Maar wat verklaart Djokovic' achterstand?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:11 schreef TennispeRFect het volgende:
Die regenbreek is natuurlijk de redding voor Djoko. Wat een geluk!
Ik heb het niet gezien maar gras hè.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wat verklaart Djokovic' achterstand?
1e set heb ik niet gezien. In de tweede set, zeker na de break, liep hij totaal ongeïnspireerd over de baan. Echt alsof hij aan het trainen was en geen zin had. Raar om te zien, omdat hij normaal gesproken vol zelfvertrouwen zit.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar wat verklaart Djokovic' achterstand?
Oké, bedankt. Wat gek. Beetje mentale moeheid?quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:13 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
1e set heb ik niet gezien. In de tweede set, zeker na de break, liep hij totaal ongeïnspireerd over de baan. Echt alsof hij aan het trainen was en geen zin had. Raar om te zien, omdat hij normaal gesproken vol zelfvertrouwen zit.
Gewoon menselijkheid. Even de focus weg.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, bedankt. Wat gek. Beetje mentale moeheid?
Hoop dat hij nog wint; voor de records vind ik het wel leuk als hij blijft winnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:18 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Gewoon menselijkheid. Even de focus weg.
Nee ik zou het zonde vinden als Federer zijn records worden verbroken (al verdiend Djoko het wel)quote:Op vrijdag 1 juli 2016 21:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hoop dat hij nog wint; voor de records vind ik het wel leuk als hij blijft winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |