aldus de man die hele borden bami naar binnen schept in bedquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:01 schreef Der_Mann het volgende:
bed is voor slapen mensen, waarom zitten jullie allemaal met elektronica erin te kloten
Eet altijd rijstwafels en chips in bed en dan lekker kruimelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
aldus de man die hele borden bami naar binnen schept in bed
nee niet in bed, op bedquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
aldus de man die hele borden bami naar binnen schept in bed
Eey sidequote:
achja als je maar niet knoeit tochquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee niet in bed, op bed
groot verschil
fijn dat je mij ook nog even meetelt, ik zal het geheim nooit verklappenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:04 schreef Kurovski het volgende:
Met Crip erbij 5. Nee, gekkigheid. Heb er drie die onvoorwaardelijk zijn. 1 in Nederland, en Nederlander in Demarken en een Duitser die eerst tien jaar in R;dam heeft gewoont.
Na al die jaren, 5 echte vrienden.
Misschien wel 6, meer niet.
had toevallig vanmiddag weer spaghetti op bedquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
achja als je maar niet knoeit toch
Vriendschap voor het levenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:04 schreef Kurovski het volgende:
Met Crip erbij 5. Nee, gekkigheid. Heb er drie die onvoorwaardelijk zijn. 1 in Nederland, en Nederlander in Demarken en een Duitser die eerst tien jaar in R;dam heeft gewoont.
Na al die jaren, 5 echte vrienden.
Misschien wel 6, meer niet.
aids en chillen in één zinquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
toch lijkt hele dag op bed chillen me echt aids
Was het maar zo.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
jaquote:
Dit ja, laptoppen doe ik ook alleen in bedquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:04 schreef Willoow het volgende:
Ik gebruik mijn bed voor heel veel dingen. Doe vaak ook dingen voor school enzo erop.
Deed dat vroeger altijd als ik thuisbleef van school. Lekker hele dag anime kijken op bed.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
dat doe ik nuquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Deed dat vroeger altijd als ik thuisbleef van school. Lekker hele dag anime kijken op bed.
lijkt me echt niks, word je zo gaar vanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:06 schreef Willoow het volgende:
[..]
Deed dat vroeger altijd als ik thuisbleef van school. Lekker hele dag anime kijken op bed.
Doe relax man. Ik ken je verder niet, maar jij bent tof denk ik. We hadden het over real life.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
fijn dat je mij ook nog even meetelt, ik zal het geheim nooit verklappen
ben het hier wel mee eens, wil gewoon rechtopquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
lijkt me echt niks, word je zo gaar van
ik doe het al 2 jaar ofzo en aan mijn posts kun je zien dat ik gewoon nog normaal benquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
lijkt me echt niks, word je zo gaar van
:squote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
deze PI is nog kutter dan de standaard PI van hzaw
Ik ben volkomen rustig hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Doe relax man. Ik ken je verder niet, maar jij bent tof denk ik. We hadden het over real life.
ja preciesquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ben het hier wel mee eens, wil gewoon rechtop
wat deed je voor die 2 jaar eigenlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik doe het al 2 jaar ofzo en aan mijn posts kun je zien dat ik gewoon nog normaal ben
Trekten Klagdt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |