kdoeiquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:22 schreef supersof het volgende:
oke en nu gaat deze pauper naar de markt om groente en fruit voor aankomende week te kopen, daaag
Ik denk dat ze dichter op de maatschappij staan dan de meeste hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ikPuur om financiele redenen zijn ze belangrijk maar verder, nee
Zou wel meer cash willen dan ik nu heb.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je dat nou leuk vinden als al die chicks alleen met je zijn omdat je veel geld hebt?
En allemaal spullen kopen gaat ook vervelen als je het gewend bent.
srs? ik zou wel zo rijk willen zijn dat ik niet hoef te werken en geen dingen hoef te doen waar ik geen zin in heb. dan duurt je leven 2x zo langquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoef eigenlijk ook niet perse rijk te zijn.
Gewoon genoeg geld om van te leven en dat je werk doet wat je leuk vindt is prima.
Als je er voor werkt leer je de dingen die je ermee verdient ook meer waarderen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:31 schreef Drug het volgende:
[..]
srs? ik zou wel zo rijk willen zijn dat ik niet hoef te werken en geen dingen hoef te doen waar ik geen zin in heb. dan duurt je leven 2x zo lang
Wat extra geld is altijd handig als je iets echt wil hebben.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou wel meer cash willen dan ik nu heb.
Dat hardcore materialisme zie je in mijn ervaring juist enorm bij mensen die self-made zijn en er dus voor gewerkt hebben.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat extra geld is altijd handig als je iets echt wil hebben.
Maar ik hoef niet zo nodig veel dure spullen te hebben hoor. Die hebberigheid en materialisme vind ik vaak misselijkmakend.
Zou wel een leuk appartement willen kopen, een leuke auto en genoeg geld voor vaste lasten en leuke dingen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat extra geld is altijd handig als je iets echt wil hebben.
Maar ik hoef niet zo nodig veel dure spullen te hebben hoor. Die hebberigheid en materialisme vind ik vaak misselijkmakend.
Voor sommigen zeker.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:36 schreef Paxcon het volgende:
Materialisme zie ik als opvulling voor een gebrek aan zaken die niet te koop zijn
Ja maar dat is gewoon genoeg geld om leuk van te leven.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou wel een leuk appartement willen kopen, een leuke auto en genoeg geld voor vaste lasten en leuke dingen.
Lekker wegkwijnen in je grote huis, omringt met allemaal dure spullen maar moederziel alleen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen hebben over het algemeen ook erg snel door dat het niet werkt.
Het zijn over het algemeen ook geen beelden die ik herken van rijke mensen hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker wegkwijnen in je grote huis, omringt met allemaal dure spullen maar moederziel alleen.
Of zelfs als je wel een gezin hebt dat het niet altijd even leuk is, omdat iedereen om je heen verwend is geraakt.
liever rijkdom dan loonslaafquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker wegkwijnen in je grote huis, omringt met allemaal dure spullen maar moederziel alleen.
Of zelfs als je wel een gezin hebt dat het niet altijd even leuk is, omdat iedereen om je heen verwend is geraakt.
Ligt eraan of je werk je passie is.quote:
Gewoon een goeie auto, wel graag een appartement in de binnenstad.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat is gewoon genoeg geld om leuk van te leven.
Daar hoef je niet extreem rijk voor te zijn. Tenzij je een fucking groot en luxe appartement wil in het centrum van een grote stad en dan ook nog een sportwagen voor de deur
85k inderdaadquote:Op zaterdag 2 juli 2016 16:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Geloof dat uit onderzoek ook is gebleken dat je na 80-100k per jaar inkomen je ook niet meer gelukkiger of ongelukkiger wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |