Dat is bij de meeste Amerikaanse fast-food ketensquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:25 schreef Wexler het volgende:
[..]
Hoezo niet, Los Pollos heeft gratis soda refill.
werkenquote:
doe niet zo raarquote:
Neehquote:
ja ik en hplcquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ohja vandaag is de tour begonnen. Nog wielerfans hier?
Sinds wanneer ben jij een wielerfan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ehehe zie deze luie uitvreter danquote:
contador gevallen, mooie sprintoverwinning van cavendish, verder niets bijzondersquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi zo.
Niks gezien vandaag. Was het wat?
Altijd al geweest. Waarom verras ik jou hiermee?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een wielerfan?
Ja HansPLCquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nehquote:
doe ik met liefdequote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ehehe zie deze luie uitvreter dan
beetje teren op mijn zuurverdiende belastingcenten
snap ikquote:
Had ik eerlijk gezegd niet achter je gezocht, maar ik kom dan ook niet in de wielertopics dus vandaar.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Altijd al geweest. Waarom verras ik jou hiermee?
Hzaw is er ook een van WCH.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ehehe zie deze luie uitvreter dan
beetje teren op mijn zuurverdiende belastingcenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |