Is ook de bedoeling hueheuehauehquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hitler zou zich in zijn graf omdraaien.
50 procent kansquote:
Jaa best leuk inderdaad!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk wel.Ik snap het ook nooit zo erg goed. Mja
oeh dat is wel tof! Heb zelf best vaak in omgeving van de Moezel gezeten. Best toffe omgeving stiekem.
Nee, zijn met volkslied bezigquote:
Frankrijk nu 1000 procent zeker kampioenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ongelooflijk matig spel op de eerste 20 minuten ofzo na
Gewoon Italie.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frankrijk nu 1000 procent zeker kampioen
Duitsland krijgt het wel lastig in ieder gevalquote:
Duitsland of Italië natuurlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Frankrijk nu 1000 procent zeker kampioen
Ja nog gekkerquote:
Dat sowieso. Portugal is waardeloosquote:
Hoop Calimero reacties zeker?quote:
Wordt sowieso een op papier zwakke finalequote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:01 schreef Tjacka het volgende:
Hoop Italië - Wales finale. Of Portugal - Mofrika met winnende goal van CR7
Dat lijkt me rete kut.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wordt sowieso een op papier zwakke finale
Krijg je straks Wales Duitsland lopen die Duitsers er met 4-0 overheen
Kan je toch niet supporteren. Wekt geen enkele sympathie opquote:
Wat een onzinquote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan je toch niet supporteren. Wekt geen enkele sympathie op
Als je straks EK zonder 1 keer binnen 90 minuten te winnen wint? Vind ik welquote:
QR20 en CR7 zijn altijd een genotquote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je straks EK zonder 1 keer binnen 90 minuten te winnen wint? Vind ik wel
ijsland wekt ook sympathie op met antivoetbalquote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je straks EK zonder 1 keer binnen 90 minuten te winnen wint? Vind ik wel
Mwah, had ze wel titel gegund. Maar nu staan ze weer met hun beentjes op de grond, ook niet verkeerdquote:
Ik gun ze geen titel joh, staat België op gelijke hoogte met Nederland qua prijzen. Terwijl Nederland natuurlijk veel beter gepresteerd heeft in het verleden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, had ze wel titel gegund. Maar nu staan ze weer met hun beentjes op de grond, ook niet verkeerd
Die gaan Ramsey missenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gun ze geen titel joh, staat België op gelijke hoogte met Nederland qua prijzen. Terwijl Nederland natuurlijk veel beter gepresteerd heeft in het verleden.
Als Wales het EK zou winnen zou ik het wel leuk vinden, maar die gaan eruit tegen dat schijtPortugal denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |