quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou ik wel leuk vinden, maar boeit me ook niet als België wint.
Moest alleen twee minuten door de regen lopen naar mn huis toe eigenlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Heb een uur in de file gestaan bij Prins Clausplein
Toen al zeiknat zeker?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moest alleen twee minuten door de regen lopen naar mn huis toe eigenlijk.
Toen ik net mijn rijbewijs had liet ik de motor telkens afslaan bij het stoplichtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik al een jaar niet, laatste keer sloeg motor af en reed ik 20 km/h te hard in 30 zone.
Ik gok op een zaadpotquote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel veel goals gaan vallen.
Jawel, maar mijn broer had dat ook heel vaak gehad. Dus ik wachtte er al opquote:
Teveel prikkels op de weg om rekening mee te houdenquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik net mijn rijbewijs had liet ik de motor telkens afslaan bij het stoplicht
Echt teringkut
[..]
Ik gok op een zaadpot
[..]
Jawel, maar mijn broer had dat ook heel vaak gehad. Dus ik wachtte er al op
[..]
Teveel prikkels op de weg om rekening mee te houden
van garnalen ~!~~quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net geleerd hoe kroepoek gemaakt wordt, leuk
Wales gaat lekker achterin rondhangen en België heeft geen fatsoenlijk veldspel.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik net mijn rijbewijs had liet ik de motor telkens afslaan bij het stoplicht
Echt teringkut
[..]
Ik gok op een zaadpot
[..]
Jawel, maar mijn broer had dat ook heel vaak gehad. Dus ik wachtte er al op
[..]
Teveel prikkels op de weg om rekening mee te houden
jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JR kijkt zeker keuringsdienst terug?
Ik zie Wales wel doorgaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wales gaat lekker achterin rondhangen en België heeft geen fatsoenlijk veldspel.
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat niks worden mensen
Huh?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Wales wel doorgaan.
En dan hoop je dat ze ook de finale behalen maar dan gaat dat kutPortugal weer door.
Al die clubs met hun #welcome<insertspeler>quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch een beetje vergane glorie al heb ik het beste met hem voor en hoop dat ie het kan makenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft een nieuwe keeper nodig. Howard is naar Amerika. Snap niet hoe ze Mandanda van Marseille hebben kunnen missen, maar ik las eerder in telegraaf dat Koeman steek wilde.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al die clubs met hun #welcome<insertspeler>![]()
Waarom haalt Koeman die gozer
Ja, alleen las je zin anders weg.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In een halve finale, dat Portugal wel de finale zal behalen.
Om dit EK echt kut te maken
Hij heeft een groot budget, dus kan hij toch wel ergens een betere keeper halen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft een nieuwe keeper nodig. Howard is naar Amerika. Snap niet hoe ze Mandanda van Marseille hebben kunnen missen, maar ik las eerder in telegraaf dat Koeman m wilde.
Dat heb ik wel eens vakerquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, alleen las je zin anders weg.
Mandanda is naar fucking Crystal Palacequote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft een groot budget, dus kan hij toch wel ergens een betere keeper halen.
Stekelenburg was alleen op WK2010 en het jaar erna met Ajax echt goed.
Crystal Palace kan al 40 miljoen neerleggen voor een speler.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mandanda is naar fucking Crystal Palace.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |