inkakken is bijpakkenquote:Op zondag 3 juli 2016 08:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
DP stort straks om 11.00 helemaal in.
sinds 3 uur gistermiddag ongeveerquote:
jaquote:
dat jij trouwens niet helemaal kapot bent, jij ging ook behoorlijk laat naar bedquote:
gezonde lifestyle plus 6 uur slaapquote:Op zondag 3 juli 2016 08:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat jij trouwens niet helemaal kapot bent, jij ging ook behoorlijk laat naar bed
is toch geen 6 uur, dacht dat je rond 4 uur nog aan het posten wasquote:Op zondag 3 juli 2016 08:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gezonde lifestyle plus 6 uur slaap
nee hoor 2 uur ofzo in slaap gevallenquote:Op zondag 3 juli 2016 09:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
is toch geen 6 uur, dacht dat je rond 4 uur nog aan het posten was
ja ik zat net te kijken, dat was 3 uur niet 2 of 4 dus we zaten er allebei naastquote:Op zondag 3 juli 2016 09:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kort nadat ik poste, ik, val zo in slaap![]()
ooit meegemaakt dat ouders kind van 13/14 dat deed. Champions League finale op een Zaterdagavond draaidenuitop penalty's, moest die naar bed.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:01 schreef deadprez het volgende:
wtf dat topic van dat 16-jarig gastje dat de verlenging van voetbal niet mocht zien omdat ie naar bed moest
je zal maar zo'n ouders hebben
En dat in het weekend:')quote:Op zondag 3 juli 2016 09:01 schreef deadprez het volgende:
wtf dat topic van dat 16-jarig gastje dat de verlenging van voetbal niet mocht zien omdat ie naar bed moest
dan deed ik dat in m'n slaap want was echt twee uurquote:Op zondag 3 juli 2016 09:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik zat net te kijken, dat was 3 uur niet 2 of 4 dus we zaten er allebei naast
ja preciesquote:Op zondag 3 juli 2016 09:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ooit meegemaakt dat ouders kind van 13/14 dat deed. Champions League finale op een Zaterdagavond draaidenuitop penalty's, moest die naar bed.
Best wel sneu
anders maand geen zakgeld, repercussies zijn niet malsquote:Op zondag 3 juli 2016 09:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja precies
lekker boeiend dat ie dan iets later naar bed gaat, tis ook nog weekend
snap ook niet dat hij dat zelf allemaal maar pikt, "beter geen bonje maken"
quote:Op zondag 3 juli 2016 09:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dan deed ik dat in m'n slaap want was echt twee uur
quote:
nee ik ben asceetquote:
quote:One of the most unusual books in classical Arabic literature, The Epistle of Forgiveness is the lengthy reply by the prolific Syrian poet and prose writer Abu l-ʿAlaʾ al-Maʿarri (d. 449 H/1057 AD), to a letter written by an obscure grammarian, Ibn al-Qarih. With biting irony, The Epistle of Forgiveness mocks Ibn al-Qarih's hypocrisy and sycophancy by imagining he has died and arrived with some difficulty in Heaven, where he meets famous poets and philologists from the past. He also glimpses Hell, and converses with the Devil and various heretics. Al-Maʿarri—a maverick, a vegan, and often branded a heretic himself—seems to mock popular ideas about the Hereafter. This book, the first of two volumes, includes Ibn al-Qarih’s initial letter to al-Maʿarri, as well as the first half of The Epistle of Forgiveness.
ewaquote:
jouw reactiequote:Op zondag 3 juli 2016 09:01 schreef deadprez het volgende:
:$quote:
jawel maar dan ik buber of arendt ofzo welquote:Op zondag 3 juli 2016 09:08 schreef Drug het volgende:
[..]
nee ik ben asceet
misschien vind je the epistle of forgiveness interessant.
[..]
[..]
ewa
rightquote:Op zondag 3 juli 2016 09:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jawel maar dan ik buber of arendt ofzo wel
Nee. Bepaalde ik zelf.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:11 schreef deadprez het volgende:
hadden jullie op je 16e nog tijdstip waarop je naar bed moest van je ouders
noh man die leeftijd was ik wel volledig geemancipeerquote:Op zondag 3 juli 2016 09:11 schreef deadprez het volgende:
ja same herequote:
Zitten nu in de kerk denk ik.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja same here
wat heeft dat joch voor gare ouders
zoiets waarschijnlijk jaquote:Op zondag 3 juli 2016 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zitten nu in de kerk denk ik.
nee ik stuurde hun naar bed rond tienenquote:Op zondag 3 juli 2016 09:11 schreef deadprez het volgende:
hahahquote:Op zondag 3 juli 2016 09:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee ik stuurde hun naar bed rond tienen
begin steeds meer hekel aan m te krijgen nu ja. ff mn sig aanpassenquote:Op zondag 3 juli 2016 09:15 schreef deadprez het volgende:
hzaw die sc matties verraadt in andere toppa's
neejquote:Op zondag 3 juli 2016 09:11 schreef deadprez het volgende:
wat nee :squote:Op zondag 3 juli 2016 09:16 schreef Drug het volgende:
[..]
begin steeds meer hekel aan m te krijgen nu ja. ff mn sig aanpassen
lekker voor jequote:
ik was meestal niet eens voor een uur of 4 thuis op zaterdagquote:Op zondag 3 juli 2016 09:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Mwah op 16e ging ik ook zelf nof normaal op tijd naar bed
ja met uitgaan of naar vrienden ja maar gwn doordeweek bedoelde ik evenquote:Op zondag 3 juli 2016 09:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik was meestal niet eens voor een uur of 4 thuis op zaterdag
doordeweeks moet hij nog veel eerder naar bed als ik het me goed herinner van andere topicsquote:Op zondag 3 juli 2016 09:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja met uitgaan of naar vrienden ja maar gwn doordeweek bedoelde ik even
heb je het zelf naar gemaakt vieze backstabberquote:Op zondag 3 juli 2016 09:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en ervaar al zo weinig liefde
op je 16e, meen je diequote:Op zondag 3 juli 2016 09:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik was meestal niet eens voor een uur of 4 thuis op zaterdag
huh, dat is toch niet zo raar in het weekendquote:
wowquote:Op zondag 3 juli 2016 09:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb je het zelf naar gemaakt vieze backstabber
huisarrest ook echtquote:Op zondag 3 juli 2016 09:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh, dat is toch niet zo raar in het weekend
echt, ze behandelen hem echt alsof hij 10 is ofzoquote:
meeste wat ik kende 1 uur ofzoquote:Op zondag 3 juli 2016 09:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
huh, dat is toch niet zo raar in het weekend
echt watjes generatie allemaal grote bek maar monddoodquote:Op zondag 3 juli 2016 09:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt, ze behandelen hem echt alsof hij 10 is ofzoen hij pikt het ook gewoon allemaal
15e met uitgaan ook gewoon wel eens 5 uur thuis hoorquote:Op zondag 3 juli 2016 09:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
meeste wat ik kende 1 uur ofzo
mijn pa half 12 omdat ie nazi was mjah
wij waren gwn losgeslagen randjongerenquote:Op zondag 3 juli 2016 09:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
meeste wat ik kende 1 uur ofzo
mijn pa half 12 omdat ie nazi was mjah
woensel west ja tokquote:Op zondag 3 juli 2016 09:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
wij waren gwn losgeslagen randjongeren
nee maasje hè, woensel was pas toen k op mezelf ging wonenquote:
oja Maassluisquote:Op zondag 3 juli 2016 09:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maasje hè, woensel was pas toen k op mezelf ging wonen
jij met je maassluisquote:
nogal jaquote:
is GmpH verdwenen dan?quote:Op zondag 3 juli 2016 09:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Snap Ik ook wel, kanslozer dan wij bestaat niet
nee maar zij schrijven over vergeven wn had alleen titel van je stukje gelezen, niet die quotequote:
o nog blijer dat ik je uit m'n sig heb verbannenquote:Op zondag 3 juli 2016 09:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee maar zij schrijven over vergeven wn had alleen titel van je stukje gelezen, niet die quote
wow wrm doe normaal :squote:Op zondag 3 juli 2016 09:40 schreef Drug het volgende:
[..]
o nog blijer dat ik je uit m'n sig heb verbannen
wat zit je mijn woorden nou weer te verdraaienquote:
haphaphapquote:Op zondag 3 juli 2016 09:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zit je mijn woorden nou weer te verdraaien
zei gwn dat het normale kerel met goede baan is irl
quote:
tranen zijn het sap van de vruchten van de tragedie des levensquote:Op zondag 3 juli 2016 09:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan ik goed lezen door m'n tranen heen
thezappaquote:
I am fated to journey hand in hand with my strange heroes and to survey the surging immensity of life, to survey it through the laughter that all can see and through the tears unseen and unknown by anyone.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:44 schreef Drug het volgende:
[..]
tranen zijn het sap van de vruchten van de tragedie des levens
altijd zo half dronkenquote:Op zondag 3 juli 2016 09:47 schreef deadprez het volgende:
niemand zou dat verwachten als je hem op FOK! ziet posten denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |