Ik heb menu gezienquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik zie maar een 6,1 voor Fifteen bij iens.nl
ik HAAT muizenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In heel Amsterdam lopen muizen en ratten.
water he.
Wie zijn billen brand....quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:48 schreef Tjacka het volgende:
oh dat
heb al gezegd dat ik gewoon blijf zeggen dat ik er tr voor maak
Ben in Amsterdam want ik ga naar Erik ScherderGOD. maar zal de beren onthouden voor als ik naar roffa gaquote:
Tis ook niet zo heel goed.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat zeggen ze erover in de reviews. Mensen neigen dingen slechte te beoordelen als het decoor niet bevalt of als het super druk is ofzoquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ben alwetend.quote:
welke maatregelen?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je niet tot de zelfde verregaande maatregelen over te gaan als ik
Moeilijke etergedoe is al lichtjes minder aan het worden gelukkigquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb menu gezien
zag er erg lekker uit
Maar jij bent moeilijke eter dus bij nader inzien misschien toc niet zo`n goed idee
http://www.fifteen.nl/menuquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben in Amsterdam want ik ga naar Erik ScherderGOD. maar zal de beren onthouden voor als ik naar roffa ga
Je zou een goede mod zijnquote:
Nah.quote:
vraag maar aan jrquote:
Dat vis oud was, lawaaierige keuken, snotterige mosselen en oude vissmaak van de schol. Ja af en toe ook gezeik over decor, maar zie ook over food.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat zeggen ze erover in de reviews. Mensen neigen dingen slechte te beoordelen als het decoor niet bevalt of als het super druk is ofzo
Is kut hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben in Amsterdam want ik ga naar Erik ScherderGOD. maar zal de beren onthouden voor als ik naar roffa ga
Ja no shitquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat was ik ooit
maar die apaten willen mij niet terug
Ik was vergeten dat ik toen ook wakker lag van de pijn ja. Omg dit wordt echt ergquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
's nachts bij het slapen
Wat had ik veel pijn zeg
Nee, billenkoek.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga je hiervoor ban aanvragen
dan ben je echt een apaat
quote:
Toen je een jaar of 2 terug bij de Beren at vond je het goed.quote:
Ik zet er voor mijn gevoel alleen maar bagger opquote:
Gewoon bij mama slapen dan wordt ALLES beter.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ik toen ook wakker lag van de pijn ja. Omg dit wordt echt erg
Visquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dat vis oud was, lawaaierige keuken, snotterige mosselen en oude vissmaak van de schol. Ja af en toe ook gezeik over decor, maar zie ook over food.
Beetje 50/50, ene vindt het goddelijk en ander walgelijk.
huh ging ik met jou klotenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja no shitje ging met mij kloten in ONZ SC en toen gaf je me zelfs een note
Ik weet nog wel dat een admin al jouw notes naar mij ging verwijderen.quote:
Nou ja, tuurlijk is het best lekkerquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen je een jaar of 2 terug bij de Beren at vond je het goed.
Wat is dit.
Oehquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zal nooit kwaad spreken over ex mods.
Maar wat ben ik blij dat Tajcka mod af is
Nee, is best vermakelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zet er voor mijn gevoel alleen maar bagger op
Dat heeft fok-it bij mij gedaanquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat een admin al jouw notes naar mij ging verwijderen.
ja gezellig tussen pap en mam in, net als vroegahquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon bij mama slapen dan wordt ALLES beter.
Over welke heb je het?quote:
oh nee dat deed ik nietquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja gezellig tussen pap en mam in, net als vroegah
ja die Tajcka was maar een lulquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:52 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zal nooit kwaad spreken over ex mods.
Maar wat ben ik blij dat Tajcka mod af is
quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat een admin al jouw notes naar mij ging verwijderen.
Ja je vond t kut dat ik in ONZ sc postte ipv GRTDquote:
Waarom negeer je mij?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja je vond t kut dat ik in ONZ sc postte ipv GRTD
ONZ SC was ook wel echt een proleten SCquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bij de notre damequote:
Dat is pas mwahquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:54 schreef Fok-it het volgende:
Anders ga je naar Wagamama Opso, dat iss ook best lekker
nee ben ik ook niet van plan hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh nee dat deed ik niet
gewoon paps naar de bank verwezen he
topbanter.
ik weet nog wel dat ik als mod ineens met interpunctie ging postenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Doe ik niet expres. Ff zoekenquote:
Hoezo? Gewoon goeie currys en pad thai voor goedkoop prijsjequote:
ja toen ik echt VEEL pijn hadquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:54 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ben ik ook niet van plan hoor
Lol heb je dat echt gedaan
beetje het klb van nuquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ONZ SC was ook wel echt een proleten SC
quote:
Was?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat ik als mod ineens met interpunctie ging posten
ik was echt een kk apaat
VInd niet echt goede kwaliteit.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo? Gewoon goeie currys en pad thai voor goedkoop prijsje
Yishquote:
Jij bent dan ook wel sveel gewend ivm het gros hierquote:
Mijn broertje gaat er volgend jaar studeren. Hoe makkelijk kom je daar aan een kamer?quote:
Nou ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel sveel gewend ivm het gros hier
Hogere standaard dit dat
TR gemaakt voor vorige post btwquote:
Niet. Moet je echt op tijd mee beginnen.. ik zou als im hem was inschrijven bij duwo en fb van die groepenquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn broertje gaat er volgend jaar studeren. Hoe makkelijk kom je daar aan een kamer?
Lijkt Japans, vgm is dat zo he ?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:54 schreef Fok-it het volgende:
Anders ga je naar Wagamama Opso, dat iss ook best lekker
Wat voor zaak heb je?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kijk, ik ben een blanke man, dus mijn politieke opinie wordt meestal niet zo serieus genomen of in een bepaalde (lees: racistische) hoek geplaatst. Bij jou zou niemand dat kunnen doen, dus als ik jou nou zo ver zou kunnen krijgen dat je een realistische politieke opinie gaat uitdragen, zou dat mijn zaak ontzettend helpen.
Ik zei dat ik naar Erik Scherder gaquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:56 schreef Drug het volgende:
haha opso gaat naar amsterdam om door kalverstraat te lopen en op leidse te eten
Oké thanks. Weet niet hoe ver hij al is, maar verwacht niet ver.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet. Moet je echt op tijd mee beginnen.. ik zou als im hem was inschrijven bij duwo en fb van die groepen
Jij gaat zeker speciaal naar Slotermeer om je kapsalon te halen ipv bij de Doner Companyquote:Op vrijdag 1 juli 2016 14:56 schreef Drug het volgende:
haha opso gaat naar amsterdam om door kalverstraat te lopen en op leidse te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |