Haha, dit. Maar verder hadden we een fijne kraam. Wist vooral qua schoonmaken van aanpakken.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:05 schreef Mariposas het volgende:
Ik was best een beetje teleurgesteld dat ik geen eet-creaties kreeg. Als ik om een boterham vroeg, kreeg ik gewoon een boterham.![]()
en op verzoek een gesneden appel.
![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 16:32 schreef LuDann het volgende:
Hehe Mineola, dat van die fruitcreaties wil ik ook volgende keer!
Ik ga de kraam van Chanty opsporen dan, ik zag op FB de coolste dingen voorbij komen.
Dat emotionele was bij een tweede bij mij gewoon net zo, alleen moet je wat sneller landen want 'mama, mama, mamaaaaaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:23 schreef Krisvc het volgende:
Ik zou eigenlijk een schriftelijke overeenkomst willen dat ik bij een tweede dezelfde kraam krijg voor ik aan een tweede begin.![]()
Achteraf gezien vond ik de kraamweek niet hectisch. Wel emotioneel en overdonderend.
Man is weer thuis. L. kwam op hem afgesneld terwijl ze breed lachend DADAAA aan het roepen was. Ja. Veeg mij maar op.
Ze is hem de rest van de middag kusjes komen geven en ligt nu uitgeput op bed.
Knijpfruit?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:48 schreef LuDann het volgende:
Ik vind een soepstengel of rijstwafel ook nogal mager om 15 uur. Ik probeer daar nog een handig alternatief in te vinden. We zijn vaak niet thuis om 15 uur, ik ga regelmatig met Wolk de deur uit. Dus dan is fruit minder handig want een zooitje.
Ja die inderdaad!quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:42 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Van die havermoutvlokken? Dan is 1/4 cup ongeveer 22 gram.
Als je www.centerparcs.nl/babybox kijkt, heb je geloof ik 40 of 50% kortingquote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat geven jullie om 15/16u te eten? Bij ons gaat die fles eraf, maar ikvind een soepstengel als alternatief zo karig en heb het idee dat ze niks binnenkrijgt daarmee.
Oh en long shot wss maar: Heeft iemand nog een kortingscode voor centerparcs liggen waar ie niks mee doet en die ik zou mogen overnemen?.
Hier zijn ze in de 2way pearl gegaan met 14 maanden, 74 cm en 76 cm. Kan vanaf 68 cm. We hebben ze in de winkel in de stoel gezet en die vrouw zei dat ze er netjes in zaten. Hoofd netjes op het hoofdsteuntje.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 22:02 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wanneer ga je over naar een grotere autostoel? Ik vroeg me, met de lange autorit in de vakantie, af wanneer ze naar een nieuwe stoel gaan. Als ik naar de 2wayPearl van Maxi-Cosi kijk die we waarschijnlijk zullen kopen (we hebben een 2wayfix) dan staat er op de ene plek dat het vanaf 80cm kan, en op een andere plek 67cm. De 2wayPearl heeft ook een ligstand.
Ik denk dat ze op zich het beste zo lang mogelijk in de maxicosi kunnen, aan de andere kant lijkt me voor lange stukken de variatie ook wel goed. Ik vroeg me af of we, omdat we hem uiteindelijk toch zullen kopen, de stoel al nu voor de vakantie kunnen kopen en in de vakantie gebruiken, zodat ze dan ook af en toe wat rechterop kan?
We moeten nog naar het bureau met twee weken, maar ik geloof dat ze nu ongeveer 8,7kg en 73cm is. Niet zo heel groot dus. (maar wel sterk en stevig, want zit al heel lang zelf en loopt ook al een tijdje).
ter variatie, ik kom niet verder als fruit in de ochtend en groente aan het einde van de dagquote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:08 schreef Bloesem. het volgende:
Ik geef op brood kokosolie, roomboter en appel/perenstroop van de kleine keuken. Bij ekoplaza hebben ze ook veel 'schone' dingen (jam en notenpasta's en zo).
Cassandra, waarom wil je dat hij brood eet? Zou er een reden kunnen zijn dat hij het niet wil eten? Wil hij bijvoorbeeld wel pap of andere graanproducten?
In de aanbieding zijn bij de jumbo toen ik het kochtquote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:22 schreef Mineola het volgende:
Wat is er nou zo bijzonder/goed aan de producten van de kleine keuken? Ik lees vaak hier dat mensen dat geven maar wat is het verschil met bv de reguliere bio appel(peren)stroop? Ik heb zelf die van AH, daar zit naast appels en peren alleen nog citroensap- en suikerbietconcentraat in. Dat zou ik zelf prima vinden voor mijn baby (ik geef alleen nooit beleg op brood). Wat doet de KK nou precies behalve labelen dat het speciaal voor kinderen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |