Dat hoop ik voor niemand. Gwn cash uit zak betalen tochquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoop voor opso dat ze nooit hypotheek moet pakken
Omdat mensen die dat doen falen in de praktijk. Leraar zijn is een vak dat je moet leren.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarom geen uni en educatieve master.
Manman.
Jammer genoeg een vak wat weinig betaald.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Omdat mensen die dat doen falen in de praktijk. Leraar zijn is een vak dat je moet leren.
En wat voor vak wil je later gaan doceren?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, ga bank beroven denk ik.
[..]
Jammer dat ik jou niet in de klas heb.
Ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jammer genoeg een vak wat weinig betaald.
Nee dat klopt.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu is dat niet erg maar als eenverdiener ga je er geen 7 kinderen van onderhouden
Genderstudiesquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wat voor vak wil je later gaan doceren?
Ja sluit mij ff buiten ofzo jezus christusquote:
Ik moest lachenquote:
dan heb jij feminisme dus nodig xdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik trouw gewoon rijke vrouw hoor
Wil je het in het buitenland vieren?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit uit verveling vies te zoeken waar we NYE gaan vieren
Ja, willen we doen.quote:
Dat wil ze ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je straks stage lopen bij chloro
Ik heb het paar keer in Oostenrijk gevierd met witersportquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, willen we doen.
Beetje klaar met die saaie NYE feestjes die altijd tegenvallen
In London ook niet denk ikquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het paar keer in Oostenrijk gevierd met witersport
En 1 keer in ParijsDaar moet je dus geen NYE gaan vieren
Doodsaai
Best romantisch hoor, in de sneeuwquote:
een wat?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij deed toch zo'n ncis-opleiding?
lijkt me erg saai en denk dat ik de wederhelft er ook geen plezier mee doequote:
Rockerfeller Plazaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, willen we doen.
Beetje klaar met die saaie NYE feestjes die altijd tegenvallen
NYC ook niet, veel doodvermoeiende mensen gok ik.quote:
madridquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
NYC ook niet, veel doodvermoeiende mensen gok ik.
Moet iets met zon
neeee johquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo van o jee een lijk en dan onderzoeken enzo
Berlijn schijnt ook leuk te zijn danquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
NYC ook niet, veel doodvermoeiende mensen gok ik.
Moet iets met zon
ligt eraanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:04 schreef JimmyDean het volgende:
Is het macaber om begrafenissen van regeringsleiders super interessant te vinden?
sociaal juridische dienstverleningquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o dacht ik, wat doe je dan?
Zuid Afrikaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit nu al op het punt dat ik weinig interessante landen kan bedenken.
Nou geef mij je reisgeld dan maarquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit nu al op het punt dat ik weinig interessante landen kan bedenken.
nou aan de buis gekluisterdquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:05 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We kunnen er binnenkort wel weer wat interessante verwachten.
Even uwv mailenquote:
die xd was express sukkelquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ja de xd verklapte ook al wel dat je beetje standaard bent
Nee, heb weinig met Afrika man.quote:
17, jij?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:07 schreef supersof het volgende:
[..]
die xd was express sukkel
hoe oud ben jij
Heb voor die van Thatcher serieus gewoon een dag vrij genomen om het helemaal te kunnen volgen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nou aan de buis gekluisterd
ohja dacht ik alquote:
Lijkt me echt geweldig. Maar wil het tegenwoordig wel met een relatiequote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zal ook niet snel een wereldreis maken.
Hij is geen 17 johquote:
zou niet eens weten wanneer ze dood gingquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb voor die van Thatcher serieus gewoon een dag vrij genomen om het helemaal te kunnen volgen.
denk ik welquote:
Alleen vakantie is leuk juist, lekker chicks versieren.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me echt geweldig. Maar wil het tegenwoordig wel met een relatie
Niet meer alleen denk ik
8 april 2013quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou niet eens weten wanneer ze dood ging
Ik heb na 3 weken heimwee puur uit het gebrek aan ritme door OCD.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me echt geweldig. Maar wil het tegenwoordig wel met een relatie
Niet meer alleen denk ik
Oh ik ga nog wel alleen op reis, maar echt zoiets wil je denk ik wel liever instant delen met iemandquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alleen vakantie is leuk juist, lekker chicks versieren.
Ja denk het ook, straks vereenzaam je nog.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik ga nog wel alleen op reis, maar echt zoiets wil je denk ik wel liever instant delen met iemand
Al genoeg jaartjes alleen dingen gedaan ja. Kan niet aan de gang blijenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja denk het ook, straks vereenzaam je nog.
miss wel trump of borisquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:12 schreef JimmyDean het volgende:
Komende jaren waarschijnlijk Carter, Bush, Benedictus XIV en als klap op de vuurpijl Elizabeth II
Trump word net als Hazes de lucht in geschotenquote:
o wist niet dat je glazen bol hadquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Trump kan, Boris niet natuurlijk, dat zou ook een besloten begrafenis zijn.
Nee maar wel inzicht in dat soort dingen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o wist niet dat je glazen bol had
garantie heb je nooitquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee maar wel inzicht in dat soort dingen.
ik moet er nog even een nachtje over slapenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Al zou ik wel op wereldreis gaan als de wederhelft dat zou willen ooit.
zou wel pittig lastig worden
Heb je 3 uur over je tosti gedaan ofzo?quote:
Orphan Black gekekenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je 3 uur over je tosti gedaan ofzo?
dacht dat jij wel goed alleen zou kunnen zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zou nooit alleen op vakantie gaan, dan zou ik mij vies eenzaam voelen.
Nooitquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Wanneer kom je weer gezellig KLB Sc Jimmy?
Alleen op een plek die ik ken ja.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dacht dat jij wel goed alleen zou kunnen zijn
Jij bent ook boos op mijquote:
Oh dat zou ik wel doen verder voor zakenreis oid.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen op een plek die ik ken ja.
Niet in een wildvreemd land met allemaal mensen die ik niet versta.
ik ben echt niet zelfstandig genoeg om bijvoorbeeld alleen naar Thailand te gaan ofzoquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh dat zou ik wel doen verder voor zakenreis oid.
Maar zou me snel vervelen alleen.
wat een mooi strevenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoor ik koester nooit wrok jegens anderen
oh dat zou ik goed kunnenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben echt niet zelfstandig genoeg om bijvoorbeeld alleen naar Thailand te gaan ofzo
Ga dan binnen twee dagen dood
Wat zou je het allermoeilijkst vinden?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik ben echt niet zelfstandig genoeg om bijvoorbeeld alleen naar Thailand te gaan ofzo
Ga dan binnen twee dagen dood
Er zijn vrij weinig interessante KLB SC users, en degenen die er waren zijn inactief.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dat je niet meer bij ons wil zitten
Geen idee. Je zei dat je dom was dus ik dacht, misschien heb ik dat ooit gezegd tegen jequote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm zou ik ook boos op jou moeten zijn eigenlijk?
Alles organiseren gewoonquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zou je het allermoeilijkst vinden?
je kunt toch gewoon mijn verhaal doen op snapchatquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
En ik wil wel dingen bespreken op mijn reis met iemand anders dan.
nee jimmy vlgns mijquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. Je zei dat je dom was dus ik dacht, misschien heb ik dat ooit gezegd tegen je
Ja, of gewoon niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon mijn verhaal doen op snapchat
ja jammer dat Etto niet meer zo vaak postquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zijn vrij weinig interessante KLB SC users, en degenen die er waren zijn inactief.
net als nielsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou alleen in THailand uit verveling echt elke avond in hoerenbars zitten
Etto heeft een aura van kennis, maar als het er op aan komt is hij niet in staat een fatsoenlijk punt te maken.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja jammer dat Etto niet meer zo vaak post
wat moet jij nou in een hoerenbarquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou alleen in THailand uit verveling echt elke avond in hoerenbars zitten
Zijn vaak vrouwen waar je mee kan lachen en die goed kunnen poolen in Azie.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wat moet jij nou in een hoerenbar
je vindt het vrouwelijk lichaam toch saai
ik zou walgen van al die vieze, Westerse mannen die daar komen om minderjarige Thaise meisjes te naaien.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zijn vaak vrouwen waar je mee kan lachen en die goed kunnen poolen in Azie.
Ik kan er goed mee overweg.
Dit ja, Aziaten neukenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zou walgen van al die vieze, Westerse mannen die daar komen om minderjarige Thaise meisjes te naaien.
je treft hem ook alleen als hij drugs op heeftquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Etto heeft een aura van kennis, maar als het er op aan komt is hij niet in staat een fatsoenlijk punt te maken.
Stupid person's idea of a smart person
Minderjarigheid is wel flink uitgebannen ivm jaren geleden hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik zou walgen van al die vieze, Westerse mannen die daar komen om minderjarige Thaise meisjes te naaien.
neequote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je treft hem ook alleen als hij drugs op heeft
Er zal vast nog wel mee gesjoemeld wordenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Minderjarigheid is wel flink uitgebannen ivm jaren geleden hoor.
TimSharky nodigt iedereen uit om op zijn kosten te komen en 1000$ te doneren per minderjarig meisje wat ze in Pattaya vindenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Minderjarigheid is wel flink uitgebannen ivm jaren geleden hoor.
al lang niet meer.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zal vast nog wel mee gesjoemeld worden
Nu weet ik waarom mijn leraar daar een halfjaar ging "werken"quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
al lang niet meer.
Daarvoor is THailand te duur geworden.
Die zitten in Cambodja
Ik niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier zou ik wel mee willen knuffelen
[ afbeelding ]
Doe jij aan karaoke ja?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb erg weinig met Aziaten.
Maar die bargirls en hoeren zijn erg aardig en kun je mee lachen en ze zijn ook een beetje gek in de kop.
Beetje poolen, beetje karaoke.
betaal je ze dan om met je te poolen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb erg weinig met Aziaten.
Maar die bargirls en hoeren zijn erg aardig en kun je mee lachen en ze zijn ook een beetje gek in de kop.
Beetje poolen, beetje karaoke.
nee hoorquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:26 schreef supersof het volgende:
[..]
betaal je ze dan om met je te poolen?
Dat verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja hij viel vroeger in een grote pot wiet en is nu altijd stoned
doen ze ook aardig tegen je vriendin?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee hoor
mn vriendin en ik gaan er gewoon zitten en geven af en toe rondjes en spelen pool en zingen karaoke.
ja hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:27 schreef supersof het volgende:
[..]
doen ze ook aardig tegen je vriendin?
weenie wat denk jijquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat verklaart een hoop.
Jij viel zeker in een pot met zika?
Ik kan het me nog steeds niet voorstellen neequote:
Hoezo niet.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan het me nog steeds niet voorstellen nee
Dat ben ik ookquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je komt over als een best nuchter persoon
bedankt dat je altijd aangeeft of iets grappig is, twijfel vaakquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
En de meeste vinden het wel leuk om met iemand te praten die niet op seks uit is. (lol)
Ik weet niet, vind het gewoon niet matchend ofzoquote:
Wat narrow mindedquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet, vind het gewoon niet matchend ofzo
Nee, dm ff foto van je gekrompen schedeltjequote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je ook hier inzicht in?
Ik vind het oprecht leuk en kan ook zingen op een niveau dat het aanhoorbaar is.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet, vind het gewoon niet matchend ofzo
is een bandje niks voor je?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht leuk en kan ook zingen op een niveau dat het aanhoorbaar is.
dus als ik daar met een vriendin heen zou gaan, zou het niet goed aflopen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja hoor.
zo lang ze weten dat ze bij mij hoort.
Vrouwen kunnen onderling erg onvriendelijk zijn. Zeker als ze al wat gek in de kop zijn zoals die prostituees
zodat je goede pic hebt om aan supersof door te sturen zekerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, dm ff foto van je gekrompen schedeltje
Ik zou het opzich best leuk vinden want ik ben DOL op zingen.quote:
ieh heb jij die ontmoet?quote:
Ik denk niet dat jullie daar binnen zouden (durven) lopen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:31 schreef supersof het volgende:
[..]
dus als ik daar met een vriendin heen zou gaan, zou het niet goed aflopen?
Ga haar gewoon een mooie piemelpic sturenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zodat je goede pic hebt om aan supersof door te sturen zeker
hoeft ook geen hele succesvolle band te zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou het opzich best leuk vinden want ik ben DOL op zingen.
Maar ik ben verder gewoon niet goed genoeg
Het is aanhoorbaar, niet meer dan dat.
Ik denk dat ik daar te perfectionistisch voor zou zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoeft ook geen hele succesvolle band te zijn
gewoon voor de fun paar keer optreden
misschien kan je braddie vragenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik daar te perfectionistisch voor zou zijn.
geloof dr niks vanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
nee, we deden een tijdje karaoke via smule
tegelijk instrument bespelen danquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die gaat ze toch reviewen met d'r vriendinnetjesquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ga haar gewoon een mooie piemelpic sturen
oh? wat dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
crip zei tegen mij wat anders
Ik ben ook vrij toondoof, dit wordt geen groot succes.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
kan je wel leren
met genoeg doorzettingsvermogen
ik heb dat echt totaal niet, dat ik wil zingen voor mijn neefje.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zing wel heel graag voor mn zusje en broertje.
Ik heb VEEL gezongen toen mn broertje een week in de couveuse lag.
Echt bijzonder om te zien hoe het hartritme daar op reageert.
Dat is bij zingen een groter probleem dan bij instrumenten.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij toondoof, dit wordt geen groot succes.
jammerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij toondoof, dit wordt geen groot succes.
Ik kan ook alleen maar een beetje zingen omdat ik jaren logopedie heb gehad dus mijn stem redelijk kan gebruiken.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat is bij zingen een groter probleem dan bij instrumenten.
linkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
oh? wat dan?
Is ook gewoon uitgebreid op fok gepost maar goed, het boeit me niet zo veel of jij dat gelooft.
Als ik oppas zing ik mijn zusje vaak in slaap met the beatles.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik heb dat echt totaal niet, dat ik wil zingen voor mijn neefje.
Ik lees alleen maar boekjes voor, die hij in zijn mond wil stoppen.
mijn zus zet vaak wel een bepaald nummer voor hem op om in slaap te komenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik oppas zing ik mijn zusje vaak in slaap met the beatles.
nee, wel privequote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
mycroft maar
wat zei crip? of was dat gewoon bullshit?
alles in klb is bsquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
mycroft maar
wat zei crip? of was dat gewoon bullshit?
Ik zing graag here comes the sun voor mn zusjequote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
mijn zus zet vaak wel een bepaald nummer voor hem op om in slaap te komen
herken het nummer wel, maar geen idee van wie het is
reageert ze daar al goed op dan?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zing graag here comes the sun voor mn zusje
ja en in slapa vallenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
reageert ze daar al goed op dan?
Lachen enzo?
best leukquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja en in slapa vallen
maar bij mn broertje kon je het echt zien aan het hartritme in de couveuse
zeker, bij mn zusje sowieso leuker dat er meer leven in gaat zitten nuquote:
die ontwikkeling gaat best snelquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zeker, bij mn zusje sowieso leuker dat er meer leven in gaat zitten nu
hoe oud is diequote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die ontwikkeling gaat best snel
Dat eerste jaar al, mijn neefje begint nu voor het eerst de hele tijd geluidjes uit te slaan (op janken na dan)
vind het nu al snel gaanquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vond het na 9 maanden echt heel snel gaan
Mijn zusje zei met 14 maanden nog geen woord.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
vind het nu al snel gaan
maar als hij ongeveer een jaar is gaat hij echt woordjes brabbelen natuurlijk. En kruipen en lopen komt er dan nog bij
die ontwikkeling van dat je opeens gaat praten blijf ik altijd wel bijzonder vindenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 02:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn zusje zei met 14 maanden nog geen woord.
En met 15 maanden kon ze opeens eens een paar woorden zinvol gebruiken.
Heel bijzonder.
heb je Nick zien hoepelen omg 😂😂quote:
jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is dat van vandaag?die heb ik nog niet gekeken
Hahah jaaa, die intro doen ze elke keer als ze daarheen gaan, echt zo leukquote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik heb nu gekeken, echt een leuk stel
ook dat dansen voor die snackbar
ja hequote:
straks even naar de markt en misschien vanavond date, maar denk het niet. Jij?quote:
Ben je lekker aan het tinderen?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
straks even naar de markt en misschien vanavond date, maar denk het niet. Jij?
Hij moet zich alleen wel goed scherenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Hahah jaaa, die intro doen ze elke keer als ze daarheen gaan, echt zo leuk
nee niet echt meer, praat al drie maanden met hem af en toe op app.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ben je lekker aan het tinderen?
Ik ga uit eten met da parents
ja kloptquote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij moet zich alleen wel goed scheren
Soms beetje zo'n lelijk snorretje :s
ach soquote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:58 schreef supersof het volgende:
[..]
nee niet echt meer, praat al drie maanden met hem af en toe op app.
Gezellig, wat voor restaurant?
je even kijken nog of hij nog vraagtquote:
heyquote:
mama is jarigquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:09 schreef supersof het volgende:
[..]
je even kijken nog of hij nog vraagt
ga je zomaar uit eten of is er een speciale gelegenheid?
sowowquote:
ja gaat wel mn bek zit vol aftenquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nu jij er bent, zeer slecht
grapje bby wjnmk hoe gaat het met jou dan![]()
ah leuk, gefeliciteerdquote:
Blaasjes in je mondquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Weet ik veel, geen idee wat aften zijn ook.
Leuk, hoe ga je dat brengen?quote:
Jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Leuk, hoe ga je dat brengen?
Mam, gefeliciteerd namens sof van fok
quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Leuk, hoe ga je dat brengen?
Mam, gefeliciteerd namens je toekomstige schoondochter
Oke ga ik doen.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Jimmy zeg ook maar "gefeliciteerd namens opsonisatie van FOK!"
Moeders be like: wat is een opsonisatie, wat is fok, waarom gaat mijn zoon schelden met fuck en wat, wie is mij aan het feliciteren?
M'n ma zit soms ook op fok dusquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Jimmy zeg ook maar "gefeliciteerd namens opsonisatie van FOK!"
Moeders be like: wat is een opsonisatie, wat is fok, waarom gaat mijn zoon schelden met fuck en wat, wie is mij aan het feliciteren?
oke leukquote:
wat haal jij nu weer in je hoofdquote:
Ja. Gewoon om dingen op te zoeken ofzoquote:
Zo gek is het niet aangezien fok best hoog staat als je dingen googletquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Gewoon om dingen op te zoeken ofzohopelijk heeft ze geen profiel
Bijna altijd jaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zo gek is het niet aangezien fok best hoog staat als je dingen googlet
Ik via een smeuig topique in r&pquote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:24 schreef Paxcon het volgende:
ik ben ook via google hier terecht gekomen
Ik vond het zeer vermakelijk om mee te lezen in het vi topic en toen wilde ik ook meedoen met enkele messcherpe imitaties.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:24 schreef Paxcon het volgende:
ik ben ook via google hier terecht gekomen
Hee vriendjequote:Op zaterdag 2 juli 2016 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond het zeer vermakelijk om mee te lezen in het vi topic en toen wilde ik ook meedoen met enkele messcherpe imitaties.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |