Precies. Moeten ze maar netjes op de baan blijven.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:23 schreef franklop het volgende:
Vroeger had er gewoon een grindbak gelegen ipv kerbstones
En de coureurs weten ook prima waar de gele kerbstones liggen. Ze mijden ze niet voor niks, waar je in de laatste bocht de coureurs weer met 4 wielen op de kerbs uit de mocht zien komen.quote:
Weet ik. Maar het gaat echt heel veel te wijd en dan wordt je gestraft. Daar is toch niks mis mee?quote:
Met een grindbak was die GP3-coureur ook niet zo kneiterhard in de muur gecrasht.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:23 schreef franklop het volgende:
Vroeger had er gewoon een grindbak gelegen ipv kerbstones
Hij doet het toch echt zelf iedere keer hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
Arme Daniil... 't Zit hem niet mee...
Is geen Monaco dit. Sowieso is de snelheid op monaco lager.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:22 schreef Niox het volgende:
[..]
Als je in Monaco zo veel te wijd gaat hang je ook in de muur.
Niks mis met gestraft worden, maar dit is weer iets te veel van het goede.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:25 schreef Niox het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het gaat echt heel veel te wijd en dan wordt je gestraft. Daar is toch niks mis mee?
Anyway, fijn dat hij gewoon kan uitstappen.
Met het verschil dat zijn auto niet meteen afbreekt en niet onbestuurbaar is.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Met een grindbak was die GP3-coureur ook niet zo kneiterhard in de muur gecrasht.
Och, denk dat de sport hem niet zal missen als hij er volgend jaar uit ligt om eerlijk te zijn. Brengt niks extra's, heeft geen persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
Arme Daniil... 't Zit hem niet mee...
Ja nee dan moeten ze maar opletten ze weten toch dat die dingen er zijn ja toch niet dan.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:24 schreef THEFXR het volgende:
goede tt, maar van die curbs ben ik het niet eens, als je in de race een tikje krijgt en op de curbs komt is het gelijk over
nee ze zijn bezig om de gele autoslopers toe te spreken dat ze het niet meer moeten doen als er iemand langs komt om gelijk de wielophanging te slopenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 14:26 schreef Geralt het volgende:
Ligt er zoveel zooi op de baan dat nog rood is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |