Zei je moeder ook vannacht.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kon je daar niet eerder mee komen eeh zemmer.
Die huppelquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die strafschoppenserie was anders best leuk.
Nog geen bal aangeraakt en dan met zo'n aanloop keihard over schieten.quote:
mani en ik zijn het hier mee eensquote:Op zaterdag 2 juli 2016 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nog geen bal aangeraakt en dan met zo'n aanloop keihard over schieten.
Dan verdien je het wel om te verliezen.
Moet ik nu hier antwoord geven of daar?quote:Op zondag 3 juli 2016 00:01 schreef Fylax het volgende:
PTA / Vrijdag eerste rijles, wat moet ik van te voren weten?
Vergeet je maxi cosi niet, die hebben ze meestal niet bij hun.quote:Op zondag 3 juli 2016 00:01 schreef Fylax het volgende:
mag jij wetenquote:Op zondag 3 juli 2016 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet ik nu hier antwoord geven of daar?
Ik snap het niet meer door deze vuige spam.
Gewoon gas geven en netjes sturen.quote:Op zondag 3 juli 2016 00:01 schreef Fylax het volgende:
De moeder van david zal wel weer een scheetje hebben gelaten, kan gebeuren.quote:Op zondag 3 juli 2016 05:19 schreef Hathor het volgende:
Dikke vette explosie net hier in Overvecht recht tegenover mijn slaapkamer. Geen idee precies wat er is gebeurt, maar het zwermt hier nu van de politie en een stuk of drie brandweerwagens. Of het dat het verder iets met de explosie heeft te maken weet ik niet, maar de TV's hier doen het niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |