Het geen pretje vinden is wat anders als niet het bewustzijn hebben om te begrijpen dat het niet normaal is.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders waren net als die hond van de buren, wisten toen ook niet dat het anders kon.
Voor de oorlog was het ook al geen pretje.
O, shit, vergelijk ik nu mijn ouders met honden?
Hoe kan ik toch?
En waarom is het daar een klote situatie dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uh ik had het over de algehele klote situatie daar.
Hou er maar mee op, het gaat allemaal weer nergens over. Of vraag maar een ban aan oid.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je heb zojuist het bewustzijn van inwoners van Bangladesh vergeleken met jouw huisdieren.
En dan begin jij ook nog over huidskleur.
Heb je wat gedronken?
Waar doel je op?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:14 schreef PXY225 het volgende:
[..]
En waarom is het daar een klote situatie dan?
Niet nu de slachtoffer gaan uithangen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hou er maar mee op, het gaat allemaal weer nergens over. Of vraag maar een ban aan oid.
Ik weet niet wat je van plan bent, om mensen hun woorden te verdraaien.
Is wel schering en inslag hier op FOK geworden iig.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, als je er geboren bent, weet je nauwelijks beter.
Zelfde als die hond bij onze buren die altijd in een hondenhok zit achter in de tuin. Beestje weet niet beter.
Ons chihuahuatje weet ook niet beter, maar daar wordt voor gekookt.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik zeg dat mensen met een andere huidskleur honden zijn?
Omdat het een van de armste landen ter wereld is..quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:15 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Jij hebt het over de algehele klote situatie daar, en ik vraag wat je daarmee bedoelt.
En nu? Kun je niet doordenken dan? Waarom zijn ze arm? Wie is de schuldige?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat het een van de armste landen ter wereld is..
Had je dit niet zelf ook kunnen bedenken?
Er is een schuldige?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:18 schreef PXY225 het volgende:
[..]
En nu? Kun je niet doordenken dan? Waarom zijn ze arm? Wie is de schuldige?
De locatie maakt verder niet uit?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:20 schreef PXY225 het volgende:
[..]
De Bengaalse regering en hun buitenlandse sponsoren volgens de aanslagplegers?
Ik wil niks van jou persoonlijk, maar ik probeer te brainstormen over waarom ze aanslagen plegen en hoe dit gestopt kan worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De locatie maakt verder niet uit?
Sowieso snap ik niet echt wat je nu van mij wilt...![]()
Ik had het niet alleen over de aanslagen maar over de algehele klote situatie. Ik zei dat ze pech hadden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:23 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Ik wil niks van jou persoonlijk, maar ik probeer te brainstormen over waarom ze aanslagen plegen en hoe dit gestopt kan worden.
Pech hebben, haha, ja dat is één visie op de situatie daar. Anderen grijpen blijkbaar naar de wapens omdat ze een andere visie hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik had het niet alleen over de aanslagen maar over de algehele klote situatie. Ik zei dat ze pech hadden.
Nogmaals ik heb het niet alleen over de aanslagen. Heb het over de gehele bevolking.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:25 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Pech hebben, haha, ja dat is één visie op de situatie daar. Anderen grijpen blijkbaar naar de wapens omdat ze een andere visie hebben.
Nogmaals, aanslagen, armoede, en nog meer factoren zijn gerelateerd aan elkaar en kun je niet los van elkaar zien vind ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nogmaals ik heb het niet alleen over de aanslagen.
Joh.... ik had het over dat mensen pech hadden. Niet specifiek de mensen die aanslagen plegen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:27 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Nogmaals, aanslagen, armoede, en nog meer factoren zijn gerelateerd aan elkaar en kun je niet los van elkaar zien vind ik.
Heb ik dan anders beweerd? Ben jij misschien degene die dronken is?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Joh.... ik had het over dat mensen pech hadden. Niet specifiek de mensen die aanslagen plegen.
En in dit land stampen we gewoon een mega salafistenschool uit de grond. Diep gestoord.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Zag al zo'n reactie voorbij komen idd op reddit:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)deshi_capital_dhaka/
livestream
https://www.reddit.com/live/x6nlz174eayk
Nee maar wederom ging je verder over aanslagen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:29 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Heb ik dan anders beweerd? Ben jij misschien degene die dronken is?
Ik vind het feit dat je zei dat ze pech hebben omdat ze arm zijn kortzichtig. Een VVD-uitspraak.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar wederom ging je verder over aanslagen.
Snap niet welke discussie je nou met probeerde aan te gaan.
Sinds opkomst IS denk ik.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is trouwens toch nog niet zolang aan de gang dat er dit soort aanslagen worden gepleegd?
Beste Yasmin, hij vergeleek de SITUATIES (die van die mensen en die van zijn hond). Hij vergeleek echt niet die mensen met honden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Niet nu de slachtoffer gaan uithangen.
Kijk wat je hebt gezegd:
Ze hebben pech omdat ze daar geboren zijn. En daarmee bedoel ik echt al de hele tijd de inwoners van Bangladesh.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:32 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Ik vind het feit dat je zei dat ze pech hebben omdat ze arm zijn kortzichtig. Een VVD-uitspraak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |