aldus de man die hele borden bami naar binnen schept in bedquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:01 schreef Der_Mann het volgende:
bed is voor slapen mensen, waarom zitten jullie allemaal met elektronica erin te kloten
Eet altijd rijstwafels en chips in bed en dan lekker kruimelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
aldus de man die hele borden bami naar binnen schept in bed
nee niet in bed, op bedquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
aldus de man die hele borden bami naar binnen schept in bed
Eey sidequote:
achja als je maar niet knoeit tochquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee niet in bed, op bed
groot verschil
fijn dat je mij ook nog even meetelt, ik zal het geheim nooit verklappenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:04 schreef Kurovski het volgende:
Met Crip erbij 5. Nee, gekkigheid. Heb er drie die onvoorwaardelijk zijn. 1 in Nederland, en Nederlander in Demarken en een Duitser die eerst tien jaar in R;dam heeft gewoont.
Na al die jaren, 5 echte vrienden.
Misschien wel 6, meer niet.
had toevallig vanmiddag weer spaghetti op bedquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
achja als je maar niet knoeit toch
Vriendschap voor het levenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:04 schreef Kurovski het volgende:
Met Crip erbij 5. Nee, gekkigheid. Heb er drie die onvoorwaardelijk zijn. 1 in Nederland, en Nederlander in Demarken en een Duitser die eerst tien jaar in R;dam heeft gewoont.
Na al die jaren, 5 echte vrienden.
Misschien wel 6, meer niet.
aids en chillen in één zinquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:05 schreef deadprez het volgende:
toch lijkt hele dag op bed chillen me echt aids
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |