Je maakt een grapje toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, als je er geboren bent, weet je nauwelijks beter.
Zelfde als die hond bij onze buren die altijd in een hondenhok zit achter in de tuin. Beestje weet niet beter.
Ons chihuahuatje weet ook niet beter, maar daar wordt voor gekookt.
Nee, ik vergelijk niet mensen met honden.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jij vergelijkt mensen met honden?
Ff serieus. Je bent niet serieus, dat kan niet.
Toch?
Je denkt serieus dat die mensen niet weten dat ze nogal in een ongelukkige positie geboren zijn?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, ik vergelijk niet mensen met honden.
Ik zeg dat als je er geboren bent dan weet je niet beter.
Net als die hond bij ons achter in de tuin, die weet ook niet beter. Gun hem wel een beter bestaan.
Ik denk dat mensen de situatie waarin ze geboren zijn idd als referentiekader hebben idd.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat die mensen niet weten dat ze nogal in een ongelukkige positie geboren zijn?
Je denkt dat ze compleet zijn afgesloten van de buitenwereld? Dat ze denken dat de hele wereld in dezelfde shitty positie zit?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen de situatie waarin ze geboren zijn idd als referentiekader hebben idd.
Zeg ik nou iets ontzettend akeligs dan?
Ik denk niet dat ze de hele dag op internet zitten om hun eigen situatie met die van de situatie in het westen te vergelijken, nee.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je denkt dat ze compleet zijn afgesloten van de buitenwereld? Dat ze denken dat de hele wereld in dezelfde shitty positie zit?
Jij denkt dat ik zeg dat mensen met een andere huidskleur honden zijn?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Sowieso is de vergelijking met het bewustzijn van een hond nogal bizar.
Dat zei ik niet maar jij zegt dat ze gewoon niet beter weten nee. Dat ze denken dat het overal zo gaat. Das onzin toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze de hele dag op internet zitten om hun eigen situatie met die van de situatie in het westen te vergelijken, nee.
Jij denkt van wel?
Nee dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik zeg dat mensen met een andere huidskleur honden zijn?
Pas sinds de komst van internet en de daarbijbehorende globalisering kun je daar niet meer van spreken mijn inziens.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zei ik niet maar jij zegt dat ze gewoon niet beter weten nee. Dat ze denken dat het overal zo gaat. Das onzin toch?
Nee maar we kunnen er wel gewoon van uitgaat dat zelfs mensen in Bangladesh wel eens op het internet zijn geweest, een tv hebben etc.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Pas sinds de komst van internet en de daarbijbehorende globalisering kun je daar niet meer van spreken mijn inziens.
Wat bedoel je met "overal zo gaat"?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat zei ik niet maar jij zegt dat ze gewoon niet beter weten nee. Dat ze denken dat het overal zo gaat. Das onzin toch?
Dat zeg ik, dat is pas met de komst van internet en televisie gekomenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee maar we kunnen er wel gewoon van uitgaat dat zelfs mensen in Bangladesh wel eens op het internet zijn geweest, een tv hebben etc.
De landen om hun heen of de westerse wereld. Ik heb geen idee, ik denk dat ze wel beter weten dan dat namelijk.quote:
Ja nou dat hebben ze toch al een tijdje... :pquote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat is pas met de komst van internet en televisie gekomen
Ze denken wrs niet dat het overal een kutzooi is. Alhoewel? Dat weet je niet. Genoeg Marokkanen gesproken die denken dat onze koning ook alle touwtjes in handen heeft. Ga je uitleggen hoe het wel zit in NL, geloven ze dit niet.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat zeg je dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook niet.
Dit is een beetje flauw Ryan...
Het gaat om aanslagen toch? Worden er geen mensen onthoofd in Frankrijk of opgeblazen in België? Of in India?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De landen om hun heen of de westerse wereld. Ik heb geen idee, ik denk dat ze wel beter weten dan dat namelijk.
Ja je hebt over ervaringen met honden en je ouders.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze denken wrs niet dat het over een kutzooi is. Alhoewel? Dat weet je niet. Genoeg Marokkanen gesproken die denken dat onze koning ook alle touwtjes in handen heeft. Ga je uitleggen hoe het wel zit in NL, geloven ze dit niet..
Punt is dat mensen wennen aan de crap waarin ze zitten en er het beste van proberen te maken onder de omstandigheden.
Mijn ouders hebben als kind en tiener in een wereldoorlog geleefd, ik ken die verhalen wel hoor, hoe mensen zich aanpassen.
Je heb zojuist het bewustzijn van inwoners van Bangladesh vergeleken met jouw huisdieren.quote:
Uh ik had het over de algehele klote situatie daar.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:11 schreef PXY225 het volgende:
[..]
Het gaat om aanslagen toch? Worden er geen mensen onthoofd in Frankrijk of opgeblazen in België? Of in India?
Ja, mijn ouders waren net als die hond van de buren, wisten toen ook niet dat het anders kon.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je hebt over ervaringen met honden en je ouders.
....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |