ik zie in jou wel een gogolquote:Op zondag 3 juli 2016 09:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
I am fated to journey hand in hand with my strange heroes and to survey the surging immensity of life, to survey it through the laughter that all can see and through the tears unseen and unknown by anyone.
jaquote:
quote:
denk wel dat een leven vol drank en drugs slecht te combineren is met veel verantwoordelijkheden m.b.t. bedrijfscijfers e.d.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja![]()
maar hij is er volgens mij ook alleen 's avonds in het weekend meestal, dus dat kan ook gewoon best kloppen
high functioning alcoholismquote:Op zondag 3 juli 2016 09:52 schreef zeer het volgende:
[..]
denk wel dat een leven vol drank en drugs slecht te combineren is met veel verantwoordelijkheden m.b.t. bedrijfscijfers e.d.
een en ander zal wel iets overdreven zijn gok ik zo
Mweh, één of twee avonden flink zuipen in het weekend zou op zich toch wel gecombineerd moeten kunnen worden met doordeweeks gewoon verantwoordelijke boi uithangen, dat doet de halve wereld volgens mij. Qua drugs doet hij voor zover ik weet alleen af en toe coke en dat heeft ook niet echt een lange nasleepquote:Op zondag 3 juli 2016 09:52 schreef zeer het volgende:
[..]
denk wel dat een leven vol drank en drugs slecht te combineren is met veel verantwoordelijkheden m.b.t. bedrijfscijfers e.d.
een en ander zal wel iets overdreven zijn gok ik zo
nee gvd zegquote:Op zondag 3 juli 2016 09:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mweh, één of twee avonden flink zuipen in het weekend zou op zich toch wel gecombineerd moeten kunnen worden met doordeweeks gewoon verantwoordelijke boi uithangen, dat doet de halve wereld volgens mij. Qua drugs doet hij voor zover ik weet alleen af en toe coke en dat heeft ook niet echt een lange nasleep
Wat ook meteen het grote gevaar eraan is volgens mij.quote:
ja, maar dat gevaar wordt dan weer jammerlijk gecompenseerd met de prijsquote:Op zondag 3 juli 2016 09:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat ook meteen het grote gevaar eraan is volgens mij.
mjah, pep kun je in principe ook overal gebruikenquote:Op zondag 3 juli 2016 09:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat ook meteen het grote gevaar eraan is volgens mij.
truequote:Op zondag 3 juli 2016 09:57 schreef Drug het volgende:
[..]
ja, maar dat gevaar wordt dan weer jammerlijk gecompenseerd met de prijs
ja tuurlijk, maar van een nacht flink pep snuiven ben je behoorlijk verrot de volgende dag, met sos is dat volgens mij een heel stuk minderquote:Op zondag 3 juli 2016 09:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mjah, pep kun je in principe ook overal gebruiken
maar pep kun je ten minste ff lekker op doorgaan, itt coke wat je na iedere schnatz moet bijpakkenquote:Op zondag 3 juli 2016 09:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mjah, pep kun je in principe ook overal gebruiken
ik bedoel als je gewoon slaapt, kun je een hele fuctionele verslaving hebbenquote:Op zondag 3 juli 2016 09:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
true
[..]
ja tuurlijk, maar van een nacht flink pep snuiven ben je behoorlijk verrot de volgende dag, met sos is dat volgens mij een heel stuk minder
oh zoquote:Op zondag 3 juli 2016 10:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik bedoel als je gewoon slaapt, kun je een hele fuctionele verslaving hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |