 schreef YokiKater het volgende:
Ze geven me geen kansquote:Op zondag 3 juli 2016 13:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Plaats een screenshot. Ik kijk op ziggo
check!quote:Op zondag 3 juli 2016 13:38 schreef YokiKater het volgende:
Een McLaren op P3. Dat is lang geledenquote:Op zondag 3 juli 2016 13:40 schreef Peterselieman het volgende:
Zie nu pas de startopstelling. Wel een erg verrassende
Die gozer is compleet overbodig daar.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:40 schreef franklop het volgende:
Jack mogen ze ook wel een interview cursus geven
Er werkt helemaal geen Kampheus bij Sky F1quote:Op zondag 3 juli 2016 13:38 schreef YokiKater het volgende:
nogal. Button mag blij zijn als hij punten overhoudt aan deze racequote:
Sympathieke vent die Bernie Ecclestone.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:38 schreef franklop het volgende:
[..]
ik denk dat dit het meest gequote bericht van de dag wordt.
twitter:Max33Verstappen twitterde op zondag 03-07-2016 om 11:01:25Great to see so many Dutch fans together at #RedBullRing! #AustrianGP https://t.co/l674BjUAxu
reageer retweet
Goeeedemorgennnnnnn Gaston van de postcodeloterijquote:
Halverwege de race gaat hij de straatprijs weggeven?quote:
quote:
Ah Bedankt!quote:Op zondag 3 juli 2016 13:45 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Goeeedemorgennnnnnn Gaston van de postcodeloterij
De man is dan ook tandarts van beroep, geen journalist, wel een vriendje van Olav.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:40 schreef franklop het volgende:
Jack mogen ze ook wel een interview cursus geven
Jep. Kan de derde coureur worden die op z'n verjaardag wint hoorde ik geloof ik.quote:
mwoa, weersverwachting is al weer ontzettend veranderd.quote:
Tom Coronel doet anders ook goed z'n bestquote:Op zondag 3 juli 2016 13:38 schreef YokiKater het volgende:
Niet meer lijkt het op. Kans neemt iig afquote:
En over zes maanden zitten ze weer veilig in Thialf.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:48 schreef Zorro het volgende:
Denk je dat je doordat Nederland op voetbalgebied niets meer klaarspeelt van die debiele oranje supporters af bent, komen ze naar de F1
quote:
twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zondag 03-07-2016 om 13:49:08UPDATE: No rain expected in the near future, skies getting brighter! #F1 #AustrianGP reageer retweet
heeft in ieder geval een andere voorvleugel, maar weet niet of dat de reden is.quote:
Nu Hamilton er nog af in bocht 1 en dan krijgen we een mooie open racequote:Op zondag 3 juli 2016 13:49 schreef franklop het volgende:
[..]twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zondag 03-07-2016 om 13:49:08UPDATE: No rain expected in the near future, skies getting brighter! #F1 #AustrianGP reageer retweet
Saai. Hopen dat HAM uitglijdt over een banaan dan.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:49 schreef franklop het volgende:
[..]twitter:MercedesAMGF1 twitterde op zondag 03-07-2016 om 13:49:08UPDATE: No rain expected in the near future, skies getting brighter! #F1 #AustrianGP reageer retweet
dat enorme logo wat ie schaamteloos heeft overgenomen van Sky, met zijn naam erin, zegt niet genoeg?quote:
Als het gaat regenen dan beter pas later in de race.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:49 schreef franklop het volgende:
quote:Incidentally, the last time Hamilton, Hulkenberg and Button formed the top three in a race was Brazil 2012 - when Hamilton and Hulkenberg collided, helping Button claim what remains his and McLaren's last win. What chance a repeat today!?
Inderdaad. Je kan beter Tim hebben, lang niet zo'n blaaskaak.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:48 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Tom Coronel doet anders ook goed z'n best
ja, dat is't. Lees ik net.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:50 schreef franklop het volgende:
[..]
heeft in ieder geval een andere voorvleugel, maar weet niet of dat de reden is.
Of over z'n ego.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Saai. Hopen dat HAM uitglijdt over een banaan dan.
Ik zie nog eerder Dumoulin een etappe winnen vandaag.quote:
Ik heb Tom ooit ontmoet en toen dacht ik dat het Tim was, vond hij niet leukquote:Op zondag 3 juli 2016 13:51 schreef exile79 het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kan beter Tim hebben, lang niet zo'n blaaskaak.
die wordt verbouwd.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En over zes maanden zitten ze weer veilig in Thialf.
Idd Tim komt een stuk sympathieker over...quote:Op zondag 3 juli 2016 13:51 schreef exile79 het volgende:
[..]
Inderdaad. Je kan beter Tim hebben, lang niet zo'n blaaskaak.
Wie zijn de andere dan? Herbert weet ik. Alesi?quote:Op zondag 3 juli 2016 13:47 schreef exile79 het volgende:
[..]
Jep. Kan de derde coureur worden die op z'n verjaardag wint hoorde ik geloof ik.
Alesi is sowieso goed ja.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:55 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Wie zijn de andere dan? Herbert weet ik. Alesi?
Ok.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:56 schreef exile79 het volgende:
Zo. Ik schakel voor de race over naar Ziggo (want op tv ipv laptop) en daarna weer terug naar sky.
Zou mooi zijn als ze allemaal vanuit de pits zouden starten en dat de volgorde dan ook weer anders is en vier rijen dik.quote:
is deze winter wel weer open. De hal in Leeuwarden is niet geschikt voor topsport waar veel publiek bij aanwezig kan zijn.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:53 schreef F1gamer het volgende:
[..]
die wordt verbouwd.
die topschaatsers oefenen nu in de elfstedenhal in Leeuwarden
Meld je ons ook wanneer je gaat pissen?quote:Op zondag 3 juli 2016 13:56 schreef exile79 het volgende:
Zo. Ik schakel voor de race over naar Ziggo (want op tv ipv laptop) en daarna weer terug naar sky.
De laatste keer dat ze allemaal vroegtijdig de pits in kwamen was de race in de VS waar maar 6 coureurs gingen rijdenquote:Op zondag 3 juli 2016 13:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze allemaal vanuit de pits zouden starten en dat de volgorde dan ook weer anders is en vier rijen dik.
Nu. Tot zo!quote:Op zondag 3 juli 2016 13:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Meld je ons ook wanneer je gaat pissen?
laatst een nieuwsitempje op de lokale zender eroverquote:Op zondag 3 juli 2016 13:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is deze winter wel weer open. De hal in Leeuwarden is niet geschikt voor topsport waar veel publiek bij aanwezig kan zijn.
Nee, dat schrijf ik alleen maar in m'n dagboek.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Meld je ons ook wanneer je gaat pissen?
In 2007 Nurburgring duurde het een rondje voordat ze allemaal de pit in gingen.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze allemaal vroegtijdig de pits in kwamen was de race in de VS waar maar 6 coureurs gingen rijden![]()
er worden wel af en toe wedstrijdjes gehouden, maar die hal is er voor de breedtesportquote:Op zondag 3 juli 2016 13:57 schreef F1gamer het volgende:
[..]
laatst een nieuwsitempje op de lokale zender erover
maar zal wel best kunnen dat thialf rond winter weer open
toen vlogen zo'n 5 tegelijk erafquote:Op zondag 3 juli 2016 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2007 Nurburgring duurde het een rondje voordat ze allemaal de pit in gingen.
Inclusief HAM. It was a good day.quote:
Waar zei hij dat?quote:Op zondag 3 juli 2016 13:25 schreef Sinister-D- het volgende:
die kon door met hulp van de marshallsquote:Op zondag 3 juli 2016 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inclusief HAM. It was a good day.
Maar was alsnog kansloos.quote:
interview met Ted Kravitz op Sky.quote:
gezelliequote:
Ja, Albers geloof ik, en Schumi ook een keer?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:02 schreef Noppie2000 het volgende:
Is het wel eens voorgekomen dat iemand zich in de warm-up ronde (of hoe je dit ook wil noemen) crashte door wat voor reden dan ook?
ook niet slim om achteruit te rijden op de grid ...quote:Op zondag 3 juli 2016 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wehrlein krijgt een strafje lijkt me.
Hij stond verkeerd.quote:Op zondag 3 juli 2016 14:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ook niet slim om achteruit te rijden op de grid ...
welneequote:Op zondag 3 juli 2016 14:05 schreef tralalala het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat dit echt heel saai gaat worden
Ben nog steeds geen fan van 'mquote:Op zondag 3 juli 2016 14:05 schreef Zorro het volgende:
Aha, Rosberg, weet je wel, die niet kan inhalen, is Ricciardo voorbij.
quote:Op zondag 3 juli 2016 14:08 schreef Zorro het volgende:
Het wordt echt tijd dat Toro Rosso uit mijn manager gaat
Elke keer?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:08 schreef Klummie het volgende:
[..]
Waarom? Die Rus doet het toch echt zelf iedere keer hoor.
dit keer leek het erop dat auto gewoon stilviel?quote:Op zondag 3 juli 2016 14:08 schreef Klummie het volgende:
[..]
Eeh niet dat die opeens in een mindere auto moest rijden. Sindsdien gaat het niet goedquote:Op zondag 3 juli 2016 14:08 schreef Klummie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, gewoon P3quote:
zal nog wel 5 worden met VET achter hemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |