wow wtf, geluk dat ie aangeschoten was danquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Foto staat hier: VBL / [VBL Slowchat #3477] Vermeer is een Feyenoorder
waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow wtf, geluk dat ie aangeschoten was dan
Ja met alcohol op nog meer kans op een subduraal hematoomquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wow wtf, geluk dat ie aangeschoten was dan
Ik was ook nog bij de hema vandaagquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja met alcohol op nog meer kans op een subduraal hematoom
quote:
btr kfcquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga mac Donalds eten. Viesdik! En het interesseert me geen reet
heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey ik ookquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik was ook nog bij de hema vandaag
Boeit jou dat nou tbh?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]denk dat dat weinig uitmaakt bij zoiets tbh
big Mac menuquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan![]()
wat ga je eten
watquote:
quote:
Extra burgertje en een shake. Zit je wel lekker vol. Ook een ecto.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ai baas. ik nam dat ook . Dikke vieze fissa in mijn maag.quote:
tof. Heb ik al gezegd dat je hele mooie ogen hebt?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ai baas. ik nam dat ook . Dikke vieze fissa in mijn maag.
Als je Mac eet heb je meestal na 2 uur weer honger ofzo.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:44 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Extra burgertje en een shake. Zit je wel lekker vol. Ook een ecto.
jawel jongequote:
dankje. meestal vinden ze groen/bruine engquote:Op zaterdag 2 juli 2016 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tof. Heb ik al gezegd dat je hele mooie ogen hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |