Niks meer in de economie voor jou?quote:Op maandag 3 oktober 2016 13:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Gesolliciteerd op die vacature die EW vorige week op Facebook zette en vandaag over terug gebeld. Met een beetje geluk ben ik binnenkort dus te vinden achter een bureau in Meerkerk
Wellicht, maar dan zou ik eerst doorstuderen. 2 jaar lang full-time boekhouder geweest maar dat wil ik niet meer. Doorstuderen en dan richting controlling gaan zou ik nog wel zien zitten, maar de "makkelijke" economische banen als boekhouder niet meer.quote:
Dat is wel een fijne auto voor de langere afstand. Ik had gisteren een Outlander phev, maar ik krijg na een uur al last van mijn reedt in die stoel, en dan had ik nog 3 uur te gaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2016 19:33 schreef McAwesome het volgende:
Gisteren leuk dagje gehad! V60 D6 van Nijmegen - Leeuwarden en weer terug naar Arnhem. Zeer interessante klant ook, ex-kamerlid.
Metsubsidie Foutlander, inderdaad niet echt een prettige auto vind ik zelf. De stoelen van Volvo zitten altijd echt geweldig, geen centje pijn. Wat me trouwens wel tegenviel was het praktijkverbruik van de Volvo. In de stad reden we elektrisch, op de snelweg met de dieselmotor. 6,3 liter op 100 km. Niet heel slecht, maar nowhere near de uitslag van de NEDC-verbruikstest van 1,8 liter per 100 km. Ik geloof daarom ook niet zo in die hele plug-in onzin, alhoewel het extra vermogen wel leuk is.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 09:00 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Dat is wel een fijne auto voor de langere afstand. Ik had gisteren een Outlander phev, maar ik krijg na een uur al last van mijn reedt in die stoel, en dan had ik nog 3 uur te gaan
Klopt volledig, ook de Outlander zuipt als een malle zodra het accupakketje leeg is. Het extra vermogen in de Volvo is inderdaad wel fijn, maar de combinatie cvt en rumoerige diesel maakt dat ik die auto nooit op zijn staart trapquote:Op woensdag 5 oktober 2016 14:04 schreef McAwesome het volgende:
[..]
Metsubsidie Foutlander, inderdaad niet echt een prettige auto vind ik zelf. De stoelen van Volvo zitten altijd echt geweldig, geen centje pijn. Wat me trouwens wel tegenviel was het praktijkverbruik van de Volvo. In de stad reden we elektrisch, op de snelweg met de dieselmotor. 6,3 liter op 100 km. Niet heel slecht, maar nowhere near de uitslag van de NEDC-verbruikstest van 1,8 liter per 100 km. Ik geloof daarom ook niet zo in die hele plug-in onzin, alhoewel het extra vermogen wel leuk is.
Bij dat laatste heb je zeker een punt, ware het niet dat veel plugin-eigenaren hun auto niet of nauwelijks opladen. Ik had laatst ergens een keer een stukje gelezen dat wagenparkbeheerders massaal hun beklag deden dat het brandstofverbruik eerder was toe- dan afgenomen. Het ligt er dus ook heel erg aan hoe je zo'n ding rijdt. Bij trouw opladen denk ik inderdaad dat je redelijk kunt besparen, maar zoals de meeste mensen zo'n ding rijden zorgt het extra gewicht van de accu's alleen maar voor een hoger verbruik ten opzichte van, zeg, een V60 D4.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:04 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Klopt volledig, ook de Outlander zuipt als een malle zodra het accupakketje leeg is. Het extra vermogen in de Volvo is inderdaad wel fijn, maar de combinatie cvt en rumoerige diesel maakt dat ik die auto nooit op zijn staart trap![]()
Overigens werkt zo'n plugin natuurlijk wel uitstekend als je bijvoorbeeld maar 40km hoeft te rijden naar je werk en ook daar een laadpaal hebt. Wat dat betreft is Nederland nog best geschikt voor die wagens.
De Z is niet eens bizar snel hoor. 1650kg en 280pk, mijn power-to-weight-ratio is ongeveer 10% toegenomen ten opzichte van de Ibiza. 0-100 gaat in 6,1 ipv 7,4, dus zoveel scheelt het niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2016 18:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Tevens verkapt-zie-mij-een-snelle-auto-hebben-post
Al zal SytseH me te snel af zijn met z'n 350Z dus ik moet ook maar eens wat nieuws kopen
1650 kg!? Oei..quote:Op vrijdag 7 oktober 2016 08:28 schreef SytseH het volgende:
[..]
De Z is niet eens bizar snel hoor. 1650kg en 280pk, mijn power-to-weight-ratio is ongeveer 10% toegenomen ten opzichte van de Ibiza. 0-100 gaat in 6,1 ipv 7,4, dus zoveel scheelt het niet.
De Z is vooral leuker in de bochten en klinkt een stuk beter
Mooi man! Ik zag vandaag de Model X rijden. Die probeerde een Porsche in te halen die al 160 ging op de A1. Jammer voor hen kwamen ze achter een rij auto's te zitten die 'slechts' 130-135 aan het rijden waren.quote:Op maandag 10 oktober 2016 17:00 schreef McAwesome het volgende:
Gaaf! Zojuist een PC-spoedritje voor vanavond van Nijmegen - Den Haag geaccepteerd. De auto? Een Model S P90D. Wordt leuk.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 11:32 schreef tostimetkaas het volgende:
Hallo allemaal,
Feyenoord wordt kampioen dit jaar!
Ik wist dat ik bij jou wel ging scoren.quote:
Met kaas en ham is wel het lekkerst. Maar dan werd m'n gebruikersnaam zo lang. En Feyenoord wordt kampioen. Das gewoon een feit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 17:29 schreef Sjouveur het volgende:
Goed verhaal, krijg meteen zin in tosti's, maar dan wel met kaas en ham. Tevens kan ik niet helemaal uit je introductie opmaken waarom Feyenoord kampioen gaat worden. Rest mij te zeggen: welkom!
Seizoenkaart allessssss hierquote:Op zaterdag 15 oktober 2016 00:36 schreef tostimetkaas het volgende:
[..]
Ik wist dat ik bij jou wel ging scoren.
[..]
Met kaas en ham is wel het lekkerst. Maar dan werd m'n gebruikersnaam zo lang. En Feyenoord wordt kampioen. Das gewoon een feit.
Als.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 02:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Overigens zal mijn lever wel naar de tyfus zijn als wij kampioen worden
Man dan ga ik veel bier drinken en feest vieren en in de Hofpleinfontein duiken![]()
Het gaat gewoon gebeuren dit jaar, ik voel hetquote:
Ain't gonna happen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 13:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het gaat gewoon gebeuren dit jaar, ik voel het
Als we dat rare clubje uit onze hoofdstad volgende week verslaan kan het al bijna niet meer mis gaan eigenlijk
Bottegod heeft dat Deense spitsje gewoon in z'n zak natuurlijk en Ziyech heb ik nog nooit iets goeds zien doen in de Kuip terwijl hij met Twente altijd tegenover Miquel fucking Nelom stond.quote:
Ajax neukt Feyenoord de moeder.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 14:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bottegod heeft dat Deense spitsje gewoon in z'n zak natuurlijk en Ziyech heb ik nog nooit iets goeds zien doen in de Kuip terwijl hij met Twente altijd tegenover Miquel fucking Nelom stond.
Poeh gaaf! Lijkt mij echt doodeng om dat in mijn eigen auto te doen. "Ken" je het circuit toevallig al via een racegame of is het volledig onbekend terrein?quote:Op zondag 16 oktober 2016 04:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Opperbaas![]()
Karim El Ahmadi
![]()
kan dat in z'n eentje afstoppen joh
er is in zijn achterzak nog ruimte zat naast Pogba en Propper.
Maar goed, om het auto-gerelateerd te houden: vanmiddag voor m'n verjaardag 2 rondjes Nurburgring gekregenvriend van me die op dezelfde dag jarig is ook, dus straks ergens in het voorjaar een weekendje die kant op
Ik uiteraard in de Octavia, hij in zijn E90 320i dus ik ga er toch wel vanuit dat ik dat als winst kan noteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |