Waarom de sarcastische piquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is mooi kut. Ga er dan maar van uit dat je nog drie uur wakker bent.
Alles goed😊quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ey nichtje/dochter/iets.
[..]
Gratis pics in DM xoxo
denk je nou echt dat ze bij iemand een site gaan bannenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:13 schreef Crip het volgende:
Kifache braddie is weer back heb je fok laten unbamnen bij je provider? En je ging mij uitlachen om vrijwillige ban hoe dn
Oke ook vn jou plsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ey nichtje/dochter/iets.
[..]
Gratis pics in DM xoxo
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom de sarcastische piVeel succes met je rijschool trouwens
weetkveel volgens hem was dat mogelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ze bij iemand een site gaan bannen
wat ga je vragen per uurquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]thanks broeder (PI was uiteraard per ongeluk, standaard-PI jweets)
ik moest vroeger fappen op die videoclips op mtv/tmf want had geen computer, dat is pas thuglifequote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zocht gewoon hot lesbians op op youtube
Ben echt benieuwd hoe hij is als rij instructeurquote:
fucking chill denk ikquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe hij is als rij instructeur
Töntquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
'Bra' betekent 'goed'. Paa Norsk. Eller fint.
Bijna man, moet nog even twee praktijkexamens fixen (eerste is maandag)quote:
Ik ben wel lief hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe hij is als rij instructeur
wij hadden cruel intentions op videoband ging altijd fappen op die lesbo scenequote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik moest vroeger fappen op die videoclips op mtv/tmf want had geen computer, dat is pas thuglife
gotver nu kan ik nooit meer normaal naar zijn vlogs kijkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:15 schreef Chai het volgende:
Braddie draagt drie dagen achter elkaar hetzelfde shirt aan zijn vlogs te zien.
supernicequote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:16 schreef LompeHork het volgende:
Bijna man, moet nog even twee praktijkexamens fixen (eerste is maandag)zo blij met de omscholing. Fuck IT.
Lijkt me wel vet.quote:
Gestopt met je opleiding?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben wel lief hoorrijden moet een feestje zijn voor de leerling.
Mijne werd altijd boos op mij als ik idiote dingen deed.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben wel lief hoorrijden moet een feestje zijn voor de leerling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |