inkakken is bijpakkenquote:Op zondag 3 juli 2016 08:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
DP stort straks om 11.00 helemaal in.
sinds 3 uur gistermiddag ongeveerquote:
jaquote:
dat jij trouwens niet helemaal kapot bent, jij ging ook behoorlijk laat naar bedquote:
gezonde lifestyle plus 6 uur slaapquote:Op zondag 3 juli 2016 08:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat jij trouwens niet helemaal kapot bent, jij ging ook behoorlijk laat naar bed
is toch geen 6 uur, dacht dat je rond 4 uur nog aan het posten wasquote:Op zondag 3 juli 2016 08:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
gezonde lifestyle plus 6 uur slaap
nee hoor 2 uur ofzo in slaap gevallenquote:Op zondag 3 juli 2016 09:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
is toch geen 6 uur, dacht dat je rond 4 uur nog aan het posten was
ja ik zat net te kijken, dat was 3 uur niet 2 of 4 dus we zaten er allebei naastquote:Op zondag 3 juli 2016 09:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kort nadat ik poste, ik, val zo in slaap![]()
ooit meegemaakt dat ouders kind van 13/14 dat deed. Champions League finale op een Zaterdagavond draaidenuitop penalty's, moest die naar bed.quote:Op zondag 3 juli 2016 09:01 schreef deadprez het volgende:
wtf dat topic van dat 16-jarig gastje dat de verlenging van voetbal niet mocht zien omdat ie naar bed moest
je zal maar zo'n ouders hebben
En dat in het weekend:')quote:Op zondag 3 juli 2016 09:01 schreef deadprez het volgende:
wtf dat topic van dat 16-jarig gastje dat de verlenging van voetbal niet mocht zien omdat ie naar bed moest
je zal maar zo'n ouders hebben
dan deed ik dat in m'n slaap want was echt twee uurquote:Op zondag 3 juli 2016 09:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik zat net te kijken, dat was 3 uur niet 2 of 4 dus we zaten er allebei naast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |