quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
zoals aber al zegt, beetje te hoog gegrepen voor onze nelis
Maar nou ben je gegroeid en volwassen geworden?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vond ik vroeger ook leuk ja
Ik zou haar niet doen, word het zo ongemakkelijk als ik weer in KLB SC komquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou haar niet doen, word het zo ongemakkelijk als ik weer in KLB SC kom
dan is het tijd voor bf2quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
op het moment dat iemand je moeder grapjes begint te maken is het voor sowieso wel moment om te gaan snijden
lolquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou haar niet doen, word het zo ongemakkelijk als ik weer in KLB SC kom
nee weet dat het kut is als iemand dat doetquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Maar nou ben je gegroeid en volwassen geworden?
Laat staan het woord 'kanker' gebruiken. Daar begon het mee.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
op het moment dat iemand je moeder grapjes begint te maken is het voor sowieso wel moment om te gaan snijden
weer karkand?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga zo wel ff rondjes spelen denk ik
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Laat staan het woord 'kanker' gebruiken. Daar begon het mee.
Je bent zelf kankerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ik vind mensen die de krachtterm kanker niet in het juiste perspectief kunnen plaatsen ook snij-waardigquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
wat zeiden ze?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:58 schreef Remqo het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het drama omtrent de spareribs af gaat lopen, ik heb ze inmiddels al gebeld
Nja ligt eraanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee weet dat het kut is als iemand dat doet
uiteraardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |