Aziatischquote:
Er zijn eigenlijk te weinig beschikbare kamers voor het aantal studenten die hier studeren.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Oké thanks. Weet niet hoe ver hij al is, maar verwacht niet ver.
Wat zei jij?quote:
ken ik niet, ik lunch alleen in amsterdamquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zei dat ik naar Erik Scherder ga
nee ik komt in amsterdam niet buiten de grachtengordelquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij gaat zeker speciaal naar Slotermeer om je kapsalon te halen ipv bij de Doner Company
Lekker gek
Nee, heb ijslolly genomenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:59 schreef Opsonisatie het volgende:
fokkie heb je die banana katsu gehad bij wagamama?
Omg wat een lekkere desserts hebben ze daar
Haha kano vindt mij liefquote:
Omdat ik dan mezelf erin moet gaan verdiepen en daar heb ik niet zo veel zin inquote:
Wat had je allemaal gehad daarquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, heb ijslolly genomenHad geen trek meer
Tja voordeel van een meisje zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja alleen maar omdat hij wilt dat jij hem pijpt
shit pfff, hij moet echt opschieten. Enkele reis voor hem is 3 uurquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Er zijn eigenlijk te weinig beschikbare kamers voor het aantal studenten die hier studeren.
o ja pho is wel goed als je van die shit houdtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:59 schreef Opsonisatie het volgende:
fokkie heb je die banana katsu gehad bij wagamama?
Omg wat een lekkere desserts hebben ze daar
quote:Make these niggas sick, chicken noodle soup
Chickens in my coupe, it's a fucking chicken coop
anders moet ie in ROTTERDAM gaan wonenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
shit pfff, hij moet echt opschieten. Enkele reis voor hem is 3 uur
Wat is realistisch dan?quote:
www.thai-bird.nl/quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat had je allemaal gehad daar
Ik vind het best lekker uitzien, zal het aan het lijstje toevoegenben namelijk ook nog met twee anderen
Ben je gek. Dat was gebbetjequote:
ach kano heeft toch geen ballen mee door het wielrennenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tja voordeel van een meisje zijn
En wonen hier is ook nog eens duur.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef supersof het volgende:
[..]
shit pfff, hij moet echt opschieten. Enkele reis voor hem is 3 uur
in ieder geval niet meer thuis, pfff. Zal ook wel tegen hem zeggen ja dat ie in steden eromheen moet kijkenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
anders moet ie in ROTTERDAM gaan wonen
hoeveelquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En wonen hier is ook nog eens duur.
Eend is voor mij nog een beetje te hoog gegrepen, begin nu pas van kipfilet te houdenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
www.thai-bird.nl/
Deze is ook lekker
Uhm ik had curry maar die viel beetje tegen.
Als je daar bent moet je of Pad Thai of eend nemen
weet ik niet, ik hou me niet bezig met zulke onbenullighedenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:02 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er zijn toch geen fatsoenlijke partijen om op te stemmen.
15 m2 kamer is al rond de 400 euroquote:
valt mee toch voor studentenstadquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
15 m2 kamer is al rond de 400 euro
Ik heb geluk met een studio van 19m2 voor 310 euro incl per maand
terechtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik dan mezelf erin moet gaan verdiepen en daar heb ik niet zo veel zin in
STEM ROODquote:
pvdapaat?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
STEM ROOD
STEM SP
Nee, Sp gaat beetje te ver
Ja Den Haag is dichterbij en fijner met OV vind ik zelfquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
in ieder geval niet meer thuis, pfff. Zal ook wel tegen hem zeggen ja dat ie in steden eromheen moet kijken
Ik weet het nu echt nietquote:
ja vind ik ook welquote:
Je moet bij zon kamer ook nog apart internet etc betalen. Ong 500 per maand kwijt voor een kamertjequote:
Lekker op zn plek blijven. burgemeesters in de politiek. Cohenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:05 schreef Paxcon het volgende:
Ik hoorde dat Aboutaleb niet de strijd met Samsom wil aangaan
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet het nu echt nietAltijd D66 mja mja
ze wouden dat je niet wordt aangehouden voor drie xtc pillejquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet het nu echt nietAltijd D66 mja mja
Stem ik liever niet ipv zo'n vragenlijst gaan invullenquote:
Milka Daim taart, chocoladesouffle, custardcakejes, pringles, bugles, kaasstengsels, chocolade truffels, bolletjesvlaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:05 schreef Drug het volgende:
[..]
ey sma ik ga naar appie noem eens wat lekkere shit die ik moet halen
(geen gezonde dingen)
Dat las ik jaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
ze wouden dat je niet wordt aangehouden voor drie xtc pillej
ik stem ook op hun nu
Woudenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
ze wouden dat je niet wordt aangehouden voor drie xtc pillej
ik stem ook op hun nu
Alsof jij dat niet wilt.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja alleen maar omdat hij wilt dat jij hem pijpt
Vooral totaal onhaalbaar zolang ze in hun stokpaardje de EU geloven.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat las ik ja
D66 is qua drugsbeleid prima inderdaad
hm kamers en studio's is kut. ik heb zika bachelor pad voor nog geen 8 barkiequote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
15 m2 kamer is al rond de 400 euro
Ik heb geluk met een studio van 19m2 voor 310 euro incl per maand
Tommoke zitteke wequote:
Waarom?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral totaal onhaalbaar zolang ze in hun stokpaardje de EU geloven.
Aboutaleb heeft wel goede tekstenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker op zn plek blijven. burgemeesters in de politiek. Cohen
Sylvana vind deze post niet ok.quote:
doe normaal debielquote:
Je suis Charlie kan ik ook nog wel verzinnenquote:
In Delft?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 15:08 schreef Drug het volgende:
[..]
hm kamers en studio's is kut. ik heb zika bachelor pad voor nog geen 8 barkie
Hoe gaan landen waar jij totaal vrij vervoer van personen reageren als jij als land voor een open drugsbeleid bent. Dat wordt een grote topshow.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |