Verwacht niet dat Palmer en Magnussen er iedereen af gaan rijden..quote:Op zondag 3 juli 2016 13:15 schreef Nober het volgende:
Wat doen ze eigenlijk als ze allemaal uitvallen door die 'gele slopers'?
Ik dacht dat er iets anders bedoelt werd met 'gele slopers' in de vorige TT.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:23 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Verwacht niet dat Palmer en Magnussen er iedereen af gaan rijden..
Hierbij de geruchten dat hij Belg is ontkracht.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:25 schreef Sinister-D- het volgende:
"I'm a Dutchman from the south"Bronsgroen eikenhout FTW
Want ze rijden op elk circuit even veel rondjes?quote:Op zondag 3 juli 2016 13:26 schreef heywoodu het volgende:
Hoezo zou een kort circuit ook voor een korte race zorgen?
En die vent van Sky: "What does that mean?!"quote:Op zondag 3 juli 2016 13:25 schreef Sinister-D- het volgende:
"I'm a Dutchman from the south"Bronsgroen eikenhout FTW
gaat om het aantal kilometers... 305+1rondje.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want ze rijden op elk circuit even veel rondjes?
Nou nee, vandaar mijn vraag ook. Ze doen alsof een kort circuit per definitie een korte race betekent, maar dan rijden ze toch gewoon meer ronden om de race min of meer even lang te maken?quote:Op zondag 3 juli 2016 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want ze rijden op elk circuit even veel rondjes?
Je maakt het alweer veel te makkelijk voor wooduquote:Op zondag 3 juli 2016 13:28 schreef franklop het volgende:
[..]
gaat om het aantal kilometers... 305+1rondje.
Gaat eerder om gemiddelde snelheid van een rondje
precies. Hij moet al blij zijn dat er een stream beschikbaar wordt gesteld.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:28 schreef Beach het volgende:
[..]
je hoeft niet te kijken hé als het je niet zint
Hij moet haast wel.quote:Op zondag 3 juli 2016 13:29 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Max start dus op zijn used supersofts set, maar ben benieuwd wat hij daarna doet (afhankelijk van het weer). Ik zou bijna denken dat hij op de softs gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |