echt, ze behandelen hem echt alsof hij 10 is ofzoquote:
meeste wat ik kende 1 uur ofzoquote:Op zondag 3 juli 2016 09:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh, dat is toch niet zo raar in het weekend
echt watjes generatie allemaal grote bek maar monddoodquote:Op zondag 3 juli 2016 09:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt, ze behandelen hem echt alsof hij 10 is ofzoen hij pikt het ook gewoon allemaal
15e met uitgaan ook gewoon wel eens 5 uur thuis hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 09:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
meeste wat ik kende 1 uur ofzo
mijn pa half 12 omdat ie nazi was mjah
wij waren gwn losgeslagen randjongerenquote:Op zondag 3 juli 2016 09:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
meeste wat ik kende 1 uur ofzo
mijn pa half 12 omdat ie nazi was mjah
woensel west ja tokquote:Op zondag 3 juli 2016 09:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
wij waren gwn losgeslagen randjongeren
nee maasje hè, woensel was pas toen k op mezelf ging wonenquote:
oja Maassluisquote:Op zondag 3 juli 2016 09:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maasje hè, woensel was pas toen k op mezelf ging wonen
jij met je maassluisquote:
nogal jaquote:
is GmpH verdwenen dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 09:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Snap Ik ook wel, kanslozer dan wij bestaat niet
nee maar zij schrijven over vergeven wn had alleen titel van je stukje gelezen, niet die quotequote:
o nog blijer dat ik je uit m'n sig heb verbannenquote:Op zondag 3 juli 2016 09:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee maar zij schrijven over vergeven wn had alleen titel van je stukje gelezen, niet die quote
wow wrm doe normaal :squote:Op zondag 3 juli 2016 09:40 schreef Drug het volgende:
[..]
o nog blijer dat ik je uit m'n sig heb verbannen
wat zit je mijn woorden nou weer te verdraaienquote:
haphaphapquote:Op zondag 3 juli 2016 09:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zit je mijn woorden nou weer te verdraaien
zei gwn dat het normale kerel met goede baan is irl
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |