Nieuw beginquote:Op zondag 3 juli 2016 10:02 schreef madeliefff het volgende:
wrm heeft braddie weer een nieuw account?
Dat is uit onmacht, dat is wel grappig.quote:Op zondag 3 juli 2016 03:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Niet?
Zoals ik af en toe uitviel tegen een Chai of Crip of Chloro.
dp belde me wakker dat ie zich verveelde, vriend als ik ben sts ik op ondanks dat hij me samen met mortaxx vannacht uitscholdquote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 10:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dp belde me wakker dat ie zich verveelde, vriend als ik ben sts ik op ondanks dat hij me samen met mortaxx vannacht uitschold
wat een wijf is het toch ook hèquote:Op zondag 3 juli 2016 10:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar als ik dat zeg dan praat ie weer weken niet met mij
Goede vriend ben jij.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dp belde me wakker dat ie zich verveelde, vriend als ik ben sts ik op ondanks dat hij me samen met mortaxx vannacht uitschold
als je je laatste lijntje deeltquote:
hehehquote:Op zondag 3 juli 2016 10:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik sta altijd aan de zijlijn.
Als jij zo gaat slapen, zal ik hier een oogje in het zeil houden.quote:
quote:Op zondag 3 juli 2016 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als jij zo gaat slapen, zal ik hier een oogje in het zeil houden.
Zo ben ik dan wel weer.
Oh, doe het dan maar zelf. Dan ga ik straks slapen.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:10 schreef deadprez het volgende:
[..]bedankt maat
maar ik ga vandaag niet meer slapen hoor
laten we het samen doenquote:Op zondag 3 juli 2016 10:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh, doe het dan maar zelf. Dan ga ik straks slapen.
Voel me echt beter nu ik geslapen heb.quote:Op zondag 3 juli 2016 10:10 schreef deadprez het volgende:
[..]bedankt maat
maar ik ga vandaag niet meer slapen hoor
mooi zoquote:
inderdaadquote:Op zondag 3 juli 2016 10:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, leuk. Wij zijn een keigoed duo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |