Had gisteravond het idee dat ik in een psychose kwam.quote:
Vind ik ook.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:13 schreef deadprez het volgende:
eigenlijk zouden ze ons gewoon mod moeten maken van klb
Nee, want als je mod wordt verdwijn je.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:13 schreef deadprez het volgende:
eigenlijk zouden ze ons gewoon mod moeten maken van klb
als je dat gevoel krijgt van een dag wat minder slapen, zou ik me zorgen gaan maken ;squote:Op zondag 3 juli 2016 10:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Had gisteravond het idee dat ik in een psychose kwam.
Is dat zo?quote:Op zondag 3 juli 2016 10:14 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, want als je mod wordt verdwijn je.
srs?quote:Op zondag 3 juli 2016 10:13 schreef Willoow het volgende:
[..]
Had gisteravond het idee dat ik in een psychose kwam.
Mooiquote:
ja kijk maar naar haywood, die is ook spoorloos verdwenenquote:
Dat is zo. Eigenlijk niet mod waardig.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja kijk maar naar haywood, die is ook spoorloos verdwenen
en frank is er ook nooit meer
O, rip. Krijg dat gevoel altijd met weinig slaap.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je dat gevoel krijgt van een dag wat minder slapen, zou ik me zorgen gaan maken ;s
Ja, 90% is toch onzinquote:Op zondag 3 juli 2016 10:16 schreef deadprez het volgende:
klb lijkt me juist chillste forum om te modden
maar wat voor gevoel bedoel je dan precies?quote:Op zondag 3 juli 2016 10:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
O, rip. Krijg dat gevoel altijd met weinig slaap.
prachtige uithaal welquote:
De scheiding tussen gedachten, dagdromen en de werkelijkheid wordt steeds vager gok ik.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar wat voor gevoel bedoel je dan precies?
dat lijkt me niet echt normaal eigenlijkquote:Op zondag 3 juli 2016 10:17 schreef Chai het volgende:
[..]
De scheiding tussen gedachten, dagdromen en de werkelijkheid wordt steeds vager gok ik.
ZzzzzzzZZzzzombies.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:17 schreef Chai het volgende:
[..]
De scheiding tussen gedachten, dagdromen en de werkelijkheid wordt steeds vager gok ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |