Moet groeien he, komt vanzelf.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:12 schreef Kurovski het volgende:
De 4e is niet ekt genoeg ook al ken ik er pas nou, een jaartje of 25. Prof weet alles.
srsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Leer je iig Japans. Ik kon het op een gegeven moment spreken doordat ik uren per dag keek
slapen is voor apenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
moet eigenlijk slapen, maar ben over mijn moeheid heen nu
versta er nog geen reet van maar herken wel de meest voorkomende woordenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Leer je iig Japans. Ik kon het op een gegeven moment spreken doordat ik uren per dag keek
Dat is mooi kut. Ga er dan maar van uit dat je nog drie uur wakker bent.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
moet eigenlijk slapen, maar ben over mijn moeheid heen nu
Ja, als dat je bezigheid is op een dag.quote:
Waarom de sarcastische piquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is mooi kut. Ga er dan maar van uit dat je nog drie uur wakker bent.
Alles goed😊quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ey nichtje/dochter/iets.
[..]
Gratis pics in DM xoxo
denk je nou echt dat ze bij iemand een site gaan bannenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:13 schreef Crip het volgende:
Kifache braddie is weer back heb je fok laten unbamnen bij je provider? En je ging mij uitlachen om vrijwillige ban hoe dn
Oke ook vn jou plsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ey nichtje/dochter/iets.
[..]
Gratis pics in DM xoxo
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom de sarcastische piVeel succes met je rijschool trouwens
weetkveel volgens hem was dat mogelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
denk je nou echt dat ze bij iemand een site gaan bannen
wat ga je vragen per uurquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]thanks broeder (PI was uiteraard per ongeluk, standaard-PI jweets)
ik moest vroeger fappen op die videoclips op mtv/tmf want had geen computer, dat is pas thuglifequote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zocht gewoon hot lesbians op op youtube
Ben echt benieuwd hoe hij is als rij instructeurquote:
fucking chill denk ikquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe hij is als rij instructeur
Töntquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
'Bra' betekent 'goed'. Paa Norsk. Eller fint.
Bijna man, moet nog even twee praktijkexamens fixen (eerste is maandag)quote:
Ik ben wel lief hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:16 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd hoe hij is als rij instructeur
wij hadden cruel intentions op videoband ging altijd fappen op die lesbo scenequote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik moest vroeger fappen op die videoclips op mtv/tmf want had geen computer, dat is pas thuglife
gotver nu kan ik nooit meer normaal naar zijn vlogs kijkenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:15 schreef Chai het volgende:
Braddie draagt drie dagen achter elkaar hetzelfde shirt aan zijn vlogs te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |