Kennelijk weet je wel dat het een woordgrapje is. Zeg hem maar hardop, dan snap je hem wel.quote:
Ik mijn onzekerheden weggestoptquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zoek een zekere bodem voor mijn onzekerheden
...quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kennelijk weet je wel dat het een woordgrapje is. Zeg hem maar hardop, dan snap je hem wel.
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Begon me toch wat zorgen te maken.
Gewoon samen slapen. Ben niet zo in de stemming voor sex. Ze klonk ook nog al boos over de telefoon.quote:
Wil graag intelligenter zijn.quote:
ja, hahahahahahahahahahaha. Ja......quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon samen slapen. Ben niet zo in de stemming voor sex. Ze klonk ook nog al boos over de telefoon.
Het is niet elke keer feest heh.
Rotter dam en dan? Ik snap het srs niet godverquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet verboden om te lachen.
gwn beetje voelen tochquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon samen slapen. Ben niet zo in de stemming voor sex. Ze klonk ook nog al boos over de telefoon.
Wedden als we morgen vragen dat je toch hebt geneukt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
IK DAM ROTTER DAN JIJquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Rotter dam en dan? Ik snap het srs niet godver
misschien kwam je aan de telefoon ook ladderzat overquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:41 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
misschien kwam je aan de telefoon ook ladderzat over
Ik ga niet mijn eigen grapje uitleggen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Rotter dam en dan? Ik snap het srs niet godver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |