Oh?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit kwam niet heel aardig over.
Nu niet meer, neequote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit kwam niet heel aardig over.
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
dammen is dan ook wel echt fucking simpel
Van sommige weten ik dat nog niet zo heel zekerquote:
Dit klinkt als ebola.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks! Maar heb nu alleen nog maar geïrriteerde keel en beetje hoesten soms. Maar ja het moet toch ergens mee beginnen.
Je hebt mensen die dammen niet snappen .......quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
dammen is dan ook wel echt fucking simpel
Nee, jij houdt van onzekerheden.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben op zoek naar zekerheden
ga je d'r lekker uitwonen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:38 schreef Kurovski het volgende:
Nog 6 uur voordat m'n buuv' er is. Net vetrokken.
En dan batsen!quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:38 schreef Kurovski het volgende:
Dit woordgrapje snap ik nietquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan niet goed schaken maar durf te wedden dat ik nog rotterdam.
Wat wil je hiermee zeggen eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:38 schreef Kurovski het volgende:
Ik las het terug en toen dacht ik, je kan het op twee manieren lezen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het niet onaardig overkomen hoor?
HAHA sex xDquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |