linkje?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
check dat nummer dat noel net postte trouwens, denk dat je dat ook wel kan waarderen
Misschien eindelijk eens een leuk feestje in Emmen.quote:De gemeente Emmen viert met een driedaags feest in september dat de vernieuwing van het centrum is afgerond.
Met het feest wil de gemeente bewoners en bezoekers bedanken voor hun begrip voor de overlast tijdens de vele werkzaamheden.
Op donderdagavond 8 september zijn er optredens van Jett Rebel en Di-rect op het vernieuwde Raadhuisplein. Voor de twee avonden daarop zijn ook al artiesten vastgelegd, maar daarvan maakt de gemeente de namen later bekend. Het gaat volgens de gemeente om Nederlandse artiesten die ook buiten de landsgrenzen bekend zijn. De vrijdag staat in het teken van de jeugd, de zaterdag is meer gericht op een brede doelgroep.
quote:
ja had hem allangquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja had hem allang
maar als noel hem gepost heeft ga ik sws zeggen dat ik hem kut vind
Las dat India in rep en roer is omdat ze dat nu niet kunnen bereiden vanwege de tomatenoogst.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is een mengeling. India meets Thailand.
mwah ben gewoon geen groot liefhebber van het wereldsequote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de struggles van een autodidact zeker
ik vind jou wel wereldsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:17 schreef Drug het volgende:
[..]
mwah ben gewoon geen groot liefhebber van het wereldse
quote:
Ik jou ookquote:
Clone van Lieutenant.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoezo loopt drug altijd minstens 5 minuten achter?
quote:
Oh ben jij het Ashquote:
Ludiek.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga, heb bday.
maatje van me is jarig. Ga bosje bloemen kopen voor hem huehue
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 19:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga, heb bday.
maatje van me is jarig. Ga bosje bloemen kopen voor hem huehue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |