weet je nog wie het is? dan verbrand ik zijn huisquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijne werd altijd boos op mij als ik idiote dingen deed.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
twee, niet drie.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:15 schreef Chai het volgende:
Braddie draagt drie dagen achter elkaar hetzelfde shirt aan zijn vlogs te zien.
Heb je hem vermoordt?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Nee, nog bezig. Of bedoel je een mbo/hbo/uni opleiding?quote:
Dat is echt fucking naar, dat soort mongolen maken de branche kapot in mijn ogen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wel 'ns apen meegemaakt? Kutdieren hoor. en begrijp me goed. In het algemeen ben ik gek op dieren. Apen gewoon lastig.quote:
Dankjequote:
Of misschien niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:18 schreef Oberkullie het volgende:
Hey Hork misschien kan braddie bij je lessen
Ja, in de dierentuinquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wel 'ns apen meegemaakt? Kutdieren hoor. en begrijp me goed. In het algemeen ben ik gek op dieren. Apen gewoon lastig.
Ja, maar één keer was ingebroken in zijn auto. Vond ik wel grappig.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet je nog wie het is? dan verbrand ik zijn huis
omdat ze zoveel slapenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, in de dierentuin![]()
hoezo kutdieren?
Mijn eerste instructeur schreeuwde altijd als ik hem liet afslaan, geen grap.. Dan was het, KAN JE NOU NOG NIET RIJDEN?! (Na les 8quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:17 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neehquote:
zat het plezierritje in de weg?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
twee, niet drie.
Er is vandaag een filmpje geupload wat ik eigenlijk gisteravond wilde uploaden maar er niet toe kwam.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:18 schreef Oberkullie het volgende:
Hey Hork misschien kan braddie bij je lessen
Nee want je was toch gestopt als mod omdat je geen tijd meer had vanwege je opleiding?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, nog bezig. Of bedoel je een mbo/hbo/uni opleiding?daar ben ik iets te oud voor.
[..]
Dat is echt fucking naar, dat soort mongolen maken de branche kapot in mijn ogen.
Welk plezierritje?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
zat het plezierritje in de weg?
heyyquote:
Yep, dat is deze opleidingquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee want je was toch gestopt als mod omdat je geen tijd meer had vanwege je opleiding?
Hoezo te oud? dat is met omscholing toch ook gewoon het geval.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, nog bezig. Of bedoel je een mbo/hbo/uni opleiding?daar ben ik iets te oud voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |